Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 17:08
evagirl
evagirl is offline
nou het zit zo..:
ik ben al een tijdje helemaal verliefd op (ik noem hem even x) x. Dat weet mijn beste vriendin ook. En ik zie x nergens behalve als ik uit ga, hij weet dat ik hem leuk vind. maar hij wijst me niet af maar hij doet er ook niks aan..aan de ene kant zal je denken hij vind me heel leuk, want hij maakt zoveel leuke en lieve opmerkingen en hij doet ook zo lief en geeft me wel aandacht. maar ik heb t niet echt over liefde enzo met hem.. maargoed. Mijn beste vriendin. (ik noem haar even a. ) A weet dus dat ik hem heel leuk vind. Maar om nou echt goed met hem te praten moet ik dus wel alleen met m kunnen praten. Maar dat kan alleen bijna als ik uitga dan zie ik hem vaak. maar dan is A altijd met mij mee. En zij wilt altijd de aandacht hebben. en dan vraag ik van te voren thuis al of ze mij dan even alleen wil laten. maar dan zegt ze ja is goed. Maar altijd als ik met iemand praat wilt zij er weer tussen komen. en neemt zij het hele gesprek over en even later is hij weer bij ons weg.

Nou wil ik geen ruzie met me vriendin A. maar het zou fijn zijn als zij nou niet zo de aandacht wou hebben altijd. want zo kan ik dus niet goed met m praten enzo en lol hebben zonder haar.

Nou zegt A. dat ik gewoon met X. moet gaan zoenen ineens. Maar zo ben ik niet ik wil gewoon gezellig praten enzo. het mag ook wel wat tussen ons worden (heel graag zelfs natuurlijk) maar niet ineens als wat zij zegt...zoen dan meteen met m. Maar hoe moet ik er nou voor zorgen dat ik geen ruzie met A. krijg. en dat het iets met X kan worden?

zal ik als hij een keer weer naar de discotheek bij ons gaat.., vragen of ik met m mee mag of is dat gewoon stom?

bedankt voor het lezen..ik zit er echt mee...

groetjes, eva
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 17:11
Verwijderd
Heb t een keer heel tactisch aangepakt door me kameraad die bij me was een flinke schop voor z'n schenen te geven, toen begreep hij me hint wel dat ik ff alleen met een meisje wilde praten En was ook meteen duidelijk voor haar want ze kon het wel goed zien dat ik dat deed Dus miss dat je ook zoiets bij A moet doen, geef d'r een por ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:20
evagirl
evagirl is offline
ja..als jongen kan dat best wel ja..dan had zij het zeker ook wel meteen door..

maar ik vind het ook zo onaardig staan..ik bedoel........ als ik me vriendin zo ineens wegduw zal hij ook wel raar staan te kijken denk je niet?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:32
Verwijderd
Nou ja, ik kan het eerlijk gezegd ook wel weer begrijpen van die vriendin. Tuurlijk wil je even alleen met hem praten maar zij is daar met jou heen, wat moet zij dan doen? Voor hetzelfde geld heb je het zo leuk met hem dat je haar helemala vergeet zeg maar, en dan hangt ze dr helemaal zo bij.

Misschien is het beter om gewoon een keer zonder haar (ms idd met hem mee) te gaan, of nog iemand erbij zodat zij niet in dr eentje over blijft.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:56
evagirl
evagirl is offline
ja maar dat doet zij ook altijd bij mij. zij kent ook superveel mensen en dan ben ik alleen en dan als hij er is moet zij ineens ook. en dan denk ik..misschien vind ze m ook leuk. maar ze zegt van niet. en ze doet het ook als andere vriendinnen meegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
evagirl schreef:
ja maar dat doet zij ook altijd bij mij. zij kent ook superveel mensen en dan ben ik alleen en dan als hij er is moet zij ineens ook. en dan denk ik..misschien vind ze m ook leuk. maar ze zegt van niet. en ze doet het ook als andere vriendinnen meegaan.
Sja dat is heel lastig.. Maar kan je dan niet zonder haar met een paar anderen gaan?

Of de beste optie is dan inderdaad misschien vragen of je eens met hem mee mag.. Misshcien staat ie er huiverig tegenover maar het dan kun je hem altijd uitleggen dat je gewoon eens gezellig met hem wil kunnen praten enzo, dat je verder geen bijbedoelingen hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten