Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 10:13
Gup
Gup is offline
Hoi,

ik heb hier nog nog nooit eerder gepost (zit alleen op r&l) maar t leek me toch praktischer om m'n vraag hier te stellen...

Ik slik de pil...nix mis mee natuurlijk, maar nu ben ik na mijn vorige strip nog even een weekje doorgegaan met een andere strip, omdat ik liever niet ongesteld werd met oud en new...

Alleen vraag ik me af of nu je 'ongesteldheidsritme' ook anders is. Want ik heb de 31ste m'n laatste pil gehad en ik ben nu, de 4e nog niet ongesteld...
En ik begin me dus beetje zorgen te maken, alleen vraag ik me af of dat terecht is.... Ik ben nooit mijn pil vergeten of wat dan ook, het moet dan toch aan het verstoorde ritme liggen???

Please...laat iemand me gerust stellen...

Kusje Gup
Oud 04-01-2003, 10:15
Verwijderd
Grote piltopic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=309157
Oud 04-01-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Gup schreef:
Ik slik de pil...nix mis mee natuurlijk, maar nu ben ik na mijn vorige strip nog even een weekje doorgegaan met een andere strip, omdat ik liever niet ongesteld werd met oud en new...
'k weenie maar als je de pil doorslikt moet je die strip dan niet af maken...?

Citaat:
Alleen vraag ik me af of nu je 'ongesteldheidsritme' ook anders is. Want ik heb de 31ste m'n laatste pil gehad en ik ben nu, de 4e nog niet ongesteld...
En ik begin me dus beetje zorgen te maken, alleen vraag ik me af of dat terecht is.... Ik ben nooit mijn pil vergeten of wat dan ook, het moet dan toch aan het verstoorde ritme liggen???
Ik word altijd pas ongesteld een dag of 5 na het slikken van m'n laatste pil... Maar het zou, denk ik, wel kunnen dat je lichaam een beetje 'ontregeld' is... Is er iets om je zorgen over te maken dan (event. zwangerschap?)? Anders ff langs de dokter als je het echt niet vertrouwd.
Oud 04-01-2003, 11:08
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Citaat:
Leonor schreef:
'k weenie maar als je de pil doorslikt moet je die strip dan niet af maken...?
Nee, da moet ni, een weekje langer ofzo, mag hoor
Oud 04-01-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
x_roosje_x schreef:
Nee, da moet ni, een weekje langer ofzo, mag hoor
oké
Oud 04-01-2003, 11:54
miro
miro is offline
ik dacht ook dat je de strip af moest maken.......
Oud 04-01-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
ik dacht ook dat je de strip af moest maken.......
Ik heb het nagekeken, hoeft niet... Wanneer je bijvoorbeeld altijd de eerste week van de maand ongesteld bent, en dat komt je altijd slecht uit, kan je een week extra slikken om een week later ongesteld te worden.. Zo kan je de begin dag dus veranderen...
Zelf vind ik het makkelijker om de strip gewoon af te maken, anders zit je met een halve strip ofzo...

Maar goed, het kan zijn dat je nu iets later ongesteld wordt dan normaal (als in: meer dagen tussen de laatste pil en ongesteldheid dan normaal). Maar dat is niet zo raar, je wordt het vast wel
Oud 04-01-2003, 12:55
ekki
ekki is offline
grote pil topic, staat ie ook al in.
deze topic sluit ik.

Regels voor berichten