![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nee hoeft niet denk ik . Zelf heb ik het niet gedaan iig. De eerste keer onthou je toch wel, of het nou om de liefde ging of niet.
Alleen ben je de eerste keer zenuwachtig ( er ) omdat je niet weet wat je moet verwachten. en daarom is het relaxter om te doen met iemand die je kent en vertrouwt.
||
Citaat:
|
Mijn eerste keer was ook sex zonder liefde, tja of je daar zo trots op kunt zijn weet ik nie, ja we waren beide behoorlijk zat en ja kwam er gewoon van. Had persoonlijk toch de eerste keer met iemand gedaan van wie ik hield, maar ja.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de eerste keer toch wel het beste met liefde kan gebeuren. De eerste keer is toch een beetje spannend, en 'eng'. Je voelt je natuurlijk het best op je gemak bij iemand waar je veel om geeft. Waarschijnlijk is sex met iemand waar je echt super verliefd op bent ook net iets lekkerder, of anders, dan zomaar iemand.
Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 21:38. |
![]() |
|
Mijn eerste keer was met iemand waar ik toen nog niet echt van hield maar wel verliefd op was.
Nu, 7 maanden later, hou ik echter wel van hem. Ik had bij hem een goed gevoel en ben denk ik wel blij dat mijn eerst keer met hem was. Ik heb alleen wel soms gedacht: 'Hmm, was ik nu maar geen maagd meer' aangezien hij al redelijk wat ervaring had en ik dus nog maagd was. Ik wou het niet verknallen. Maar toch is mijn conclusie: je kunt je eerste keer beter met degene waarvan je houdt beleven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten. De 1 krijgt er gigantisch veel spijt van daarna, de ander vindt het best. Mij lijkt het iig nix. Zonder liefde lijkt sex me verschrikkelijk (met een jongen dan). Ik zou me daarna ontzettend gebruikt en waardeloos voelen. Maarjah, dat zou ook gebeuren als hij me daarna ineens dumpt ofzo. Wat dat betreft ben ik het eens met iemand hier ergens boven me, dat je beter allebei zonder liefde sex hebt, dan dat jij wel verliefd bent, maar hij niet.
Dat lijkt me pas verschrikkelijk... ![]() |
![]() |
|
Je kan je net zo goed aftossen. En vooral de eerste keer, Ik vind dat de eerste keer toch wel enigzins speciaal moet zijn. De eerste keer ligt al zo gevoelig en dan doe je het ook nog eens een keer met iemand waar je eigenlijk niks voor voeld. Ik houd seks altijd speciaal, no matter what. Als ik met iemand het bed in duik die ik bijvoorbeeld wel leuk vind maar waar ik niet verliefd op ben dan zit er iets mis, voel ik meteen. En dan klap ik hoe dan ook automatisch dicht. Zoenen gaat dan al moeilijk. Beetje gevoelig.
|
Sex zonder liefde is wat mij betreft "out of the picture"
omdat het dan sex zonder passie, of een soort sex onder een koude douche zou zijn. Diegene waarmee ik het eerst mee het bed deel, moet ik liefhebben...wil ik me aan haar warmte over durfen te geven. sorry voor dit moeilijke gebrabbel ![]() ![]()
|
Als men graag wilt zeggen dat men seks heeft gehad, dan zijn er zo van die mensen die seks hebben met iemand om seks te hebben, dus niet uit liefde. Ik was het niet van plan, en mijn eerste keer was zo dus ook niet.
Voor mij persoonlijk vind ik dat ik dat voor mijn eerste keer toch uit liefde moest doen, maar als andere dat zo willen moeten zij weten. Al vind ik jonge mensen dan maar triest eigenlijk.. ![]() Offtopic: Hey tomtommertje, dat is lang geleden, veeeel te lang!
|
![]() |
Ik heb zo vaak de gelegenheid gehad naar bed te gaan maar ik heb het nooit gewild. Omdat ik of niet verliefd was, of ik diegene niet vertrouwde en me dus niet op mijn gemak voelde. Het mag geen verplichting worden, of geen ding om fier over te zijn. Ik wou wachten tot ik de juiste vond voor die eerste keer en die heb ik dan ook gevonden. Sex zonder liefde moet kunnen maar ikzelf zou het alvast niet kunnen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien mijn eerste keer ook maar bestond uit liefde van mij voor haar, en niet andersom. En het was dus WEL sex met passie, en ik had haar wel lief, en ze gaf me sterk het idee dat ze mij ook lief hield... toch niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2) Liefde op het eerste gezicht? ![]() Maar serieus, seks gaat wel erg ver als je iemand niet kent. Zoenen twijfel ik over, maar dan moet ik wel zoiets hebben van "wauw!" en haar weer willen zien. Zomaar voor een avondje werkt niet.. zou ik enorm spijt van krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zoenen ligt bij mij wel makkelijk maar met iemand naar bed gaan van wie ik nie houdt... Nee... Mjah de eerste keer was met iemand van wie ik hield maar diegene hield niet van mij -ook al wist ik dat pas toen het uit was 3 maanden later-
![]()
||
Citaat:
![]() Hmm, sex vind ik ook wat ver gaan voor een avondje, maar ik ben ook wel eens onder invloed met een dame mee naar huis gegaan om daar te blijven slapen (en okay, het bleef niet alleen slapen).
|
een vriend van me is ontmaagd door een hoer
![]() hijs er niet trots op , maar wij moeten er nog altijd om lachen. ( uit de hand gelopen geintje ) verder tja .. sex met liefde is nooit gekeerd .. zeker niet voor de eerste keer . maar normaal gesproken die je het ook met iemand waarop je verliefd bent .. zeker voor de eerste keer ik had het er gisteren nog over met m,n vriendin de eerste keer is het allemaal zo onbekend en ben je nog zo voorzichtig maar ik denk als je het al vaker hebt gedaan zoals bij in een relatie ,, en het zou uitgaan ,, dan denk ik toch dat je iets makkelijker over sex denkt en er ook iets vrijer in bent |
![]() |
|
![]() |
ik heb het op nieuwjaar nog meegemaakt ik ga om 12 uur met een vriend naar zijn familie om nieuwjaar te wensen zit daar een of ander nichtje binnen van hem en zat gelijk bij me op de schoot toen we wat aan het praten waren zei ze dat ze al 5 maanden geen sex meer had gehad ,maar ik dacht je zal het toch ook niet van mij krijgen maar toen de drank begon te werken en ze met der tong in mijn oor zat werdt het toch moelijk om te wijgeren en ben met er meegegaan en ben gewoon weg gebriukt door een dame gewoon verkracht.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
Ik weet het niet Baby^Boo | 51 | 22-06-2005 00:22 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Seksualiteit |
Zakelijke seks/vriendendiensten Verwijderd | 26 | 27-06-2002 19:14 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |