Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 09:06
Verwijderd
Nu dus weer.. Hij gaat werken en neemt vanalles mee, tandpasta, borstel, haarspul.. En ik kan m'n tanden dus niet goed poetsen, zit met gigantisch pluizig haar en kan d'r niets aan veranderen én ik moet zo naar buiten (anders had het me niets uitgemaakt).

Maar ok, dat zijn de voorbeeldjes van vandaag. Hij vergeet wel vaker dat ik ook dingen gebruik, met eten bijvoorbeeld, dan eet hij gewoon vrijwel alles op en neemt weer vanalles te eten mee naar zijn werk.. en thuis is er helemaal niets meer... (En ik kan hem soms zelfs betrappen dat hij later aan het klagen is dat hij teveel gegeten heeft.)

Ik heb het hem al een paar keer gezegd, dat hij gewoon rekening met me moet houden en ik met hem. Maar kennelijk vind hij dat erg moeilijk, moet ik nu overal op gaan letten wat hij doet en hem erop wijzen als hij bv. op het punt staat wéér vanalles mee naar z'n werk te gaan slepen?

Offtopic: Wie heeft er een tipje voor me om m'n tanden toch goed schoon te krijgen? (met zout ofzo?) En m'n haar iets beter te krijgen dan nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 09:42
elledc
elledc is offline
Mijn vriend neemt mijn gel mee als hij gaat werken en dan heb ik niks meer
Het is wel komisch als ik je stukje lees.
Ik begrijp niet goed dat hij geen rekening houdt met jou. Het is toch jouw tandenborstel, hij weet toch ook wel dat jij je tanden ook moet poetsen? Het zijn nu details maar ik zou er zeker meer over babbelen en toon hem dat je het vervelend vindt en zeg dat hij niet zo egoistisch moet zijn, mannen he ...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 09:48
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Mijn vriend neemt mijn gel mee als hij gaat werken en dan heb ik niks meer
Het is wel komisch als ik je stukje lees.
Ik begrijp niet goed dat hij geen rekening houdt met jou. Het is toch jouw tandenborstel, hij weet toch ook wel dat jij je tanden ook moet poetsen? Het zijn nu details maar ik zou er zeker meer over babbelen en toon hem dat je het vervelend vindt en zeg dat hij niet zo egoistisch moet zijn, mannen he ...
Ik heb hem al helemaal uitgescholden voor 'idioot' etc... Maar het eindigde in een slappe lach omdat ik m'n tanden met zout heb gepoetst en het eigenlijk wel grappig is... voor een keer..

Maar ja, over een paar dagen doet hij weer zoiets, onbewust..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 09:55
Hukkie
Hukkie is offline
Heb je niet toevallig zo'n stickerpistool in huis? Kun je overal je naam op zetten

Misschien is het handig als je met hem inkopen gaat doen en dan tandenborsteld met verschillende kleurtjes gaat inslaan en aparte gel enzo.
Oud 09-01-2003, 10:13
Verwijderd
" Hij gaat werken en neemt vanalles mee, tandpasta, borstel, haarspul.. "

Wat doet hij met een borstel en haarspul op zijn werk?

Anyways, ik zou gewoon heel pissed worden en als dat niet werkt hem er principiëel bijnaaien zeg maar. Dingen wegleggen zodat ie er niet bij kan, dingen niet meer 'uitlenen'. Gewoon heel flauw doen. Of... wat ook werkt, een sexboycot Dan denkt ie er vast wel aan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 11:11
Verwijderd
Dat is mannelijk

"ff kijken wat ik nodig heb .. oh dit en dat" en weg is het
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 11:20
Hukkie
Hukkie is offline
Misschien moet je wat oestrogenen in zn eten proppen
Oud 09-01-2003, 11:29
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik zou toch bepaalde spullen in meervoud kopen. dus 2 borstels en 2 tandpasta's en 2 potjes gel etc. zo heb je altijd reserve en maakt t niet uit wanneer hij t meeneemt. en ja, natuurlijk zou ik t er wel met m over hebben. zomaar al t eten opeten, ik dacht t niet. tsss... die label-dinges vind ik wel een leuk idee. (heartbreak-high toevallig gezien vorige week )
Oud 09-01-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Misschien moet je wat oestrogenen in zn eten proppen

Ja en dan gek worden van de hoeveelheid rekening die er met je wordt gehouden..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:33
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kherken dit mn moeder neemt ook alles mee wat ik nog nodig heb en dan word ze boos als ik boos word
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:46
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
kherken dit mn moeder neemt ook alles mee wat ik nog nodig heb en dan word ze boos als ik boos word
moeder = zus
bij mij

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten