Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een chronische ziekte, als ik mijn grenzen niet zou mogen/kunnen overschrijden zou ik eigenlijk amper meer wat kunnen doen. En das natuurlijk niet echt de bedoeling. ![]() |
![]() |
|
De laatste paar weken voor de kerstvakantie had ik datzelfde gevoel best wel erg. Er moest veel geregeld worden (Sinterklaas, Kerst en meer onzin) en om de één of andere reden liep ik dus op school van hier naar daar om van alles te doen. Ook buiten school was het druk. Soms had ik gewoon het gevoel dat ik helemaal leeg was en zo omver geblazen zou kunnen worden.
Nu is het niet zo erg, want ik ben niet meer zo druk, maar toch merk ik vaak dat als ik de eerste twee uur op school me wat enthousiast gedraag (wat ik redelijk vaak doe), ik het 3e en 4e uur toch veel vermoeider ben. Maar naar ik weet heb ik niet echt een ziekte ofzo, alhoewel ik misschien wel een te laag bloedzuikergehalte heb of zoiets, wat betekent dat ik meer moet eten om te kunnen blijven functioneren zonder moe te worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
macht heeft daar nix mee te maken. i won't stop living to stay alive.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het ook beu, maar het is helaas niet anders. Als ik alles zou doen wat ik zou willen, dan zou ik echt aan weet ik het wat voor pijnstillers moeten en das ook niet de bedoeling. Mijn lichaam zegt dat ie het niet aan kan...tja, dat heb ik op een gegeven moment dan maar te accepteren, hoe moeilijk en verrot het ook is. Stoppen met leven doe ik ook niet, maar ik houd wel rekening met m'n lijf. En 'stil aan moet het maar beter gaan', ik weet niet wat bij jou de oorzaak is, maar bij mij zou dat valse hoop zijn. |
![]() |
|
![]() |
de ellende bij mij vooral is dat mijn lichaam geen stop zegt om het moment zelf maar een paar uur daarna of zelfs als het langer duurt na een paar week en dan kan ik niks meer en dan bedoel ik ook zo'n beetje niks alleen de trap op en af is al teveel gevraagt en als ik het goed voel zit er weer zo'n periode aan te komen dus maar ja.
nog even over dat macht gevoel. ik denk dat je dat ook wel heb als je lichaam zegt stop want dan ben je toch verder gegaan dan je kon en dat bedoelde ik eigenlijk met machts gevoel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met roken something.. | 23 | 24-02-2011 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
stoppen met roken:) tikmaarwat | 45 | 18-10-2005 20:39 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 | |
Psychologie |
"bevrijden" van maatschappelijk gewoonten Rerisen Phoenix | 11 | 03-04-2003 21:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert v.d. G. bekent moord op fortuyn Main | 126 | 11-12-2002 12:46 | |
ARTistiek |
Geestelijke Chemotherapie drama | 8 | 12-12-2001 16:10 |