Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 13:13
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik ben al een hele lange tijd verliefd op een jongen die zelf al 8 maanden een relatie heeft.
Het gaat niet zo goed tussen hem en z'n vriendin en misschien komt er binnenkort een einde aan.

Heeft iemand advies voor me ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 13:15
japie
japie is offline
Ja, rustig afwachten
Oud 30-12-2002, 13:20
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
japie schreef:
Ja, rustig afwachten
Inderdaad. Dat is wel zo netjes.
Oud 30-12-2002, 13:23
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Haha okee, dan ga ik wachten Zo'n doos ben ik ook wel weer
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 13:58
Methuselah
Methuselah is offline
wat die twee ander gasten zeggen. wachten dus
Oud 30-12-2002, 13:58
japie
japie is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Haha okee, dan ga ik wachten Zo'n doos ben ik ook wel weer
Verrek, er wordt ook nog naar me geluisterd
Oud 30-12-2002, 14:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
japie schreef:
Verrek, er wordt ook nog naar me geluisterd
ouderdom dwingt af en toe nog wel eens respect af
Oud 30-12-2002, 14:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
idd afwachten hoe het verloopt met zn vriendin en dan nog even laten bekoelen en vervolgens hem vertellen over je gevoelens tegenover hem en dan vragen wat ie vind.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:59
Verwijderd
Mjah... afwachten en hopen dat het uitgaat. Als je echt heel gemeen bent, moet je proberen te stoken. Dat komt volgens mij alleen erg vaak uit en dan ben jij zelf de lul, dus misschien ook geen goed idee. *kan zich toch voorstellen dat je wel heel graag een relatie tussen hem en die doos wilt verbreken*

Mjah. De jongen op wie ik ... 2 1/2 jaar verliefd was, heeft in die tijd wel een keer of vier verkering gehad, de laatste keer is nog steeds niet uit... je leert er mee te leven
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 15:00
Methuselah
Methuselah is offline
oh ja, niet te veel hopen, anders doet 't des te meer pijn als 't toch niet uitgaat tussen die twee...

*spreekt uit ervaring*
Oud 30-12-2002, 15:27
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Hij weet ook wat ik voor hem voel en hij ziet mij ook zitten maar hij heeft dus ook al een tijdje een leuke vriendin. Maar ik ga er niet tussenzitten. Zou ik zelf ook niet leuk vinden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:42
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hij weet ook wat ik voor hem voel en hij ziet mij ook zitten maar hij heeft dus ook al een tijdje een leuke vriendin. Maar ik ga er niet tussenzitten. Zou ik zelf ook niet leuk vinden denk ik.
Denk je? Ik weet het wel zeker
Oud 30-12-2002, 21:56
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Ik ben al een hele lange tijd verliefd op een jongen die zelf al 8 maanden een relatie heeft.
Het gaat niet zo goed tussen hem en z'n vriendin en misschien komt er binnenkort een einde aan.

W8 tot uit is en troost hem, en je zult zien binnen de korste keren hbb jullie wat.
Oud 30-12-2002, 22:06
iceblok
iceblok is offline
Verleid hem....Maaak hem gek.... en hij is zo van jou...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:45
Kadaver
Kadaver is offline
De regel die ik zelf altijd hanteer:

'Nooit met iemand gaan die net een relatie achter de rug heeft gehad'

Het laatste wat ik wil is dat ze met me gaat alleen maar om een bepaalde leegte op te vullen..... mensen die het net uit hebben maken zichzelf heel vaak wijs dat ze iemand anders leuk vinden zodat ze niet met een kut gevoel achter blijven. Maar in principe hoeft dat geen probleem te zijn voor de relatie op zich....ik vind het uitgangspunt alleen niet bepaald jofel.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:41
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
japie schreef:
Ja, rustig afwachten
En daarna rustig aan - hier zou ik ook voor vresen :
Citaat:
Het laatste wat ik wil is dat ze met me gaat alleen maar om een bepaalde leegte op te vullen..... mensen die het net uit hebben maken zichzelf heel vaak wijs dat ze iemand anders leuk vinden zodat ze niet met een kut gevoel achter blijven.
Oud 31-12-2002, 08:37
Justice
Justice is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
De regel die ik zelf altijd hanteer:

'Nooit met iemand gaan die net een relatie achter de rug heeft gehad'

Het laatste wat ik wil is dat ze met me gaat alleen maar om een bepaalde leegte op te vullen..... mensen die het net uit hebben maken zichzelf heel vaak wijs dat ze iemand anders leuk vinden zodat ze niet met een kut gevoel achter blijven. Maar in principe hoeft dat geen probleem te zijn voor de relatie op zich....ik vind het uitgangspunt alleen niet bepaald jofel.
Heel goed punt...
Ik zou eerst weer wachten, maar ja... dan zal je wel net weer hebben dan een ander meisje de "leegte" komt opvullen...
Oud 31-12-2002, 11:30
barbara.inc
barbara.inc is offline
Hm...ben zelf ook helemaal verliefd geweest op een jongen die, toen ik em leerde kennen, al 10 maanden een vriendin had. Ik ben gewoon vrij veel met em omgegaan (gewoon als vrienden, dus dingen doen als films kijken, en veel gezellig praten enzow) Op een gegeven moment vond hij mij veel leuker dan haar en maakte hij et dus uit met haar voor mij ...dus gewoon goeie vrienden blijven en afwachten...(dat ie na een maand met een vriendin van mij vreemdging moet ik er maar niet bij vertellen he?) Veel suc6 in elk geval, ennuh, laat ff weten wat et is geworden!
Oud 31-12-2002, 11:38
miro
miro is offline
mijn vriend werd ook gek op mij (of vond me leuk) toen ik iets met iemand anders had. Oke mn vriend wist niet dat ik een relatie met iemand aners had, maar toch. Mijn huidige vriend heeft me toen gewoon mee uit gevraagd, waardoor de keuze aan mij was.

Als hij weet dat jij hem leuk vindt en hij blijft bij zijn huidige vriendin dan lijkt het me duidelijk dat ie toch haar net iets leuker vindt. Klinkt zo misschien heel lullig maar aangezien je zelf zegt dat ie t weet blijkt dus dat hij liever bij haar blijft.

Wat ik zou doen als ik jou was, leef door en ga niet wachten. Als hij erachter komt wat ie voor jou voelt en als dat is meer dan voor zijn huidige vriendin dan kun je dr nog verder over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 11:54
Verwijderd
Ik zou het niet afwachten. Als ze toch al uit elkaar gaan, waarom zou je dan wachten. Misschien heeft die jongens ook alleen maar een aanleiding nodig om die griet te dumpen. En misschien hebben het strax wel weer uitgepraat en dan ben je te laar. Het is misschien niet echt netjes, maar ik zou de kans meteen grijpen...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef:
Hm...ben zelf ook helemaal verliefd geweest op een jongen die, toen ik em leerde kennen, al 10 maanden een vriendin had. Ik ben gewoon vrij veel met em omgegaan (gewoon als vrienden, dus dingen doen als films kijken, en veel gezellig praten enzow) Op een gegeven moment vond hij mij veel leuker dan haar
is bij mij ook gebeurd alleen het liep zowieso al niet goed tussen hem en z'n vriendin, ik ben niet de enige reden waarom het uitging tussen die 2...

alleen wel snel gegaan allemaal, een week nadat het uit was tussen hun, kreeg ik wat met hem...*shame* best lullig..maar t gaat wel goed
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:25
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Heb ik zelf ook gehad, ik heb gewoon gezegd dat ik verliefd op hem was....toen ging het uit met zijn vriendin, heb ik een tijdje een relatie met hem gehad, toen is ie weer terug gegaan naar z'n ex, dat is nu weer uit, en volgens mij wil hij me weer terug, maar ik ben er nog niet over uit of ik dat ook wil.
Oud 31-12-2002, 16:19
Druppel
Druppel is offline
mijn vriend hàd ook verkering toen ik hem leerde kennen. Ik kende dat meisje niet, dus ik voelde me ook niet echt lullig tegenover haar. Ik heb niet heel netjes gewacht, maar het "toeval" een klein beetje proberen te helpen *kuch*.... niet aardig, nee dat weet ik.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:35
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik ga vanavond wat met hem drinken
Iemand tips zodat ik mezelf weer eens niet voor lul ga zetten ??
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
Heb ik zelf ook gehad, ik heb gewoon gezegd dat ik verliefd op hem was....toen ging het uit met zijn vriendin, heb ik een tijdje een relatie met hem gehad, toen is ie weer terug gegaan naar z'n ex, dat is nu weer uit, en volgens mij wil hij me weer terug, maar ik ben er nog niet over uit of ik dat ook wil.
da's ping pong dat die jongen speelt :/
Oud 02-01-2003, 16:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
doe niets stoms ga 'm niet kussen ofzo
Oud 02-01-2003, 16:55
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
da's ping pong dat die jongen speelt :/
als ik maar aan de ene kant van de tafel sta, en hij aan de andere kant, dan vind ik het prima
Oud 02-01-2003, 16:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
als ik maar aan de ene kant van de tafel sta, en hij aan de andere kant, dan vind ik het prima
tussen jou en dat andere meisje bedoel ik :/ jij kaatst 'm, zij kaatst 'm enz enz... :/
Oud 02-01-2003, 17:03
Dminor
Dminor is offline
Als hij nogal kapot is als de relatie die hij nu heeft uit gaat zou ik hem eerst met rust laten, of gewoon een goeie vriendin blijven... Een mens heeft statistisch gezien ongeveer de helft van de tijd dat de relatie geduurd heeft nodig om er overheen te komen.
Oud 02-01-2003, 17:14
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
als het uit is: spring er niet meteen bovenop, begin eens een leuk gesprekje en bouw dat dan rustig op tot het niveau van relatie. Het KAN namelijk zijn dat jouw grote liefde ff genoeg heeft van relaties enzo
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:19
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
tussen jou en dat andere meisje bedoel ik :/ jij kaatst 'm, zij kaatst 'm enz enz... :/
ja dat snap ik

maar nu is het wel voorgoed over met dat andere meisje, dat weet ik vrijwel zeker
Oud 02-01-2003, 18:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
ja dat snap ik

maar nu is het wel voorgoed over met dat andere meisje, dat weet ik vrijwel zeker
jij weet 't 't beste
Oud 04-01-2003, 19:05
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
gewoon doen zoals je bent?

Zoals Miro al zei: als hij bij zijn vriendin blijft ondanks dat hij zegt dat hij je leuk vindt, dan vindt hij zijn vriendin blijkbaar toch nog iets leuker. (anders is het gewoon een sukkel ) Probeer het dan gewoon te laten rusten, maar laat hem wel weten hoe je erover denkt. (dat heb je al gedaan las ik). Of je kunt afwachten totdat hij voor jou kiest, maar of dat slim is..
Oud 04-01-2003, 19:09
the_conquer
the_conquer is offline
Gewoon met mij wat beginnen

Kijken of hij met je wilt dat lijtk me het beste of zoek anders een andere.
Oud 06-01-2003, 12:10
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
jij weet 't 't beste

hij heeft nu trouwens weer een ander meisje versierd...ik hoef hem niet meer al zou ie op z'n knieen gaan
Oud 06-01-2003, 16:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:

hij heeft nu trouwens weer een ander meisje versierd...ik hoef hem niet meer al zou ie op z'n knieen gaan
goed idee, ik zou 'm als ik jou was ook negeren
Reageren

Regels voor berichten