ik zit echt ergens mee , en het is heel moeilijk.
ik heb nu 8maanden een vriend waar ik heel heeeel erg blij mee ben (nu) en ik hou ontzettend veel van hem, de rest van me leven wil ik met hem delen..maar de andere kant.
De eerste 3/4 maanden van onse relatie zijn heel erg geweest,voor mij vooral.
Hij heeft me ontzettend veel pijn gedaan en het is ook zo 9x uitgweest (het gaat nu 4maanden ''goed'')
2x is het uitgeweest omdat hij mij 2x bedrogen had...ik had heel erg verdriet, en het bleek nog een meisje tezijn dat vlakbij me woont.
en 1x met een meisje op vakantie, ik heb hier dagen lang om gehuild maar uit eindelijk heb ik het hem toch vergeven.
ook heeft die het meerdere keren uitgemaakt met dingen als: op vrijdag avond zeggen dat het uit is omdat die in het weekend los kan gaan.
en soms had die nog geeneens een rede zei die gwoon: ik vin je nog leuk en ik hou nog van je enz enz.
Maar ik was/ben zo ontzettend verlieft op hem dat ik het hem alles vergeven heb, ik heb er goed met hem overgepraat en hij was er kapot van wat die me aan heeft gdaan.
hij heeft me beloofd me nooit meer verdriet tedoen en het nooit meer uittemaken.
nu gaat het 4maanden redelijk goed,hij doet veel voor me en hij zal ook echt nooit meer vreemd gaan.
ik heb het hem vergeven maar vergeten ben ik het niet.
ik denk er elke dag aan en als die me een avondje eventjes niet opzoek of belt..ga ik dingen denken.
elke nacht moet ik huilen omdat ik weer aan de dingen denk wat die gdaan heeft.
Maar hij doet het echt niet meer en hij is nu super goed voor me.
uitmaken heeft dus eiglijk geen zin, ik kan ook niet sonder hem.
aleen wil ik gwoon gnoeg aandacht van hem krijgen en ik wil ook liever niet dat tie tevaak naar sijn vrienden gaat.
Ik heb echt heel veel verdriet en ik praat er elke dag met hem over.
Voor mij is het heel erg moeilijk zo,vooral als die een avondje weggaat sonder mij..ik ga dingen denken.
Iedereen zeg dat ik overdrijf en dat die tog wel bij ze vrienden mag sijn...
dat is ook zo, ik kan er met niemand goed over praten , niemand begrijpt het.
ik weet het echt niet meer..
ik ben pas jarig gweest toen zijn we een week naar frankerijk gweest en ik heb een goede ring gehad, hij houd van me dat weet ik cker..
maar hoe moet ik die dingen vergeten,ik wil graag dat iemand me helpt.
want als ik zo snel boos blijf worden als die weggaat enz enz is het voor hem naar tuurlijk ook niet leuk
ik hoop dat iemand me snapt....
liefs, pamela