Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
" Hij gaat werken en neemt vanalles mee, tandpasta, borstel, haarspul.. "
Wat doet hij met een borstel en haarspul op zijn werk? Anyways, ik zou gewoon heel pissed worden en als dat niet werkt hem er principiëel bijnaaien zeg maar. Dingen wegleggen zodat ie er niet bij kan, dingen niet meer 'uitlenen'. Gewoon heel flauw doen. Of... wat ook werkt, een sexboycot ![]() ![]() |
![]() |
|
nou, ik zou toch bepaalde spullen in meervoud kopen. dus 2 borstels en 2 tandpasta's en 2 potjes gel etc. zo heb je altijd reserve en maakt t niet uit wanneer hij t meeneemt. en ja, natuurlijk zou ik t er wel met m over hebben. zomaar al t eten opeten, ik dacht t niet. tsss... die label-dinges vind ik wel een leuk idee. (heartbreak-high toevallig gezien vorige week
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waar gaat het heen met 't respect op de wereld? Rhinus | 25 | 30-04-2002 20:09 |