Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
IMO heeft het geen nut om het dan ook nog 'ns zo expliciet te zeggen, dat klinkt zo goedkoop-Amerikaans. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Precies.. als ik gewoon een hele tijd omga met iemand en er gebeurd nooit iets raars dat hij je verlult ofzo, dan beschouw ik diegene gewoon als vriend. Dat gaat eigenlijk vrij automatisch.
|
![]() |
Wel,
m'n beste vriendin en ik hebben een schrift en telkens we elkaar zien tijdens het schooljaar wisselen we het schrift uit! In de vakantie zien we elkaar elke dag(we wonen nu ook nie ver van elkaar),maar tijdens de schoolweken is het moeilijker! Zij heeft 8 lesuren en ik 7, zij zit in een andere stad op school,terwijl ik naar de plaatselijke school ga, ik heb tamelijk wat werk voor school terwijl zij bijna niets moet doen! ![]() Daarom dat we het schrift bedacht hebben! Alles wat in ons opkomt schrijven we neer! Alles! ![]() ![]() En soms laat ik daarin een gedichtje achter voor haar, met de omschrijving wat ze voor mij betekent! Waarop zij dan meteen reageert met een berichtje op m'n GSM! ![]() Ik vind dat dit moet kunnen, dat je elkaar laat weten hoeveel je voor elkaar betekent.. zelfs al zijn het vrienden! Vrienden zijn heel belangrijk in het leven! Althans dat vind ik dan toch!! En ik ben helemaal niet beschaamd op te zeggen hoeveel m'n beste vriendin voor mij betekent! ![]() Dus..ik zeg best wel vaak hoeveel m'n vrienden voor mij betekenen!
|
![]() |
Ik heb 2 vriendinnen waar ik heel erg close mee ben, ze
betekenen voor mij allebei meer dan familie. Ze staan altijd onvoorwaardelijk voor me klaar als ik m`n zoveelste "slechte periode" in ga & ik voor hen. Ik waardeer ze dus heel erg & stuur ze regelmatig van die mega kwijlerige kaartjes om ze dat te laten weten ![]() En ik vind dat als ik er 1 weer eens midden in de nacht bel om vervolgens ruim een uur te klagen, dat ik best mag zeggen dat ze een schat is ![]() |
![]() |
|
ik zeg t weleens jah!
achjah ![]() daar ben je dan een meisje voor denk ik die doen dat eerder denk k ![]() praten meer over hun gevoelens.... soms issut toch niet coolz als jongens dat doen worden ze te gevoelig verklaard en dan zijn ze weer homo ook zoiets doms..... knuffels.....
|
Verwijderd
|
in mijn vriendenkring wordt er serieus wat afgeknuffeld en gekust... bij gelegenheid wordt er wel gezegd dat we elkaar graag zien en dat we elkaar nooit zouden kunnen missen, maar da's meestal op kaartjes bij verjaardagswensen en nieuwjaarswensen enzow... zo van "ik hoop dat we in 2003 nog altijd evengoed zullen kunnen opschieten, want je hebt de voorbije jaren al héél veel voor me betekend, en ik wil je nooit verliezen! you're the best friend one can imagine! love ya!!" ya know?
we merken zowiezo wel dat we elkaar graag zien, knuffels kunnen heel veel zeggen, maar af en toe wordt het ook uitgesproken jah... * knuffelt roel * xxx |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zeg het te vaak tegen de dames de laatste tijd geloof ik, ze vragen daarna meteen, wil je iets met me ofzo. Dus eigenlijk niet zo goed dat ik het doe, want dan moet ik steeds weer zgg, nee ik wil nix met je en das best lullig nadat je iets leuks zei.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Ik hou van je' of 'ik geef om je' is typisch zo'n uitdrukking die ontzettend snel aan betekenis inboet, naarmate je hem vaker gebruikt...daarom ben ik er altijd heel voorzichtig mee. |
![]() |
|
Het hangt heel erg van die vrienden zelf af ... bij sommige personen heb ik constant het gevoel dat ze toch wel *schatjes* zijn en dan zeg ik het soms ook wel tegen ze, terwijl andere mensen wel aardig en lief en mijn *beste vrienden* kunnen zijn, maar ik niet de neiging heb zo iets te zeggen, omdat het ongepast zou zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegen vrienden.. mja, eigenlijk ook wel.. Een van mn beste vrienden woont redelijk ver dus spreek ik vooral via msn en dan heb je het daar wel es over enzo.. Maar het is zeker zo dat het goed is om dat soort dingen te horen.. Zoals dat die vriendin in Zwitserland me mailde dat ik haar precies begreep en precies schreef wat ze nodig had, en dat het fijn was te weten dat iemand achter haar stond en haar steunde. Dat doet me echt heel veel goed... Maar ook van minder goede vrienden.. Zoals verrassingsfeestje waar ik heen was voor jongen die ik redelijk ken, zijn vriendin had me uitgenodigd en zei toen ik er was dat ze het heel leuk vond dat ik was gekomen en dat ze kon zien dat J. (die jongen) het ook leuk vond. dat soort dingen zijn fijn om te horen, en kunnen een dag echt goed maken! |
![]() |
|
ik zeg soms wel zo'n beetje indirect en niet te close,
zo van fijn dat je er bent, anders zou het echt saai zijn of wat dan ook maar niet to the face dat ik van ze hou (maakt niet uit of het mannelijke/vrouwelijke vrienden zijn) ik ben daar niet zo makkelijk in bij vrienden, hoewel dat bij dé vriendin vaak heel anders is, als ik die persoon eenmaal vertrouw ik zou het ook wel even schrikken vinden eigenlijk als een willekeurige vriend me ineens zou zeggen dat hij van me houdt..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja maar eigenlijk alleen als ze zich kut voelen (dat zijn dan altijd de vriendINnen) of als ik wat gedronken heb
![]() Niet vaak toch zouden mensen dat vaker moeten doen omdat het prettig is(ook niet te vaak omdat het dan vervelend wordt) waarom doen mensen dat niet zo snel? ik heb maar 1 x echt expliciet gezegd dat ik van een goede vriend hield, en ook nog naar aanleiding van een discussie over de betekenis van 'houden van'
|
k heb me voorgenomen om dat vaker te doen. k heb een aantal hele close vrienden die dat wel verdienen... t probleem is.. k word altijd raar aangekeken of k zat ben....
veel van mijn vrienden hebben moeite om over dat soort dingen te praten... ( over het algemeen jongens....)
|
Ja dat laat ik ze af en toe wel merken ja..
![]() Dat moet ook af en toe eventjes vind ik!! Want ben ook blij dat ik vrienden met ze ben enzo, en dat mag best gezegd worden dan...
|
ik zeg het wel redelijk veel... mijn beste vriendin ook... gewoon ja, elkaar schat, lieverd noemen kan al veel doen, mo 'k zeg ook veel 'love ya!' of gewoon da'k enorm blij ben da ze er zijn!!
ik vind het gewoon belangrijk... de rest van m'n vrienden zegt da eigenlijk nooit... how ja, sommige als ik het zeg, zeggen ze het ook wel terug, maar echt spontaan doen ze da nie... soms vraag ik me dan af of ze me wel graag hebben... als mijn beste vriendin da dan zegt ben ik direct wer blij, omda'k weet da er iemand is die me graag heeft, maar eigenlijk zou'k liever hebben da ze da meer tegen mij zeiden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Troubles with love springgg | 4 | 14-05-2011 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |