Advertentie | |
|
![]() |
|
L & J was zeker leuk, en Najib Amhali is bij mij o school gewest en hij was met die show ECHT heel goed en op TV was hij ook erg goed dus dat beloofd veel goeds met die show die binnekort op tv komt (wanneer eigenlijk precies??????????????)
||
Citaat:
![]() Maar L&J waren cool. Ik vond de grappen over PimF erg leuk, ook met die boeken. Die van Pim en het boek van Vigo en Peter. Ik vond ze erg sterk dit jaar, beter dan andere jaren, maar ze hadden natuurlijk veel om over te praten, er is gewoon veel gebeurd dit jaar. Ook leuk dat Winny overal erbij kwam waar iets 'geks' was oid ![]()
|
![]() |
ik vond het niet zo, maar dat ligt gewoon aan mijn smaak want ik vind ze al een tijd niet meer zo leuk. Ik weet niet wat het is, moet er gewoon niet echt om lachen. Misschien doordat ik de helft van de grappen te flauw vind en de andere helft te hard.
naja, vanavond Plien en Bianca! en NUHR was heeel leuk ![]() |
![]() |
|
cabaret.
Najib Amhali is 1 van mijn favorieten. Youp was leuk gister. Plien en Bianca vind ik dan weer een heel stuk minder. En om Lebbis en Jansen te kijken heb ik nog geeneens de moeite genomen, ik heb zo'n gevoel dat daar niks aan is..misschien ooit nog is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ieder z'n eigen humor... kvond ze ook niet leuk, al vrij snel weggezapt. Youp vond ik ![]()
|
![]() |
Nou ja,het zal wel aan mij liggen. Ik vond Plien en Bianca ook niet echt leuk. Hoogstens een keer een glimlach.
Lebbis en Jansen en Youp van 't Hek waren wel leuk. Maar ze komen absoluut niet in de buurt van Freek de Jonge vorig jaar. Dat vond ik echt qua verhaal en grappen echt een wereld conference!!! Maar ja, om maar met een cliche af te sluiten, je kan niet allemaal hetzelfde leuk vinden........... |
![]() |
|
Najib en Plien en Bianca had ik al op teep, en ik vind ze erg leuk. Youp en L&J heb ik maar een klein stukje van gezien omdat m'n pa een ontzettende hekel aan ze heeft.
NUHR is echt super goed. heb 'Hangplek' 3 keer int theater gezien. Echt briljant. Van de sfeer en mooie muziek bleef op TV alleen weinig over. Erg jammer. Verder ben ik wel benieuwd naar de nieuwe show van Eric Van Sauers, want z'n vorige 2 waren echt zo grappig dat ik bijna in m'n broek heb gepist... |
![]() |
||
Citaat:
bij 1 van z'n shows scheurde ie zelfs uit z'n broek, en nee, dat was niet on purpose heb me echt rot gelachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik een hyperactieve idioot wil zien kijk ik wel naar m'n broer ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 | |
Liefde & Relatie |