Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 22:08
Lilything
Lilything is offline
ok een kleine beschrijving van mij:

ten eerste ik voel me zo dom! Kheb t idee dat mn karakter echt zwaar klote is ofzow....

ok t zit ongeveer zow.....kzal t een beetje overdrijven, maar sommige dagen is het ook echt zow...maargoe ik kan dus geen trein binnenstappen of iemand probeert alweer oogcontact met me te maken, ik word nagefloten op straat, nageroepen, jongens in de disco, er word vaak naar me gezwaaid ofzow....terwijl ik ze geeneens ken....jongens zijn TOTDAT ze me kennen aardig tegen me! Dus over mn uiterlijk ben ik niet echt onzeker meer....

en daar gaan we dus....
ik heb heel erg het gevoel dat jongens afhaken op me karakter....

noujah misschien issut dat niet.....

zucht*

doordat ik al keilang alleen ben en maar 1 relatie in me hele leven heb gehad, van krap een maand, en aangezien ik 17 ben, en aangezien er toch niks met me is.....en jah ik word gewoon depri.......en volgensmij slaat dat over in me gedrag ten opzichte van jongens die ik dan leuk vind.....en dat stoot af? terwijl het aan me gezicht niet te zien is?

tjsah.......
iemand een goede reactie waar ik iets meej kan

kweet dit is supervaagjes, maar als je de tijd genomen hebt om t door te lezen en serieus reageert thnx of iemand die snapt wat ik bedoel?

knuffels.....
Oud 11-01-2003, 22:24
marlies
marlies is offline
Uhm ja.. wat zal ik eens zeggen..

Je krijgt vanwege je uiterlijk makkelijk contact en reacties van jongens. Nu heb je nooit echt lang een vriend gehad en nu denk je dat het aan het karakter ligt, omdat het niet aan je uiterlijk kan liggen.
Of deze denkstap waar is, dat weet ik niet, want ik ken je niet.
Ik zal er niet gelijk vanuit gaan, want je bent pas 17 en er zijn zovelen die nog geen serieuze relatie hebben gehad.

Nu ga ik iets zeggen wat wel op een vooroordeel berust.

Ik zelf ben geen meisje die nagefloten wordt door jongens. Ik zeg niet dat ik lelijk ben. Dat vond ik vroeger wel, maar dat ben ik niet. Ik ben geen standaard meisje maar ik zie er niet lelijk uit. Ik ben zelf ook qua karakter geen standaard meisje. De mensen met wie ik omga, daar heb ik een hele goede band mee. Ik heb nu 8 maanden en relatie die heel serieus is.
Die jongen met wie ik heb, zal nooit oogcontact met meisjes maken of wat zeggen ofzo..veel te verlegen.
Maar wel in voor een vaste relatie.

Wat ik wil zeggen met dit verhaal is dat ik denk dat die jongens die naar je fluiten etc. geen zin hebben in iets vasts. Jij misschien wel en daarom komt het niet overheen.

Probeer niet te negatief over jezelf te denken. Jij bent wie je bent, en je zult heus geen rotkarakter hebben. Pas als je echt gemene dingen doet enzo, heb je een rotkarakter, maar dat zal wel niet.

Wacht gewoon lekker af, jouw tijd komt nog wel.
Oud 11-01-2003, 22:25
Herrie
Herrie is offline
Misschien dat jij de jongens uit moet zoeken i.p.v. de jongens jou? Op die manier kan je zelf uitzoeken wat je wat lijkt en erop afstappen

Je zegt dat je niet onzeker bent over je uiterlijk, dus daar hoef je je niet zo druk over te maken
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
marlies schreef:
Of deze denkstap waar is, dat weet ik niet, want ik ken je niet.
Ik zal er niet gelijk vanuit gaan, want je bent pas 17 en er zijn zovelen die nog geen serieuze relatie hebben gehad.

klopt, ik ben 19 en nog nooit (huil) een relatie gehad. moet er toch es aan he? Waar zitten alle leuke jongens als je ze nodig hebt?
Oud 11-01-2003, 22:31
Verwijderd
Je bent pas 17...

En misschien een idee om iets met iemand te beginnen die je al kent ipv iemand die je nog moet leren kennen? Ik geloof daar sowieso meer in, omdat iemand dan op jou valt en niet (alleen) op je uiterlijk.

En wat marlies zegt, over vaste relaties/geen vaste relaties ed, daar ben ik het ook wel mee eens.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:39
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik zie niet echt wat je probleem is...
Oud 11-01-2003, 22:41
Lilything
Lilything is offline
kweet t nie....
maar t voelt behoorlijk k*t als iedereen om je heen verkering heeft
en jij wil t ook, maar je kunt geen leuke jongen vinden
of alle leuke jongens wijzen je af, na een tijdje

dat voelt best wel vervelend
Oud 11-01-2003, 23:02
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
ikje17 schreef:
kweet t nie....
maar t voelt behoorlijk k*t als iedereen om je heen verkering heeft
en jij wil t ook, maar je kunt geen leuke jongen vinden
of alle leuke jongens wijzen je af, na een tijdje

dat voelt best wel vervelend
Daten?

Even serieus (tenzij je het serieus opvatte, dan bedoelde ik het ook serieus ),

Veel mensen hebben dat opgedrongen gevoel dat ze voor een bepaalde periode aan de man moeten zijn.... Laat dat gevoel gewoon los, en laat het je zeker niet door anderen opdringen. Het is toch veel beter om te wachten totdat er kwaliteitsvlees voor de deur staat?
Oud 11-01-2003, 23:05
Lilything
Lilything is offline
en wat als je t nou altijd verpest bij dat kwaliteitsvlees?
how would you feel?

sorry dat ik zow depri doe
Oud 11-01-2003, 23:07
Lilything
Lilything is offline
of dat je t kwaliteitsvlees altijd misloopt?

etc etc etc

kgeloof dat ik ff serieus op moet houden hiermee,
gaat ik me niet echt beter van voelen

daten?!
euhm?
Oud 11-01-2003, 23:08
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
ikje17 schreef:
en wat als je t nou altijd verpest bij dat kwaliteitsvlees?
how would you feel?

sorry dat ik zow depri doe
Relaties komen van twee kanten en niet van één kant. ALs jij het gevoel hebt dat je andere mensena afschrikt, moet je dat niet zien als iets slechts. Een perfecte relatie is niet als je iemand voor 100% liefhebt, maar waar jullie beide elkaar evenveel liefhebben.
Oud 11-01-2003, 23:10
Talon
Talon is offline
als het inderdaad zo is dat je erg goed eruit ziet,
dan kan het voor veel jongens bedreigend overkomen.
op manieren als:
- die ziet toch nooit iets in mij
- die is vast bezet
- als ik iets met dr heb, dumpt ze me binnen een maand voor een leuker iemand
- enz

misschien ben je wel té aantrekkelijk?
Oud 11-01-2003, 23:15
Talon
Talon is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik heb nu 8 maanden en relatie die heel serieus is.
Die jongen met wie ik heb, zal nooit oogcontact met meisjes maken of wat zeggen ofzo..veel te verlegen.
Maar wel in voor een vaste relatie.

*herkent*
zo ben ik ook, niet echt altijd handig...
Oud 11-01-2003, 23:29
Roxy
Roxy is offline
die fluiterige, knipogende, lachende... kortom flirtende jongens is meestal het wat stoerdere soort die ook wat meer op zoek is naar een avond of kortdurig gezelschap, misschien dat jij eens een wat minder stoere en meer het serieuze, lieve, rustige type moet zoeken... die zijn meestal wel meer in voor een langere relatie... natuurlijk zijn dit maar stereotyperingen..
Oud 11-01-2003, 23:58
Talon
Talon is offline
Citaat:
Roxy schreef:
die fluiterige, knipogende, lachende... kortom flirtende jongens is meestal het wat stoerdere soort die ook wat meer op zoek is naar een avond of kortdurig gezelschap, misschien dat jij eens een wat minder stoere en meer het serieuze, lieve, rustige type moet zoeken... die zijn meestal wel meer in voor een langere relatie... natuurlijk zijn dit maar stereotyperingen..
en waar moet ze dan die superleuke jongens (zoals ikzelf ) dan ergens zoeken?
Oud 12-01-2003, 11:42
Guerilla
Guerilla is offline
luister ik word ook ziek van lelijke meisjes die me hele tijd aankijken en gaan lachen en knipogen en geloof me ik kom veel lelijke meisjes tegen op mijn school en als ik met de trein ga en als ik uitga en zelfs als ik met me brakke kop op zaterdagmorgen peuken ga halen.......

maar ik zeg gewoon ga weg als ik er geen zin in heb dat is misschien lullig maar kijk ikje17 je kan niet tegen iedereen een heel verhaal vertellen waarom je dat niet vet vind want er zijn er in jou geval te veel volgens mij dus wees maar gewoon bot
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:52
Verwijderd
Wees positief over jezelf, soms schijnt dat ook door in je uitstraling. En in vredesnaam, je bent 17, dus nog tijd genoeg. Het is geen pre voor bijv een sollicitatie
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:09
Lilything
Lilything is offline
hahaha jah dies leuk bij een sollicitatie!
sorry we kunnen u niet aannemen ivm met uw relatieverleden

maargoe kvind mezelf niet overdreven knap ofzow hoor
en denk dat als ik hier een foto ga neerzetten,
wat ik nie ga doen, maar dat niemand me superknap vind,
kstraal gewoon iets uit ofzow....zoiets issut....

ik denk dat mn uiterlijk niet weerspiegeld wat ik ben(A)
en dat ik daarom de 'verkeerde' mensjes aantrek
en de juiste afstoot?

zoiets*

knuffels.....

ps. hey ik snap mezelf weer beter dankzij dit topic
Oud 12-01-2003, 17:34
kHebTrekInWatLekkers
Dank u.... factuur volgt....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:09
Lilything
Lilything is offline
factuur.....hmm

ksnap m nie

een factuur staat toch in de krant?

HUUUH?
Oud 12-01-2003, 20:44
Shibby
Shibby is offline
ooit gehoord van rekening???
Oud 12-01-2003, 20:56
Lilything
Lilything is offline
hahaha oooooooh(I)
dat woord had ik ff verdrongen!

gelukkig zijn deze shrinkjes allemaal gratis he

hahaha

knuffels......
Oud 12-01-2003, 21:39
Talon
Talon is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
nou... *kuch*
*wil er wel iets voor terug hoor*
Oud 12-01-2003, 22:19
illch84
illch84 is offline
Citaat:
Qimm schreef:
klopt, ik ben 19 en nog nooit (huil) een relatie gehad. moet er toch es aan he? Waar zitten alle leuke jongens als je ze nodig hebt?
Dat is een erg foute redenatie. Je moet gewoon wachten totdat je iemand tegenkomt die jij leuk vindt (en die jou ook leuk vindt). Je ziet dan vanzelf wat er gebeurt. Wijze les die te leren valt: zoek niet naar iets concreets, maar geef elkaar de tijd en ruimte.

Daarnaast is een relatie niet 1 en al zonneschijn. Je ziet ze altijd lopen, hand-in-hand en lachend, soms kusjes gevend, maar weet God wat er allemaal achter die facade zit.

Het mooie van vrijgezel zijn is dat je niet voortdurend rekening hoeft te houden met de ander en dat je jezelf in alle ruimte en tijd kunt ontplooiien. Het enige nadeel is dat je je soms alleen en leeg voelt. Gewone vrienden kunnen dat echter prima opvangen
Oud 13-01-2003, 10:12
cotton candy666
cotton candy666 is offline
Citaat:
illch84 schreef:
Het mooie van vrijgezel zijn is dat je niet voortdurend rekening hoeft te houden met de ander en dat je jezelf in alle ruimte en tijd kunt ontplooiien. Het enige nadeel is dat je je soms alleen en leeg voelt. Gewone vrienden kunnen dat echter prima opvangen
pfff wat een kutopmerking zeg. Sorry, maar ik ga dat niet opvangen. Ik ga nix doen aan jouw leegte en eenzaamheid. Je bent te egoistisch en te lui om wat te doen voor een ander, maar ondertussen wil je wel alle voordelen hebben. Nee, voor zoiets ga ik me niet lenen, ik heb wel wat beters te doen.
Oud 13-01-2003, 11:45
Talon
Talon is offline
Citaat:
cotton candy666 schreef:
pfff wat een kutopmerking zeg. Sorry, maar ik ga dat niet opvangen. Ik ga nix doen aan jouw leegte en eenzaamheid. Je bent te egoistisch en te lui om wat te doen voor een ander, maar ondertussen wil je wel alle voordelen hebben. Nee, voor zoiets ga ik me niet lenen, ik heb wel wat beters te doen.
kennen jullie elkaar?
Oud 13-01-2003, 12:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Talon schreef:
kennen jullie elkaar?
hmm... ja. Dat vroeg ik me dus ook af.
Oud 14-01-2003, 16:05
Lilything
Lilything is offline
hahaha

zo te zien issut zn vriendin
noujah voor mij waren dat wel oppeppende woordjes hoor
daarom zei die t vast!

knuffels....
Oud 14-01-2003, 18:11
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Talon schreef:
als het inderdaad zo is dat je erg goed eruit ziet,
dan kan het voor veel jongens bedreigend overkomen.
op manieren als:
- die ziet toch nooit iets in mij
- die is vast bezet
- als ik iets met dr heb, dumpt ze me binnen een maand voor een leuker iemand
- enz

Mja, heb ik nu ook als ik een erg mooi meisje tref.. :/ Ik heb ook meestal zoiets van 'ze zal wel weer verschrikkelijk arrogant zijn' dan dat blijkt nog te kloppen ook.

Ik zou zeggen, probeer zelf eens meer moeite te doen voor een normale, leuke, rustige jongen die stoere playerige types zijn juist op 'lekkere wijven' uit voor een avondje/weekje.

Hoe kleed je je eigenlijk? Speelt dat ook een rol..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:26
Lilything
Lilything is offline
nooooou
kvind zow overdreven om te zeggen dat ik er goed uitzie!
tis gewoon.....euhm jah....uitstraling zoiets

zoals ik eerder al zei in dit topic
ik straal iets anders uit dan ik ben
ik schijn zeker te lijken, maar dat ben ik dus niet
en als mensjes me leren kennen haken ze dus vaak af
of wanneer ze me leren kennen trekken ze dus naar me toe

en qua kleding.....kben geen barbie ofzow, kweet wat je bedoelt...kben juist best wel euhm esprit, mexx, forecast type

mja tis nie erg al die aand8 ofzow!
tjsah heeeeeel soms
maar meestal zijn t allemaal complimentjes zeg maar
maar t frustrerende is dan voor mij dat ik geen vriendje heb/
pas 1x verkering heb gehad....

en jah kwenie ookal ben ik 'pas' 17 t stoort me n btje....

knuffels.....
Oud 14-01-2003, 18:54
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
nooooou
kvind zow overdreven om te zeggen dat ik er goed uitzie!
tis gewoon.....euhm jah....uitstraling zoiets

zoals ik eerder al zei in dit topic
ik straal iets anders uit dan ik ben
ik schijn zeker te lijken, maar dat ben ik dus niet
en als mensjes me leren kennen haken ze dus vaak af
of wanneer ze me leren kennen trekken ze dus naar me toe

en qua kleding.....kben geen barbie ofzow, kweet wat je bedoelt...kben juist best wel euhm esprit, mexx, forecast type

mja tis nie erg al die aand8 ofzow!
tjsah heeeeeel soms
maar meestal zijn t allemaal complimentjes zeg maar
maar t frustrerende is dan voor mij dat ik geen vriendje heb/
pas 1x verkering heb gehad....

en jah kwenie ookal ben ik 'pas' 17 t stoort me n btje....

knuffels.....
Er zijn inderdaad van die mensen ja die een heleboel gebakken lucht zijn maar uiteindelijk een superklein hartje blijken te hebben... Nee niet mijn ding dat soort mensen, sorry. Misschien moet je n's gewoon lief en aardig doen? En niet denken dat alles voor je gedaan wordt zelf ook n's flink moeite doen en echt interresse tonen voor iemand ie je leuk vind.

esprit, mexx, forecast Ik heb niet zoveel verstand van dameskleding

En ach joh zoals al eerder gezegd er zijn hier ook mensen van 19 en ouder die nog nooit iets hebben gehad, ze zijn gewoon tevreden en wachten hun beurt wel af, die echt wel komt hoor. Een relatie hebben is ook niet het allerbelanrijkste hoor, en je moet juist niet zo hebberig zijn want dan wil niemand je, wie wil er nu een meisje wat er alles voor doet om ook maar een vriendjuuuuuh te krijgen? Ik niet!

Het zou trouwens veel erger zijn als je 17 bent en je hebt nooit iemand gehad, ook geen vrienden of vriendinnen, nooit aandacht en je wordt gepest door sommigen. En volgens mij kom jij echt geen aandacht tekort van vriendjes en vriendinnetjes als k het zo hoor!! Je hebt natuurlijk ook mensen ja die nog nooit iets vast hebben gehad maar wel aanrommelen met allerlei jongens. Tsja, dat worden ze zat en willen ze allemaal ineens een vriendjuuh..

Volgens mij wil je gewoon een vriendje hebben omdat de rest van je omgeving ook een vriendje heeft, volgende week wil iedereen in jouw omgeving ineens een GSM met 65535 kleurenscherm en 40-toons polyfonische beltonen, jij dan zeker ook?

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:02
Talon
Talon is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
knuffels.....
totdat je een vriendje hebt, wil ik wel doen alsof hoor
ga ik met je naar feestjes en partijen
als de ideale schoonzoon

Oud 14-01-2003, 19:30
Orion16
Orion16 is offline
Nee bedankt hoor, geen boterham voor mij die al is afgelikt door iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:36
ABrules
ABrules is offline
euh... je zegt wel constant dat de jongens afknappen op je innerlijk enzo... maar wat je daar mee bedoelt weet niemand hier denk ik... ik ben het nog nergens tegengekomen iig...

als je nou eens zegt wat van jou karakter ofzo... de jongens wegschrikt kunnen we je misschien beter begrijpen en misschien helpen...

ik bedoel... je kan arrogant , droevig, te blij, of weet ik allemaal wat zijn... maak eens een schetsje van je persoonlijkheid en haal daarzelf uit waarvan je denkt dat jongens afschrikt ofzo...
Oud 14-01-2003, 19:45
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
ABrules schreef:
euh... je zegt wel constant dat de jongens afknappen op je innerlijk enzo... maar wat je daar mee bedoelt weet niemand hier denk ik... ik ben het nog nergens tegengekomen iig...

als je nou eens zegt wat van jou karakter ofzo... de jongens wegschrikt kunnen we je misschien beter begrijpen en misschien helpen...

ik bedoel... je kan arrogant , droevig, te blij, of weet ik allemaal wat zijn... maak eens een schetsje van je persoonlijkheid en haal daarzelf uit waarvan je denkt dat jongens afschrikt ofzo...
Afknappen op innerlijk? Iets wat heel vaak gebeurd, stel je treft een meisje wat er heel leuk en lief uitziet maar het blijkt een VRESELIJKE arrogante, etterige BITCH te zijn die elke dag een ander VriendJuhhHH heeft of een meisje met psychopatische, spastische neigingen terwijl je dat helemaal niet van haar zou verwachten als je naar haar kijkt...

Dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:53
ABrules
ABrules is offline
ja snap ik wel... maar ik heb het dus even over de topicstarter...

is zij "een VRESELIJKE arrogante, etterige BITCH te zijn die elke dag een ander VriendJuhhHH heeft of een meisje met psychopatische, spastische neigingen "

dat heeft ze niet gezegd... wat jij bedoelt snap ik heel goed... en afknappen op innerlijk maar ik bedoelde meer dat niet veel mensen hier snappen waarom ze op het innerlijk van ikje17 afknappen... dat zie ik nog nergens staan en tja... dan zou ze er misschien iets aan kunnen doen als ze dat weet
Oud 15-01-2003, 18:44
Lilything
Lilything is offline
kgeloof niet dat ik n etterige bitch ben
maargoe je weet natuurlijk nooit helemaal,
kzal heus wel trekjes hebben die irritant zijn
(wie nie?)

maargoe ik ben er inmiddels wel uit,
kstraal iets uit wat k niet ben,
hoe dat komt dat weet ik niet,
aangezien ik geen overdreven sletterige kleding draag,
of overdreven ben,
of overdreven mobiel gefixeerd ben?
dat ben ik eigenlijk helemaal niet!
ok we hebben geen koelkast magoe

misschien dat het met de tijd nog wel komt who knows

even offtopic: kben zo'n type dat zich erg opgelaten voelt als me mob afgaat in de trein, en dan probeer ik altijd zow zacht mogelijk te praten, omdat kweet hoe irritant het is als iemand keihard praat......

verder dat ik geen vriendje heb vind ik nog steeds erg ja,
kheb inderdaad geen vriendentekort, of aandachttekort
kben ook niet t type dat ALLES wil hebben....dus dat is het ook niet, kweet t niet....maar verkering is inderdaad iets wat je niet af kunt dwingen neej en dat wil ik ook niet, hoef ook geen nep-vriendje ofzow...

Kzit gewoon met me innerlijk soms, kwenie
kben daar nie tevreden mee denk ik....
maar k kan ook weer niet zeggen wat ik er niet leuk aanvind....
dus naja t schiet nie echt op

knuffels....... (dit is mn vaste afscheidgroet)
Oud 15-01-2003, 21:22
ABrules
ABrules is offline
nou als ik dit zo lees... begrijp ik er misschien wat meer van... en jijzelf ook al misschien...

je vind jezelf moeilijk te peilen... voor iemand anders is dat dan veel moeilijker natuurlijk en daar kunnen mensen wel op afschrikken, het fijne als je iemand kent is dat je weet hoe je dingen kunt zeggen en hoe ver je kan gaan ofzo... misschien dat jij dus moeilijk te peilen bent en daar dus van schrikken...

op zich zou ik het wel een uitdaging vinden om zo iemand om mij heen te hebben, maar om echt intiem mee te worden en altijd bang zijn dat je iets verkeerd doet... zien de meeste mensen niet echt zitten...

het enige wat je kan doen is jezelf zijn... altijd... maar dat is erg moeilijk... mmmz, nou ja... iemand vinden bij wie je altijd jezelf kan zijn dan... maar ja, dat is ook moeilijk te vinden hehe... nou ja goed... je bent zoals je bent, het is wel jammer dat je anders wilt zijn... dat kan ook de oorzaak zijn, maar goed...

ken jezelf...
Oud 15-01-2003, 21:34
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
ikje17 schreef:
knuffels.......

