Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 14:18
Verwijderd
Wat een geweldige wedstrijd,
maar aangezien het daar al na middernacht is, is het ritme van Roddick ook naar de klote, hoe denken jullie dat hij zich van deze monster partij weet te herstellen?
Heeft hij genoeg energie om Shuttler te verslaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 14:35
Verwijderd
Een-en-twintig - Negen-tien
(9) A. Roddick 4 7 4 6 21

(18) Y. El Aynaoui 6 6 6 4 19
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:08
karamba
karamba is offline
Nu heeft hij maar anderhalve dag rust. Hij zal denk ik meer herstellen en massages enzo krijgen dan weer opnieuw gaan trainen enzo... Normaal gesproken is hij een klasse beter dan Schuttler. Ik hoop dat hij hem wel kan verslaan. Maar niet weer in zo een loodzware partij. Wat ik hoop is een soortgelijke thriller in de finale tegen Agassi. Wie twijfelt er nou nog over dat Agassi in de finale komt?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Een-en-twintig - Negen-tien
(9) A. Roddick 4 7 4 6 21

(18) Y. El Aynaoui 6 6 6 4 19
ja joh
WEET je hoe gaaf

en @ addy:

Ik twijfel er nog steeds aan, aangezien hij altijd z'n been kan breken omdat hij ruzie krijgt met een kangoeroe ofzo.
Iig normaal gesproken zou ik idd denken dat hij in de finale komt, en Roddick verdient het trouwens dik 2 wereldpartijen achterelkaar gespeeld
Respect
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja wat een wedstrijd!
Ik schakelde pas in bij 9-9 in de vijfde set, ik d8 van: ff afkijken, hehe heb ik toch nog een dik uur voor de TV gezeten. Zonder twijfel de mooiste partij in het mannen enkelspel van de Australien Open dit jaar!
Oud 22-01-2003, 19:16
Smartie
Smartie is offline
ik ging weg bij 1-1 in de vijfde set, maar het is dus 21-19 geworden?
Wat een thriller, doet me denken aan schalken-philippousiis twee jaar geleden op wimbledon, dsat was ook zo'm monster score
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:20
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ja wat een wedstrijd!
Ik schakelde pas in bij 9-9 in de vijfde set, ik d8 van: ff afkijken, hehe heb ik toch nog een dik uur voor de TV gezeten. Zonder twijfel de mooiste partij in het mannen enkelspel van de Australien Open dit jaar!
Dan heb je de vorige wedstrijd van El Aynaoui tegen Hewitt niet gezien Beetje dom om te zeggen als je maar 1 wedstrijd hebt gezien

Ik ben trouwens zwaar teleurgesteld in 't resultaat daar Roddick niet kan tennisen en ElA technisch verre weg het meest getalenteerd is (van de nieuwe generatie Pistol Pete blijft koning). Ik bedoel met zijn service 33 aces slaan is niet mis. Jammergenoeg is zijn tweede service minder.. en hij slaat zijn backhands dubbelhandig Maar goed Thomas Muster 2 gaat zeker wel winnen van Roddick, want hier komt hij echt niet over heen en zoals ik al zei, die Duitser is echt zo'n ballenmachine: maakt niet uit hoe, die bal moet terug.
Agassi wint weer
Het lijkt wel vrouwentennis
Oud 22-01-2003, 20:06
Verwijderd
Schuettler vond ik wel sterk al t hele toernooi maar hoop op een finale met roddick - Ferreira..dat zijn de spelers die ik t toernooi gun
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:36
karamba
karamba is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
Schuettler vond ik wel sterk al t hele toernooi maar hoop op een finale met roddick - Ferreira..dat zijn de spelers die ik t toernooi gun
Niet dus!!! Ik had het al gezegd: Agassi. Sinds de 2e ronde tegen die Zuid-Koreaan heb ik er geen moment meer aan getwijfeld. Ik vind het wel jammer. Ik ben op deze baansoort meer voor de jonge mensen met een snoeiharde service... Safin en Federer dus, nu maar wachten tot volgen jaar...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Geweldige partij, Roddick zal na de partyij wel op bed zijn gaan liggen en aan het koolhydrateninfuus zijn aangesloten, net als bij wielrenners gebeurt. Die lappen ze wel weer op hoor. Maar of alle spieren hersteld zijn na zo'n monsterpartij.....?
Oud 23-01-2003, 12:50
InsaneClown
InsaneClown is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Dan heb je de vorige wedstrijd van El Aynaoui tegen Hewitt niet gezien Beetje dom om te zeggen als je maar 1 wedstrijd hebt gezien

Ik ben trouwens zwaar teleurgesteld in 't resultaat daar Roddick niet kan tennisen en ElA technisch verre weg het meest getalenteerd is (van de nieuwe generatie Pistol Pete blijft koning). Ik bedoel met zijn service 33 aces slaan is niet mis. Jammergenoeg is zijn tweede service minder.. en hij slaat zijn backhands dubbelhandig Maar goed Thomas Muster 2 gaat zeker wel winnen van Roddick, want hier komt hij echt niet over heen en zoals ik al zei, die Duitser is echt zo'n ballenmachine: maakt niet uit hoe, die bal moet terug.
Agassi wint weer
Het lijkt wel vrouwentennis
Hoe kan je als dertiger van de nieuwe generatie zijn ???
Oud 23-01-2003, 16:58
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
InsaneClown schreef:
Hoe kan je als dertiger van de nieuwe generatie zijn ???
Nouja zo bedoel ik 't niet. Ik doelde meer op zijn bloei aangezien El Aynaoui nu pas zijn beste tennis laat zien.
Oud 23-01-2003, 17:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Dat was echt een vette wedstrijd. Ik was zoooo hard voor de marrokaan El Aynaoui. Hij was !!!
Oud 23-01-2003, 18:13
karamba
karamba is offline
Iedereen heeft het er over dat die Marokkaan ook al een geweldige partij in de achtste finale had gespeeld. Mag ik jullie dan ook gelijk herinneren aan de achtse finale van Roddick tegen Yoezjni???
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:37
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik vond het een genot om er naar te kijken. echt super spannend
Oud 24-01-2003, 13:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Heb ik ook gezien hoor maar dat was geen thriller die over 5 sets werd gespeeld. Deze wedstrijd was ook mooi jah, misschien alleen maar omdat de nummer 1 eruit ging maar dat valt toch niet te vergelijken met een 21-19 in de vijfde set in een wedstrijd die 5 duurde?
Oud 24-01-2003, 13:57
karamba
karamba is offline
Gevolg? Een oververmoeide Roddick die uitgeschakeld wordt door een Duitser waar ik nog nooit van overtuigd ben geweest. Zijn spel is in mijn ogen niet echt denderend. Alleen omdat Roddick nog niet hersteld was... Nou ja...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 03:23
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
addy schreef:
Iedereen heeft het er over dat die Marokkaan ook al een geweldige partij in de achtste finale had gespeeld. Mag ik jullie dan ook gelijk herinneren aan de achtse finale van Roddick tegen Yoezjni???
Roddick tennist technisch gezien nauwelijks beter dan de gezusters Williams Niet mooi om naar te kijken.
Oud 25-01-2003, 13:59
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Heb ik ook gezien hoor maar dat was geen thriller die over 5 sets werd gespeeld. Deze wedstrijd was ook mooi jah, misschien alleen maar omdat de nummer 1 eruit ging maar dat valt toch niet te vergelijken met een 21-19 in de vijfde set in een wedstrijd die 5 duurde?
Je haalt de begrippen 'spannend' en 'mooi' door elkaar.
Oud 26-01-2003, 19:48
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Dat was echt wel spannende wedstrijd en die Roddick is wel een persoon.

Ik heb die wedstrijd niet gezien dus kan verder niet oordelen.

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 19:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten