![]() |
||
http://www.gamespy.com/hardware/janu...n3/index.shtml
Wow als deze specs waar zijn dan wordt het een beest. Ik weet niet of ik dit moet geloven, want bij de ps2 waren ook veel dingen gehyped, zoals de emotion engine o.i.d. Sony is een meester in PR wat dat betreft. maarja we zullen zien Citaat:
![]() Ik wacht op het antwoord van Billy ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat is allemaal offtopic
|
Volgens patentaanvragen ingediend door Sony bestaat de machine uit 8 APU's, welke draaien op 4 Ghz. Door middel van glasvezelverbindingen kan de machine gekoppeld worden, waardoor gebruik gemaakt kan worden van de kracht van meerdere PS3's. In totaal zou de machine opschaalbaar zijn tot 1 terraflop, wat gelijk staat aan 100 PIV 2.5 Ghz machines.
Het is maar de vraag of ze alle kracht van deze nieuwe processor weten te benutten. De techniek lijkt verdacht veel op de PS2 constructie waarvan de kracht tot nu toe ook nog steeds niet volledig benut wordt volgens Sony. Verder is men ook niet van plan programmeren gemakkelijk te maken door een soort Playstation "DirectX" te maken voor gameontwikkelaars. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
100 keer 2,5 gig <--> 6 gig
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik moet geloven dat de nieuwste games als Splinter Cell enzo nog maar 40-50% van de capaciteiten van de PS2 benut kan ik alleen maar hàrd gaan lachen om de specificaties van de PS3. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
disc read error ps3 TheMisteryGuest | 8 | 15-02-2012 14:29 | |
Games |
zo krachtig en perfect, PS3 controller? window7me | 4 | 26-05-2011 13:33 | |