Je knuffelt maar wat af... Ik vind dat het tijd wordt om je woorden om te zetten in daden..... Schikt het de volgende meeting?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:39
Lilything
Lilything is offline
hahaha dat geknuffel valt eig wel meej
alleen met lieve mensjes!

kdenk dat t idd zo is dat ik mezelf niet snap
en daardoor mezelf ook onduidelijk maak voor anderen
en tis idd precies zow
daardoor houdt iedereen misschien een bepaalde afstand
misschien omdat ik nogal stemmingwisseling heb....
tis wel grappig, maar je zult t maar als vriendin hebben
en wat jij eigenlijk zegt is ook waar
waarom zou je dan jezelf blijven?
maarja......misschien verander ik nog wel n btje who knows....
kkan gewoon mezelf niet anders voordoen....

verder over die meeting.....
wanneer istie dan?
eigenlijk hou ik niet zo van dat soort dingen
en verw8 me er dus maar niet....
trouwens ik kom hier net, denk niet dat mensen echt 'binding' met me hebben....

en ook omdat ik bang ben dat iedereen nu een superknap iemand verw8, en dat vind ik eng! hou dr maar op dat ik superlelijk ben dan, dan valt t altijd mee

kijk als ik van te voren al geweten had dat ik mensjes hiervan zou ontmoeten, dan had ik dus niet gezegd dat ik erg veel nageroepen etc etc wordt, WANT ik wil niet verw8tingen wekken....want dan zul je zien dan val ik tegen

en verder al die grapjes van dan wil ik wel doen alsof
heel aardig allemaal maarre dat was eigenlijk niet echt de bedoeling van me topicje

knuffels...... (jah sorry maar klaat me afscheidskreet niet afnemen )
Oud 16-01-2003, 12:03
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
ikje17 schreef:
hahaha dat geknuffel valt eig wel meej
alleen met lieve mensjes!

kdenk dat t idd zo is dat ik mezelf niet snap
en daardoor mezelf ook onduidelijk maak voor anderen
en tis idd precies zow
daardoor houdt iedereen misschien een bepaalde afstand
misschien omdat ik nogal stemmingwisseling heb....
tis wel grappig, maar je zult t maar als vriendin hebben
en wat jij eigenlijk zegt is ook waar
waarom zou je dan jezelf blijven?
maarja......misschien verander ik nog wel n btje who knows....
kkan gewoon mezelf niet anders voordoen....

verder over die meeting.....
wanneer istie dan?
eigenlijk hou ik niet zo van dat soort dingen
en verw8 me er dus maar niet....
trouwens ik kom hier net, denk niet dat mensen echt 'binding' met me hebben....

en ook omdat ik bang ben dat iedereen nu een superknap iemand verw8, en dat vind ik eng! hou dr maar op dat ik superlelijk ben dan, dan valt t altijd mee

kijk als ik van te voren al geweten had dat ik mensjes hiervan zou ontmoeten, dan had ik dus niet gezegd dat ik erg veel nageroepen etc etc wordt, WANT ik wil niet verw8tingen wekken....want dan zul je zien dan val ik tegen

en verder al die grapjes van dan wil ik wel doen alsof
heel aardig allemaal maarre dat was eigenlijk niet echt de bedoeling van me topicje

knuffels...... (jah sorry maar klaat me afscheidskreet niet afnemen )

Saai...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:26
SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
Ikje17... Ik kan je heel erg goed in jou vinden( dat voelt gek hé) .Maar ik heb ook 1 relatie gehad, ik straal iets uit wat ik niet snap, ben niet superknap(maar zeker niet lelijk), heb ervaring hoe het is om depressief te zijn , ben bijna net zo oud als jou , vindt het ook klote om iedereen om me heen met elkaar te zien en ik alleen. phhhhhhh...nounou reden genoeg om te mailen denk ik (en je zult verstelt staan van mij en belangrijker ...van jezelf!)

e.m: eonic_flyaway@hotmail.com

Peace Y'All ..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:06
Lilything
Lilything is offline
jah kvind t zeker gek!
hahaha

maar kvoeg je toe, lijkt me leuk,
kunnen we btje praten enzow

enne ff aan ikhebtrekinwatlekkers....
kzou mij ook saai noemen als ik mezelf niet kende

knuffels......
Oud 16-01-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
ikje17 schreef:
hahaha oooooooh(I)
dat woord had ik ff verdrongen!

hahaha

knuffels......
Mooie mensen zijn vaak dom he, ik vind je nu dom na dit. haha geintje
Maar post is een foto, wil het wel eens zien.
Maar heb je hier wel eens over gepraat met een jongen die jij er leuk vond? Maar dat van die relatie moet je je niet aantrekken, ja kijk ik ben ook 17 en maagd, dat geloven veel mensen ook niet, omdat ik ook niet lelijk ben of ik knap ben weet ik niet, maar voeg mij maar toe, versteegrob@hotmail.com heb je denk ik wel iets te melden!!

veels liefs mij

succes
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:31
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Mooie mensen zijn vaak dom he, ik vind je nu dom na dit. haha geintje
Maar post is een foto, wil het wel eens zien.
Maar heb je hier wel eens over gepraat met een jongen die jij er leuk vond? Maar dat van die relatie moet je je niet aantrekken, ja kijk ik ben ook 17 en maagd, dat geloven veel mensen ook niet, omdat ik ook niet lelijk ben of ik knap ben weet ik niet, maar voeg mij maar toe, versteegrob@hotmail.com heb je denk ik wel iets te melden!!

veels liefs mij

succes
eh waar de FU*K slaat dit op
ouderwets versieren ofzo?
Het gaat hier toch niet om het feit dat ze maagd is terwijl ze er goed uitziet?

Maar ja @ ikje17: Ik heb het precies andersom, op straat in disco's whatever wordt ik zo goed als niet aangekeken door vreemden, maar als ik met vreemden praat/chat dan vinden ze me onwijs gaaf ofzo, en dan zie ik ze IRL en dan slaan we allebei dicht en knapt ze toch op me af. Of iig, zo is hoe het 3x gegaan is bij me, laat ik 't zo zeggen. Maar zover ik weet is niemands karakter verkeerd, in elk karakter ligt iets moois en iets unieks. Alleen moet je daar de tijd voor nemen om erachter te komen.
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:13
Rioto
Citaat:
Qimm schreef:
Ik heb ook nog nooit een relatie gehad en mij maakt het niet uit ...geniet nu het nog kan
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:13
Verwijderd
Hee kerel, je vat het verkeerd op hoor, wil haar alleen maar helpen, ik heb al lang een vriendin, dus het was gewoon aardig bedoeld!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:30
Lilything
Lilything is offline
*had syphon ook begrepen zoals hij het bedoeld had*
Oud 17-01-2003, 20:52
Orion16
Orion16 is offline
Toegegeven, ik heb 't ook wel eens, in de bus of trein dat meisjes naar me kijken en glimlachen, meestal glimlach ik ook wel terug hoor, voelt goed Maar verder niets hoor, ik ga niet van mezelf verkondigen dat ik knap ben. Maar een complete horde fans en fluitende meisjes Nee..

Ik ga trouwens helemaal niet voor een populair meisje..bwah mij niet gezien, voor je het weet is het weer uit en voor je het weet heeft ze weer een ander hart gebroken, sommige meisjes hebben ook nog niks vasts gehad omdat ze het gewoon veel leuker vinden om ieder week een ander 'VrienDjuHHh' te hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:58
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ikje17 schreef:

maargoe kvind mezelf niet overdreven knap ofzow hoor
en denk dat als ik hier een foto ga neerzetten,
wat ik nie ga doen, maar dat niemand me superknap vind,
kstraal gewoon iets uit ofzow....zoiets issut....

ik denk dat mn uiterlijk niet weerspiegeld wat ik ben(A)
en dat ik daarom de 'verkeerde' mensjes aantrek
en de juiste afstoot?

zoiets*
Reageren

Regels voor berichten