Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 18:31
Verwijderd
Het schijnt mogelijk te zijn om via een php-script in je avatar iemands w8woord te achterhalen? Klopt dit en zo ja, hoe doe je dat dan?
Advertentie
Oud 21-01-2003, 18:40
Stijn
Stijn is offline
Volgens mij zijn dit soort topics verboden. Ik denk dat jij bedoelt dat je ze ript uit ongecodeerde cookies, maar dit is illigaal.
Oud 21-01-2003, 19:03
Verwijderd
Kan niet, want die avatar dat je hier hebt staat altijd op de server en word opgeslagen als jpeg, je kunt dus geen php script erachter hangen.
Bij andere fora kun je een avatar op je eigen server hebben staan, en op die manier een cookie uitlezen, maar dit kan alleen maar met MSIE 5 en lager (geloof ik) want die zijn brak beveiligd.
En verder worden passwoorden in cookies tegenwoordig meestal gecodeerd in de cookie gezet.

En er is niks illegaals aan, het is gewoon creatief surfen. en dat is nog steeds niet verboden.
Oud 21-01-2003, 19:20
Verwijderd
Het heeft weniig met het onderwerp te maken, maar ik kon het niet laten om hier even iets te posten. Let maar op de leeftijden...
Oud 21-01-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Het heeft weniig met het onderwerp te maken, maar ik kon het niet laten om hier even iets te posten. Let maar op de leeftijden...
Oud 21-01-2003, 21:18
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Ik schreef:
Oud 21-01-2003, 21:21
dystopia
dystopia is offline
Kijk, ik kan scriptkidden mamma!
..1234, hoedje van..

Regels voor berichten