![]() |
|
Hallo allemaal,
ik heb een screenshot gemaakt van mijn nieuwe "look" van mijn website. graag zou ik horen wat jullie er van vinden. ![]() de pagina zoals hij nu is, is te zien op http://home.hccnet.nl/pd.bie alvast bedankt voor jullie reactie. groetjes, patrick de bie
|
![]() |
|
![]() |
In mijn Opera doet hij het helemaal niet (frames probleem ofzo), in IE werkt hij echter wel. Het is best mooi (praat nu over die website).
En dat plaatje dat je net post.. niet mooi en Standaard, neem je oude gewoon die ruled!
|
Ik vind 't niks
![]() Alle hoeken zijn niet even rond. Ik zie op sommige plekken pixels, de achtergrond -zoals niels al zegt- niet goed, aangezien je teksten niet meer kunt lezen. En die letters met dat plastic-emboss-effectje zijn echt fout... Etc. etc.
Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 17:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ghe idem wat chez zegt iig maar dan ook nog.. t is niet uitvoerbaar iig je moet dus t hele plaatje opslaan en iedere keer het plaatje laten downen.. het volgende probleem is dat je menu's en tabellen niet zo groot of klein kunt maken als je wilt voor als je bijv maar 1 zinnetje in een tabel hebt staan
|
Het is maar een screenshot van de nieuwe look.
ik ga de webpagina opdelen in verschillende stukken en dan werken met tabellen. (net als ik nu al doe op mijn website). dan hoef je namelijk niet elke keer de hele pagina opnieuw te laden. wat betreft de tekst bovenaan "design by patrick". daar was ik zelf ook niet helemaal tevreden over en die heb ik inmiddels aangepast. en dat je op sommige plekken pixels ziet komt door het "radial blur" effect waarmee het groene als het ware naar achter wordt getrokken. daar kan ik dus niks aan doen.
||
![]() |
Citaat:
je bedoelt frames ![]() welke kleur lettertype wil je in godsnaam overr dat groene doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en wat betreft het lettertype...lees mijn eerste reactie eens. er komt een overlay overheen waar de tekst op staat. en daar is de tekst wel op te lezen.
|
Als je nou je linker en boven frame zo houdt, en dan het gedeelte waar je tekst komt gewoon zwarte achtergrond houd zou wel beter zijn
![]() voor de rest goed
|
![]() |
|
|