Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 12:23
mariekegirl
mariekegirl is offline
ik zit echt zwaar in een dip.
ik ben echt super verliefd op een jongen,
nu ben ik paar keer met hem gegaan enzo, en het voelde echt super rlx. maar nu heb ik met hem gesproken hoe het nou verder met ons moet en hij is niet toe aan een relatie.
nu denk je...jaja dat zeggen zoveel jongens, maar zijn ouders zijn net gescheiden enzo, dus hij zit nog vet in the shit daarom.
ik kan het ook wel begrijpen en ben ook helemaal niet boos ofsow, maar ik voel me wel superrrr kut.
hij vindt het wel lullig voor me, want hij vindt me wel erg leuk enzo, maar hij is er gewoon nog niet aan toe. hij twijfelde trouwens nog wel of hij hieraan goed aan doet (dus niet een relatie met me beginnen) omdat hij me wel leuk vindt enzo.
ik heb na ons gesprek hierover niks meer van hem gehoort ( het is ook nog maar dag geleden), maar ik heb hem net een smsje gestuurd heo het nu met hem ging, maar ik heb nog niks trug gehad. maarja...misschien is ie weg ofsow, dat weet ik niet, ik krijg denk nog wel wat trug vandaag.
maar ik weet nu echt niet meer wat ik meot doen, ik ben nog nooit zo verliefd geweest!!!!
moet ik op hem wachten, wachten totdat ie er wel aan toe is?
of moet ik hem vergeten? of nog met hem praten erover?
ik weet het echt niet meer...ik voel me echt super kut hierover en ik hoop dat jullie hints voor me hebben!!!
thnx voor et lezen in ieder geval, greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 12:25
Maurice
Maurice is offline
probeer er voor 'm te zijn als hij je nodig heeft. niet aandringen in elk geval en voor de rest afwachten? maar ja, dat is moeilijk als je verliefd bent.
Oud 08-01-2003, 12:32
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
morris schreef:
probeer er voor 'm te zijn als hij je nodig heeft. niet aandringen in elk geval en voor de rest afwachten? maar ja, dat is moeilijk als je verliefd bent.

ok ik zal het proberen, dat lukt denk wel...
aandringen ben ik zeker niet van plan want dat heeft geen nut.
ik wil niet dat hij iets gaat beginnen tegen zjin zin...
hij zei met dat gesprek ook zo van: tja...ik weet neit of ik het wel niet moet doen, misschien moet ik wel een relatie met je beginnen.
toen zei ik maar dat hij het wel zeker moet weten en er echt achter staan, want anders heeft het geen zin.
thnx voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:44
Maurice
Maurice is offline
geef 'm in ieder geval de ruimte.
Oud 08-01-2003, 13:38
japie
japie is offline
Citaat:
mariekegirl schreef:
hij zei met dat gesprek ook zo van: tja...ik weet neit of ik het wel niet moet doen, misschien moet ik wel een relatie met je beginnen.
toen zei ik maar dat hij het wel zeker moet weten en er echt achter staan, want anders heeft het geen zin.
thnx voor je reactie!
Kijk, je weet best wat je moet doen, je zegt het zelf .

Maar makkelijk is het natuurlijk niet. Van de andere kant weet je wel dat hij je leuk vindt. Beschouw elkaar als goede vrienden voor nu en als hij wat meer rust en orde in hoofd heeft kunnen jullie alsnog een relatie beginnen.
Oud 08-01-2003, 13:43
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
japie schreef:
Kijk, je weet best wat je moet doen, je zegt het zelf .

Maar makkelijk is het natuurlijk niet. Van de andere kant weet je wel dat hij je leuk vindt. Beschouw elkaar als goede vrienden voor nu en als hij wat meer rust en orde in hoofd heeft kunnen jullie alsnog een relatie beginnen.
ja dat leek mij ook al et beste...ik zie hem paar keer per week meestal, dus et komt vanzelf wel goed hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 13:49
japie
japie is offline
Citaat:
mariekegirl schreef:
ja dat leek mij ook al et beste...ik zie hem paar keer per week meestal, dus et komt vanzelf wel goed hoop ik.
Ik zou het gek vinden als het niet goed zou komen . Don't worry, be happy.
Oud 08-01-2003, 17:27
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
japie schreef:
Ik zou het gek vinden als het niet goed zou komen . Don't worry, be happy.
yupz, ik doe me best
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten