Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De regel die ik zelf altijd hanteer:
'Nooit met iemand gaan die net een relatie achter de rug heeft gehad' Het laatste wat ik wil is dat ze met me gaat alleen maar om een bepaalde leegte op te vullen..... mensen die het net uit hebben maken zichzelf heel vaak wijs dat ze iemand anders leuk vinden zodat ze niet met een kut gevoel achter blijven. Maar in principe hoeft dat geen probleem te zijn voor de relatie op zich....ik vind het uitgangspunt alleen niet bepaald jofel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou eerst weer wachten, maar ja... dan zal je wel net weer hebben dan een ander meisje de "leegte" komt opvullen... ![]()
|
Hm...ben zelf ook helemaal verliefd geweest op een jongen die, toen ik em leerde kennen, al 10 maanden een vriendin had. Ik ben gewoon vrij veel met em omgegaan (gewoon als vrienden, dus dingen doen als films kijken, en veel gezellig praten enzow) Op een gegeven moment vond hij mij veel leuker dan haar en maakte hij et dus uit met haar voor mij
![]()
|
mijn vriend werd ook gek op mij (of vond me leuk) toen ik iets met iemand anders had. Oke mn vriend wist niet dat ik een relatie met iemand aners had, maar toch. Mijn huidige vriend heeft me toen gewoon mee uit gevraagd, waardoor de keuze aan mij was.
Als hij weet dat jij hem leuk vindt en hij blijft bij zijn huidige vriendin dan lijkt het me duidelijk dat ie toch haar net iets leuker vindt. Klinkt zo misschien heel lullig maar aangezien je zelf zegt dat ie t weet blijkt dus dat hij liever bij haar blijft. Wat ik zou doen als ik jou was, leef door en ga niet wachten. Als hij erachter komt wat ie voor jou voelt en als dat is meer dan voor zijn huidige vriendin dan kun je dr nog verder over nadenken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet afwachten. Als ze toch al uit elkaar gaan, waarom zou je dan wachten. Misschien heeft die jongens ook alleen maar een aanleiding nodig om die griet te dumpen. En misschien hebben het strax wel weer uitgepraat en dan ben je te laar. Het is misschien niet echt netjes, maar ik zou de kans meteen grijpen...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen wel snel gegaan allemaal, een week nadat het uit was tussen hun, kreeg ik wat met hem...*shame* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Heb ik zelf ook gehad, ik heb gewoon gezegd dat ik verliefd op hem was....toen ging het uit met zijn vriendin, heb ik een tijdje een relatie met hem gehad, toen is ie weer terug gegaan naar z'n ex, dat is nu weer uit, en volgens mij wil hij me weer terug, maar ik ben er nog niet over uit of ik dat ook wil.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Als hij nogal kapot is als de relatie die hij nu heeft uit gaat zou ik hem eerst met rust laten, of gewoon een goeie vriendin blijven... Een mens heeft statistisch gezien ongeveer de helft van de tijd dat de relatie geduurd heeft nodig om er overheen te komen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zoals Miro al zei: als hij bij zijn vriendin blijft ondanks dat hij zegt dat hij je leuk vindt, dan vindt hij zijn vriendin blijkbaar toch nog iets leuker. (anders is het gewoon een sukkel ) Probeer het dan gewoon te laten rusten, maar laat hem wel weten hoe je erover denkt. (dat heb je al gedaan las ik). Of je kunt afwachten totdat hij voor jou kiest, maar of dat slim is..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op bezette jongen Dzjun | 10 | 10-01-2008 00:14 | |
Liefde & Relatie |
Vanavond gaan of niet?! martina1991 | 428 | 20-08-2006 11:26 | |
Liefde & Relatie |
dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega Deedo Writer | 46 | 18-02-2005 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Is het verkeerd om iemand te verleiden die al bezet is? Optima | 184 | 03-01-2005 14:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Foutje! Riantje | 9 | 29-06-2004 12:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd blijven als je weet dat het niks wordt load_harmony | 18 | 07-03-2004 18:26 |