Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 14:26
Lieverd17
Lieverd17 is offline
ik zit echt ergens mee , en het is heel moeilijk.

ik heb nu 8maanden een vriend waar ik heel heeeel erg blij mee ben (nu) en ik hou ontzettend veel van hem, de rest van me leven wil ik met hem delen..maar de andere kant.

De eerste 3/4 maanden van onse relatie zijn heel erg geweest,voor mij vooral.
Hij heeft me ontzettend veel pijn gedaan en het is ook zo 9x uitgweest (het gaat nu 4maanden ''goed'')

2x is het uitgeweest omdat hij mij 2x bedrogen had...ik had heel erg verdriet, en het bleek nog een meisje tezijn dat vlakbij me woont.

en 1x met een meisje op vakantie, ik heb hier dagen lang om gehuild maar uit eindelijk heb ik het hem toch vergeven.

ook heeft die het meerdere keren uitgemaakt met dingen als: op vrijdag avond zeggen dat het uit is omdat die in het weekend los kan gaan.
en soms had die nog geeneens een rede zei die gwoon: ik vin je nog leuk en ik hou nog van je enz enz.

Maar ik was/ben zo ontzettend verlieft op hem dat ik het hem alles vergeven heb, ik heb er goed met hem overgepraat en hij was er kapot van wat die me aan heeft gdaan.
hij heeft me beloofd me nooit meer verdriet tedoen en het nooit meer uittemaken.

nu gaat het 4maanden redelijk goed,hij doet veel voor me en hij zal ook echt nooit meer vreemd gaan.
ik heb het hem vergeven maar vergeten ben ik het niet.
ik denk er elke dag aan en als die me een avondje eventjes niet opzoek of belt..ga ik dingen denken.
elke nacht moet ik huilen omdat ik weer aan de dingen denk wat die gdaan heeft.
Maar hij doet het echt niet meer en hij is nu super goed voor me.
uitmaken heeft dus eiglijk geen zin, ik kan ook niet sonder hem.
aleen wil ik gwoon gnoeg aandacht van hem krijgen en ik wil ook liever niet dat tie tevaak naar sijn vrienden gaat.

Ik heb echt heel veel verdriet en ik praat er elke dag met hem over.

Voor mij is het heel erg moeilijk zo,vooral als die een avondje weggaat sonder mij..ik ga dingen denken.

Iedereen zeg dat ik overdrijf en dat die tog wel bij ze vrienden mag sijn...
dat is ook zo, ik kan er met niemand goed over praten , niemand begrijpt het.
ik weet het echt niet meer..
ik ben pas jarig gweest toen zijn we een week naar frankerijk gweest en ik heb een goede ring gehad, hij houd van me dat weet ik cker..
maar hoe moet ik die dingen vergeten,ik wil graag dat iemand me helpt.
want als ik zo snel boos blijf worden als die weggaat enz enz is het voor hem naar tuurlijk ook niet leuk

ik hoop dat iemand me snapt....

liefs, pamela
Oud 16-01-2003, 14:29
Verwijderd
Volgens mij is hij jou niet waard. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:33
Verwijderd
ik denk ook dat ie jou niet echt waard is...

maar nu gaat het 4 maanden goed....
dat is dan al heel wat voor hem...
hij houd denk ik wel van je...

maar ik snap wel dat je hem nog steeds neit helemaal vertrouwd hij heeft je veel pijn gedaan, en je bent bang dat hij dat nog een keer zal doen...

verder weet ik eigenlijk niet wat ik moet zeggen,

iig veel sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:38
elledc
elledc is offline
Hij heeft je bedrogen in het verleden, vind je dat zelf persoonlijk niet eenbeetje ver gaan? Je wil het niet uitmaken, maar komaan meis, je vertrouwt hem niet meer, elke nacht denk je eraan. In een gezonde relatie vertrouw je elkaar en op die manier hoe ik het lees in je verhaal, voel je je niet meer goed in je vel met hem.

Je kan verliefd zijn oké maar soms moet je je uit die verliefdheid kunnen trekken, ik denk dat dit het beste is, hoe moeilijk het ook is! Moest mijn vriend me bedriegen, maak ik het stante pede uit!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:47
tania
tania is offline
Wat hij jouw aan heeft gedaan is niet normaal dat ben je ook helemaal niet waard, en ik snap dat je daar boos en verdrietig enzo om ben maar ik denk wel dat hij nu veranderd is.

Maarjah ik weet et verder ook niet hoor

Veel sterkte in ieder geval
Oud 16-01-2003, 16:50
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zou niet bij hem kunnen blijven. Het zal altijd bij je blijven. Wie zegt dat ie nu niet weer vreemdgaat? Hij deed het toen toch ook? Misschien verbergt ie het nu alleen gewoon veel beter.

je bent meer waard dan dit.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:14
Lieverd17
Lieverd17 is offline
ik weet eiglijk bijna cker dat die egt niet vreemd gaat op dit moment en het ook niet meer zal doen, hij kwam altijd huilend bij me aan en hij zegt er veel geleerd van tehebben.

Ik wil graag met hem verder, maar ik wil gaan proberen alles tevergeten, ik had al gezet voor de jaars wisseling, ik vergeet alles wat je gdaan heb in het nieuwejaar..hij was daar erg blij om.

Maar ik ben het niet vergeten , hoe graag ik het ook wil..ik wil super graag verder met hem.

maar ik zit tog met die gedachtes altijd, en we hebben vaak ruzies..maar toch.

misschien snappen jullie dit niet, bijna niemand snapt het.

ik wil het heel graag vergeten maar hoe?????????
Oud 17-01-2003, 20:09
Antediluvian
Antediluvian is offline
Het vertrouwen is duidelijk weg (zeker bij jou). Dan is er niet veel meer in een relatie, als er geen vertrouwen meer is (volgens mij). (Behalve sex dan )

Bedenk alles nog eens over zou ik zeggen, en neem dan de beslissing waarvan jij denkt dat het de goede is...

Sterkte.
Reageren

Regels voor berichten