Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 16:18
Verwijderd
have fun

ps: wel uitgebreid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 16:19
strafcorner
strafcorner is offline
OeEEeeeeeE JoEChEi WaT eEN DOlLenTJEs ToPiC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 10-01-2003, 16:22
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
OeEEeeeeeE JoEChEi WaT eEN DOlLenTJEs ToPiC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*grin*
Oud 10-01-2003, 16:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
JoEChEi
Het is:
joeghij

veel hipper
Oud 10-01-2003, 16:45
Fornarina
Fornarina is offline
Het is vroeg in de ochtend ik moet 1e uur beginnen maar ik wordt opgebeld en de 1e 3uur vallen uit. Ik slaap lekker uit
Na een heerlijk ontbijt en gemikmak kom ik op de fiets een ontzettend grote portemonnee tegen... Ik besluit om de portemonnee op te pakken eenmaal op school aangekomen open ik de portemonnee en wat zit erin -> 1500euro en een kaartje met adresgegevens, creditcard,pinpas etc.
Ik ben ontzettend eerlijk (grin) en besluit om na schooltijd de portemonnee aan de eigenaar terug te geven. Eenmaal aangekomen zie ik dat de eigenaar in een reeussachtige villa woont. Een miljadair! Hij is me zo dankbaar en vind me zo eerlijk dat hij me 1mln euro bied en de villa want tjah hij wou net gaan verhuizen..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:01
Verwijderd
Ik ben niet allergisch, mn haar komt tot mn knieen (ik wil het superlang) ik heb een paard en ik rijd samen met een meisje waar ik heel veel van hou door de bergen in de sneeuw.. heel vroeg in de ochtend.

Dan komen we bij een grot aan waar een lekker vuurtje is gestoken en daar zit een oude wijze vrouw op ons te wachten. We krijgen broodjes met kruidenboter en warme tomatensoep en voelen ons intens gelukkig.. En dan komt mijn vriend uit de grot en knuffelen we elkaar.. en praten en filosoferen en lachen..drinken wijn... en dan slapen we heel diep en worden we nooit meer wakker
...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:04
Gwen.
Gwen. is offline
De zon schijnt, het is 30 graden. Dat is alles wat ik nu wil.
Oud 11-01-2003, 14:45
Dikkie Burger
Dikkie Burger is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
De zon schijnt, het is 30 graden. Dat is alles wat ik nu wil.
en terecht

alhoewel ik ook wel wat geld kan gebruiken
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:53
Mysterons
Mysterons is offline
hmm. ik word om half 10 wakker door de wekker, maar het is niet de wekker, maar tool. dan ga ik uit bed, douche ik, trek ik de meest geweldige kleren aan enz. dan wordt ik opgehaald door mn droomvriend en gaan we in een park bij een meertje ontbijten en naar de lucht kijken. na een paar uur gaan we naar six flags waar niemand is en we gaan in alle achtbanen, dan eten we bij een restaurant, en gaan we naar een geweldig feest, waar allemaal lieve vrienden en vriendinnen zijn, en dan zijn we om 5 uur snachts thuis, en gaan we nog wat lompe films zien, en dan vallen we in slaap op de bank.
Oud 11-01-2003, 14:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
een hele dag keihard neuken

sorry... kon me niet inhouden
Oud 11-01-2003, 14:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
ehm.... begin met de staatsloterij winnen... school geeft plotseling diploma, vriendin blijkt over een huis te beschikken in nijmegen en wil dat delen, er komt een kei coole hond aangelopen die k mag houden...

en verder vind k nog een geeltje wiet in de binnenvoering van m'n jaszak.....

ohja... k word mede-eigenaar van grolsch

Oud 11-01-2003, 15:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ben ineens zomaar rijk, overdags ga ik winkelen in een grote stad en flink geld uitgeven, 's avonds naar een leuk feestje, vervolgens nog een rondje door de stad met graffiti-spuitbussen, dan thuiskomen en voldaan op mn bed neervallen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:52
feline
feline is offline
In een heerlijk warme stad in spanje/portugal/amerika/etc. een ochtendje winkelen tot een uur of 12 en vervolgens een dagje strand doen.
Daar heb ik nu namelijk heel erg zin in.
Oud 11-01-2003, 16:21
wissie
wissie is offline
Momenteel ben ik snel tevreden, dus mijn perfecte dag hoeft alleen de volgende dingen te hebben:

Geen gezeur aan mijn hoofd
Veel slapen

Ik voel me beroerd
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
eerst superrr-lang uitslapen, dan heel de middag winkelen en 's avonds heerlijk uitgaan...
Oud 11-01-2003, 16:59
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ik word wakker en er ligt een gore dikke oude kerel naast me die zegt: "oh I love you, het was echt gezellig gisteren"
en ik weet er niks meer van
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ik word wakker en er ligt een gore dikke oude kerel naast me die zegt: "oh I love you, het was echt gezellig gisteren"
niks bijzonders aan, gebeurt me dagelijks.... op die oude kerel na dan....
Oud 11-01-2003, 17:20
vette bonus
vette bonus is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
het is maar wat je perfect noemt

uitgebreid. bah.
Oud 11-01-2003, 18:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vette bonus schreef:
het is maar wat je perfect noemt

uitgebreid. bah.

geil toch?
Oud 11-01-2003, 19:24
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Als ik opsta voel ik me goed . . . geen last meer van mijn lichaam . . . dan ga ik hardlopen lang en hard en alles gaat super. Na ongestoord een uur onder de douche te hebben gestaan bekijk ik mezelf voor de afwisseling in de spiegel en ben tevreden over wie / wat ik ben. Dan ga ik met een paar mensen van wie ik echt hou naar Finland . . . mooi, gezellig, gelukkig . . . en eigenlijk is 1 dag te kort . . .
Oud 12-01-2003, 00:30
a new noise
a new noise is offline
Ik word wakker door een harde ruis. Ik kijk door mijn raam en zie dat de aarde aan het instorten is. In vlammen ga ik tenonder.
Oud 12-01-2003, 11:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik word uitgerust wakker (maakt dus niet uit hoe laat het is), dan heb ik een ontbijt met croissantjes en ei en jus d'orange enzo, samen met mijn vriend Het is zomer trouwens en we zijn in Frankrijk, aan de Zuidoostkust We hebben geld zat dus we gaan in de grote steden winkelen. als we tijd over hebben gaan we nog even aan het strand liggen. Als het tijd is om te eten gaan we lekker asociaal naar een pizzeria aan het strand ! Inmiddels is de zon al bijna onder, en keren we weer terug op het strand om daar naar de zonsondergang te kijken. Daarna blijven we nog even op het strand lopen en dan gaan we weer terug naar ons huis in St Tropez
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten