Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 13:11
Abstract
Abstract is offline
Nagelstriemen, zuigzoenen, blauwe plekken desnoods?
Of dingen die je significant other bij jou heeft achtergelaten na de sex?

Ik heb zelf gisteren m'n partner nogal hard gebeten, zaten 2 gaatjes Maar goed, ik heb dan nu ook rode plekken in m'n nek van zijn tanden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:12
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
de littekens zijn net weer verdwenen van mijn vriend zijn rug.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:13
DarkCat
DarkCat is offline
Heb weleens zuigzoenen of bitemarks.. maar meestal ben ik het die mn vriend openkrabt

Als er dan de volgende ochtend bloed op het laken zit in de vorm van lange strepen, omdat mn vriend daar geslapen heeft, dan weet ik dat ik te ver ben gegaan
Oud 14-01-2003, 13:26
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Als er dan de volgende ochtend bloed op het laken zit in de vorm van lange strepen, omdat mn vriend daar geslapen heeft, dan weet ik dat ik te ver ben gegaan
Oud 14-01-2003, 13:28
Verwijderd
*roar*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:39
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Sperma, véél sperma.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:42
Verwijderd
zuigzoenen...

En ik heb een hele een behoorlijk blauwe nek gehad, resultaat van een nacht lang gebeten worden
Vond m'n moeder nogal raar geloof ik :X
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:44
Thug-Soldier
Thug-Soldier is offline
bij mij was er ook iets achtergelaten.. iedereen had het in de gaten.. ik liep ongeveer 4 dagen met een big smyle op mijn gezicht rond
Verwijderd
Ik heb mezelf een keer hard in m'n arm gebeten ( t is ook zo gemeen als je elke keer je tanden in zijn schouder zet ) en toen zaten er 2 blauwe plekken :/

Verder vast wel wat krabbels op ruggen enzo, maar niet zo erg dat het bloedde ( voor zover ik weet ).

Een bepaalde forummer vond het erg fijn om mijn rug een keer open te krabben, maar dat was niet tijdens seks
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Abstract schreef:
Ik heb zelf gisteren m'n partner nogal hard gebeten, zaten 2 gaatjes Maar goed, ik heb dan nu ook rode plekken in m'n nek van zijn tanden.

2 gaatjes....dat lijkt me wel cool, is mij (ons, whatever) toen niet gelukt
Met citaat reageren
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
de littekens zijn net weer verdwenen van mijn vriend zijn rug.
littekens verdwijnen "niet"
Oud 14-01-2003, 13:54
Abstract
Abstract is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

2 gaatjes....dat lijkt me wel cool, is mij (ons, whatever) toen niet gelukt
ja ik stond er ook wel even van te kijken... maar het bloedde niet echt ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:07
KiMZz
KiMZz is offline
Ach... toen ik net met mijn vriend had heeft ie een avond lang kei hard in mijn borsten gebeten -moest er half van janken, echt pijnlijk!!- en die waren na twee weken nog bont en blauw...
Verder heb ik zuigzoenen gekregen en gezet, en ik krab mijn vriend meestal tot bloedens toe open -moet ie me maar nie kietelen!!- verder niks bijzonders...
Oud 14-01-2003, 15:15
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uh hele opvallende zuigzoenen en krassen in zijn rug van mijn nagels
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ach... toen ik net met mijn vriend had heeft ie een avond lang kei hard in mijn borsten gebeten -moest er half van janken, echt pijnlijk!!- en die waren na twee weken nog bont en blauw...
ehh waarom deed ie dat?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:04
Verwijderd
jah mijn vriend die wil zuigzoene zette.. dus 'k had hem keertje teruggepakt... arme jongentje...

en 'k kneep een keer in zijn buik en toen zag het helemaal rood en toen beet ie me keihard in me onderlip en pijn dat ik had.. zag die avond nog rood
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
...

Stelletje perversen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:14
Verwijderd
ik laat tandafdrukken achter, standaard...
ik laat ook blauwe plekken achter trouwens... m'n vriend had helemaal blauwe lies van mijn heupbot... en ik laat schrammen achter op knieën, maar ik weet niet hoe, want zo ruw is m'n bed toch niet
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:30
Verwijderd
Mijn ex had twee halfronde blauwe plekken op z'n bovenarm Je kon het echt weken zien (ja hij vroeg erom hoor, hij zei "Je bijt toch niet door!" Dom, dom.)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:54
Negrotiator
Negrotiator is offline
Haar been was uit de kom,
haar oogkas was een keer gebroken,
ik heb haar oorlel stuk gebeten,
natuurlijk dat haar rug 2 weken blauw-gelig was,
dat ze een week niet kon zitten,
haar gebroken teen, maar dat was meer een ongelukje,
en toen ik te hard in haar tepels had gebeten,
de bloedvlek zit nu nog steeds op mijn toetsenbord
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
en toen beet ie me keihard in me onderlip en pijn dat ik had.. zag die avond nog rood

*auch*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:15
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb nog nooit wat nagelaten op haar. maar wel op spullen. ik was het met haar aan het doen. op de dag dat ze zou menstrueren maar ze had het nog niet. en we zijn klaar bleek ze het toch te hebben. zaten er allemaal rode vlekken op het laken
Oud 14-01-2003, 21:57
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
...

Stelletje perversen!
Says who
Oud 14-01-2003, 22:00
kastdeur
kastdeur is offline
een cavia
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:54
Verwijderd
een paar kransen op zijn rug, das heel knap aangezien ik een nagelbijter ben en geen nagels of scherpe punten heb
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 07:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
ehh waarom deed ie dat?
Hij wou me pesten...
Oud 15-01-2003, 13:18
Verwijderd
Ik heb hem een keer keihard over z'n rug gekrabt, was helemaal rood en sommige delen waren aan het bloeden... Verder... mja.. verder niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:24
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hij wou me pesten...
je moest half janken en t was heel pijnlijk, maar je liet t wel toe?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
en hij merkt niet dat het écht PIJN doet??

ok...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:04
spunky
spunky is offline
Ik denk ik de enige ben die blauwe kleren, haren en sieraden van mijn vriend overhou na de sex... Tsja, hij verft zijn haar blauw en dat geeft af , dus na de sex heb ik m'n nagels blauw, staan er blauwe handjes op de witte muur, en zitten er blauwe vlekken in mijn blonde haar. Gèwèldig!
Ik zit na de sex ook helemaal onder de rode vlekken veroorzaakt door zijn stoppels! Laatst zelfs een echt wondje in m'n nek. Pijnlijk!
Oud 15-01-2003, 14:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:

ok...
tja...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:44
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Citaat:
*blue angel* schreef:

ok...
Mjah kweenie we hadden toen pas een paar dagen en ik wilde me nie laten kennen...
Oud 15-01-2003, 14:46
Verwijderd
What about een doorgezakt bed? Dat heeft mijn laatste vriendinnetje bij mij achtergelaten .

(en leg dat maar eens uit aan je ouders )
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Mjah kweenie we hadden toen pas een paar dagen en ik wilde me nie laten kennen...
auwwww ik heb al een week pijn als iemand iets te grof m'n borsten aanraakt....
Nu krijg ik al zowat pijn als ik aan je verhaal denk.. :X
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef:
What about een doorgezakt bed? Dat heeft mijn laatste vriendinnetje bij mij achtergelaten .

(en leg dat maar eens uit aan je ouders )
Mja, mijn vriend en ik zijn ook eens door mijn bed gezakt... we zaten gewoon tv te kijken.. Mijn ouders dachten dus dat we bezig waren, probeer ze dan maar eens te overtuigen dat je écht alleen tv aan het kijken was..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:48
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmm dus als jullie nou al een tijdje gehad zouden hebben en hij zou t dan egdaan hebben dan had je m wel een klap gegeven ofzo?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als het goed is een SOA. En hopelijk hebben ze er héél ontzettend gruwelijk extreem veel pijn van. Geloof me; dat is verdiend. En eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Als het goed is een SOA. En hopelijk hebben ze er héél ontzettend gruwelijk extreem veel pijn van. Geloof me; dat is verdiend. En eigen schuld.
nou wees er maar blij mee dat je een soa doorgeeft
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nou wees er maar blij mee dat je een soa doorgeeft
Ben ik ook, dank je.
Als je niet weet waar jet over gaat, waarom bemoei je je er dan mee?
Het was een groepje dat mij gebruikte, één daarvan heeft mij die soa bezorgd en nu hebben zijn vriendjes het dankzij hem dus ook. Mag ik daar misschien blij om zijn? Ik heb het heus niet over aids of zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ben ik ook, dank je.
Het was een groepje dat mij gebruikte, één daarvan heeft mij die soa bezorgd en nu hebben zijn vriendjes het dankzij hem dus ook. Mag ik daar misschien blij om zijn? Ik heb het heus niet over aids of zo hoor.

Zeg dat dan wat eerder.
Als t niet over aids gaat, mag ik dan weten waar t wél over gaat?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:32
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Moenbloem schreef:
Ik heb mezelf een keer hard in m'n arm gebeten ( t is ook zo gemeen als je elke keer je tanden in zijn schouder zet ) en toen zaten er 2 blauwe plekken :/

Oud 16-01-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ben ik ook, dank je.
dat veranderd de zaak inderdaad, maar als ik niet weet wat je hebt doorgegeven,ik dacht inderdaad aan aids ofzo, en waarom,dan reageer ik zo, iedereen zou zo toch reageren? met dat minimale info dat je gaf?

en in dat situatie vind ik wel dat je trots mag zijn, ok is heel hard maar eigen schuld....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:37
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dat veranderd de zaak inderdaad, maar als ik niet weet wat je hebt doorgegeven,ik dacht inderdaad aan aids ofzo, en waarom,dan reageer ik zo, iedereen zou zo toch reageren? met dat minimale info dat je gaf?

en in dat situatie vind ik wel dat je trots mag zijn, ok is heel hard maar eigen schuld....
vind ik niet..

dat ze zich laat gebruiken is waarschijnlijk haar schuld.. mayb zag ze da te laat in maar ok.... bovendien is het triest om iemand soa door te geven met opzet..

je vind het zelf ook niet leuk dat het bij jouw gebeurde
dus ga je het maar bij andere doen ?
als iedreen zo was zou het er triest uitzien..

"ik vind niet leuk dat iemand me heeft proberen kapot te schieten" laat ik maar andere mensen proberen af te knalle..

geweldig niveau hoor
Oud 16-01-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef:
vind ik niet..

dat ze zich laat gebruiken is waarschijnlijk haar schuld.. mayb zag ze da te laat in maar ok.... bovendien is het triest om iemand soa door te geven met opzet..

je vind het zelf ook niet leuk dat het bij jouw gebeurde
dus ga je het maar bij andere doen ?
als iedreen zo was zou het er triest uitzien..

"ik vind niet leuk dat iemand me heeft proberen kapot te schieten" laat ik maar andere mensen proberen af te knalle..

geweldig niveau hoor
ja denk je dat ze met die jongen t bed in duikt met t edachte ik geef hem iets door, ik geef hem iets door, kom op jongen nog meer neuken? kom op zeg,als je post van der leest merk je wel dat ze op zich heel serieus is.

en dat gebruiken kan in meerdere zinnen zijn, maar bij haar haal ik seksueel misbruik eruit, en dan vind ik t niet erg als dat groepje soa heeft, sorry maar dan is t eigen schuld dikke buld
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:55
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
zuigzoenen...

En ik heb een hele een behoorlijk blauwe nek gehad, resultaat van een nacht lang gebeten worden
Vond m'n moeder nogal raar geloof ik :X
en ze zijn nieteens lekker
Oud 16-01-2003, 23:22
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Hmm dus als jullie nou al een tijdje gehad zouden hebben en hij zou t dan egdaan hebben dan had je m wel een klap gegeven ofzo?
Njah we hebben nu al ruim 7 en een halve maand... En ik heb hem vanavond nog een kei harde klap gegeven omdat ie liep te kutten... Maar dat was eigenlijk niet de bedoeling en ik schrok kei erg van mezelf... Maar hij was er niet boos om gelukkig... Had alleen erge koppijn *shame*
Oud 17-01-2003, 01:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Chocoladevla......
Het was wel leuk om die uit te leggen aangezien het in HAAR laken zat en niet in het mijne en het ook in haar shirt zat vlak boven...nou jah, laten we zeggen dat ik niet een gewoon schaaltje vla op had die avond.
Oud 17-01-2003, 02:50
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Verder heb ik zuigzoenen gekregen en gezet, en ik krab mijn vriend meestal tot bloedens toe open -moet ie me maar nie kietelen!!- verder niks bijzonders...
oh is DAT alles
Mjah ik nooit wat achtergelaten ofzo
Ik heb 2 dagen met een blauwe wang gelopen en een open rug
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:54
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Njah we hebben nu al ruim 7 en een halve maand... En ik heb hem vanavond nog een kei harde klap gegeven omdat ie liep te kutten... Maar dat was eigenlijk niet de bedoeling en ik schrok kei erg van mezelf... Maar hij was er niet boos om gelukkig... Had alleen erge koppijn *shame*
das niks
m'n ex ging met stalen kruizen en telefoonadapters en van die uberpennen naar m'n hoofd gooien omdat ik een boek ging lezen, en ik durfde niks trug te doen *miet*
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 03:15
Verwijderd
kheb 3 fucking enorme zuigzoeken in me nek van een Duits meisje die in Amsterdam was op schoolreisje, toen ze mij zuigzoenen gaf vond ik het best, als ik maar ook mn "ik was hier" graffiti achter mag laten. Dus harhar, hopelijk heeft ze ook 5 dagen lang een sjaal gedragen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten