![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je niet weet waar jet over gaat, waarom bemoei je je er dan mee? Het was een groepje dat mij gebruikte, één daarvan heeft mij die soa bezorgd en nu hebben zijn vriendjes het dankzij hem dus ook. Mag ik daar misschien blij om zijn? Ik heb het heus niet over aids of zo hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg dat dan wat eerder. Als t niet over aids gaat, mag ik dan weten waar t wél over gaat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en in dat situatie vind ik wel dat je trots mag zijn, ok is heel hard maar eigen schuld.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat ze zich laat gebruiken is waarschijnlijk haar schuld.. mayb zag ze da te laat in maar ok.... bovendien is het triest om iemand soa door te geven met opzet.. je vind het zelf ook niet leuk dat het bij jouw gebeurde dus ga je het maar bij andere doen ? als iedreen zo was zou het er triest uitzien.. "ik vind niet leuk dat iemand me heeft proberen kapot te schieten" laat ik maar andere mensen proberen af te knalle.. geweldig niveau hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat gebruiken kan in meerdere zinnen zijn, maar bij haar haal ik seksueel misbruik eruit, en dan vind ik t niet erg als dat groepje soa heeft, sorry maar dan is t eigen schuld dikke buld |
![]() |
||
Citaat:
|
Chocoladevla......
Het was wel leuk om die uit te leggen aangezien het in HAAR laken zat en niet in het mijne en het ook in haar shirt zat vlak boven...nou jah, laten we zeggen dat ik niet een gewoon schaaltje vla op had die avond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah ik nooit wat achtergelaten ofzo ![]() Ik heb 2 dagen met een blauwe wang gelopen en een open rug ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() m'n ex ging met stalen kruizen en telefoonadapters en van die uberpennen naar m'n hoofd gooien omdat ik een boek ging lezen, en ik durfde niks trug te doen *miet* ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
kheb 3 fucking enorme zuigzoeken in me nek van een Duits meisje die in Amsterdam was op schoolreisje, toen ze mij zuigzoenen gaf vond ik het best, als ik maar ook mn "ik was hier" graffiti achter mag laten. Dus harhar, hopelijk heeft ze ook 5 dagen lang een sjaal gedragen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |