| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
gaat vanzelf weer weg, ik had laatst een heel doordringend gevoel dat ik dood zou gaan. Waardoor of hoe wist ik niet maar dat gevoel had ik. Maar dat werd versterkt doordat ik er de hele tijd aan dacht en in mn dagboek over schreef.
Ik zou zeggen laat het varen, zal waarschijnlijk gewoon een puberaal wat-moet-ik-met/in-deze-wereld gevoel zijn....
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
als je ut iets meer duidelijker beschreven had wélk gevoel je had konde we je waarschijnlijk beter helpen denk je ook nie?
maar goed ik probeer ut tog wel ![]() welk gevoel heb je dan eiglijk, un neerslachtig of depri gevoel of zoown gevoel van spanning en da je nerveus bent? (sjeetje dihs moeilijker dan ik d8) ga anders gwoon hulp zoeke bij je vriende, moeder, mentor, familie enz enz enz. ggz is ook un optie
|
|
||
|
Citaat:
Maar, waarschijnlijk gaat dat buikkrampje snel weer weg. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Mij komt dat gevoel heel bekend voor, ik heb het ook regelmatig. Ik denk niet dat je je er op voor kunt bereiden want je weet niet waarvoor precies het gevoel is. Het wil ook niet altijd zeggen dat er iets gaat gebeuren, van de grootste aantal keren dat ik het had gebeurde er helemaal niks. En de keren dat er wel iets gebeurde...ach het was even minder maar niks wat niet voorbij ging. Nou meis veel sterkte ermee en hopelijk komt het niet te vaak terug (word je ook niet vrolijker van!) x Dreamster |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik ook last van... ik heb t eigelijk al best een tijd, en de laatste tijd word t alleen maar sterker... jmmr genoeg kan niemand ons zeggen wat er gaat gebeuren en je kan je niet meer voorbereiden als voorzichtig zijn enzow... iig sterkte! |
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
gevoel (een raar iets...?) dark princess | 16 | 13-02-2006 19:43 | |
| Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 19:41 | |
| Liefde & Relatie |
Deprie gevoel Missy_X | 4 | 06-09-2003 14:20 | |
| Psychologie |
ik voel niets meer. sorryffanoniem | 13 | 13-03-2002 17:57 | |
| Verhalen & Gedichten |
een oude van me, maar dat gevoel is er weer ffkes.... An | 2 | 22-12-2001 01:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
Jij gaf me dat gevoel (lesuh!!!!!!) An | 13 | 13-08-2001 18:36 | |