Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 21:41
Verwijderd
Uitmaken, dat doe je niet zomaar. Waarom maakte jij het uit en waarom? Omdat de 1e springerige verliefdheid eraf was, omdat hij een ander had, of waarom? En hoe lang hadden jullie toen iets?

Dit topic is niet omdat ik het net heb uitgemaakt of iets van plan was, maar gewoon interesse omdat het met toch vrij moeilijk lijkt om zo'n stap te nemen zeg maar, zeker als je echt seriues iets met elkaar gehad hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 22:46
marlies
marlies is offline
Ik heb het een keertje uitgemaakt, omdat hij van mijn kant af niet echt meer ging.. Ik was snel boos op hem enzo. Ik wilde niet elke keer ruzie enzo met hem hebben.
Oud 11-01-2003, 23:14
Talon
Talon is offline
ik heb het eens uitgemaakt omdat ik haar te weinig zag, haar te kinderachtig vond, ze geen sterke eigen mening had, depressief was, zelfmoordneigingen had, en ik op een gegeven moment naast dr liep en bij mezelf dacht: "wat doe ik hier?!"
Oud 12-01-2003, 17:06
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
nou ik heb 1 vriendje gehad en die heeft t uitgemaakt mar de reden is me volkomen duidelijk: de afstand was te groot en hij had behoefte aan iemand dicht bij. laatst zei hij: ik had al spijt voordat t uit was.... maarja....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:17
Lilything
Lilything is offline
kheb 1 vriendje gehad
kmaakte t na 3 weken uit,
omdat ik m nie leuk meer vond....
dat is nu bijna een jaar geleden...

en sinds kort heb ik t rare idee dat er weer kriebels komen
echt vreemd
we zijn altijd goede vrienden wel gebleven....
mja hijz nu bezet he
dus we gaan nie stoken das gemeen

knuffels.......
Oud 12-01-2003, 18:43
Verwijderd
Ik heb het nog nooit uitgemaakt...althans...niet uitgemaakt terwijl ik het echt meende.

Ik weet van mezelf dat ik erg lang verliefd kan blijven en ik denk dat ik het nooit uit zal maken omdat ik "niet meer verliefd ben".
Waarom dan wel, tsja, als het om de 1 of andere reden niet meer zou gaan of als hij iets heel lulligs zou doen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:49
Piccola
Piccola is offline
Met de 1 heb ik het uit gemaakt, omdat hij agressief en racistisch was en dat werd steeds extremer! En ik was nog steeds niet over m'n ex heen.. Ik was eigenlijk ook wat met hem begonnen om mijn ex dus te vergeten, maar dat hielp niet! En hij begon om dezelfde reden wat met mij dus.. Hij wou zijn ex vergeten! Dom.

En met een ander heb ik het uit gemaakt, omdat dat de makkelijkste weg was. Dom dom dom. Hij woont in Italië en ik dacht dat het niet zou werken dus maakte ik het uit. We waren er allebei kapot van dus toen zijn we een week later weer samen gekomen. Maar weer een week later heb ik 't dus weer uit gemaakt, uit angst dat ie vreemd zou gaan etc etc. Dom.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:19
Verwijderd
omdat hij vreemd ging met zijn ex en ik dat anderhalve maand later (= na de eerste keer) van die ex gehoord heb. de eikel.

xxx
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:30
Verwijderd
bij mn eerste ex (3 maanden) heb ik het uitgemaakt omdat ik gewoon gek van hem werd, zn arrogantie, zn rare gedrag, zn bezitterigheid, zn klefheid, zn botheid, zn kortzichtigheid etc.

Bij mn tweede ex (2 maanden) heb ik het uitgemaakt omdat ik gewoon niet meer met de situatie kon omgaan. Hij stal steeds geld van zn ouders, waardoor ie dan weer huisarrest kreeg en ik em weer een tijd niet kon zien, hij was altijd stoned, hij praatte niet over zn verleden wat hem duidelijk wel dwars zat.. en toen ging ie ook nog es een keertje vreemd.. Toen was ik het op een gegeven moment echt zat.

Bij mn derde ex (20 maanden) maakte ik het uit omdat ik me ontzettend opgesloten ging voelen. Ik deed niks meer voor mezelf, zag mn vrienden veel minder, zat helemaal aan hem vastgeplakt en was zowat afhankelijk van hem. Ik wou op mn eigen benen staan, en niet op mn 18e me al als een getrouwde vrouw voelen. Ik wou vrijheid, onafhankelijkheid, uitdaging, en dit kon hij me niet geven.

hmz, kvoel me echt een hartenbreekster hier

Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:19
cin-D
cin-D is offline
1e (half jaar) dat was heel vaag, na de zomer vakantie waren we allebij weer druk en we belden elkaar niet meer en toen een hele tijd later belde hij mij en toen zei ik dat ik niet wilde komen we vonden elkaar ineens niet meer leuk ofzo
het ging automatisch uit

2e (3 maanden) ik was niet meer verliefd op hem

ik ben ook een x gedumpt na 1 dag hij wilde geen vaste relatie

Nu heb ik ook een vriendje maar dat gaat vast nog laaaang niet uit
Oud 13-01-2003, 06:54
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik ben zelf 2 keer gedumpt, 1 keer omdat zij ons niet bij elkaar vond passen (na 2,5 maand), en 1 keer omdat ze zei dat ze niet meer verliefd was (5 maand, en 6 dagen later had ze een ander )

Ik heb het zelf 1 keer uitgemaakt, omdat ik eigenlijk dacht dat het een vergissing was... Ik wilde m'n ex vergeten, en ik dacht dus dat ik haar leuk vond... maar ik had me echt vergist, want ik had totaal geen gevoelens/kriebels als ik aan haar dacht.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 10:04
vixen
vixen is offline
Bij mn laatste 'relatie' (5 weken) was het een beetje onduidelijk wie het heeft uitgemaakt, het was mijn schuld dat het uitging (beetje lopen flirten met een andere jongen), maar we hebben zo ongeveer samen beruzied dat het uit was.
Oud 16-01-2003, 19:20
steentje
steentje is offline
ik ga het uitmaken, omdat ik mijn vrijheid nodig heb. Maar ik wil hem eigenlijk niet mwijt maar door omstandigheden moet ik op dit moment voor mezelf kiezen. Ik hoop zo dat het weer goed komt tussen ons.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten