Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 21:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
In navolging van dit topic http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=311632

Wat zouden jullie doen als jullie vriendje met een jongen zou zoenen, voor de lol (ok, het zal niet vaak voorkomen, maar stel dat)?
Oud 07-01-2003, 21:22
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik zou het niet leuk vinden als ie met een ander zoent, of het nou een meisje of een jongen is. maar als hij niet verliefd op hem is en het was voor de gein zou ik hem echt niet dumpen hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:24
MoNaGirLy
MoNaGirLy is offline
UhmZz...
moeilijke vraag maar met een jongen is anders dan met een meisje
maar togh.. ik zou me afvragen of hij homo was ofzo?!
ik zou t wel minder erg vinden dan wanneer hij met een meisje zou zoenen denk ik! want dan heb je togh minder kans (als hij geen homo is) dat hij echte gevoelens voor die jongen heeft
en als hij met een meisje zoent is die kans wel wat groter denk ik want mijn vriend is geen homo
maar lijkt me raar als hij ineens met een jongen zou zoenen... ik zou denk ik lachend reageren
Oud 07-01-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Wat zouden jullie doen als jullie vriendje met een jongen zou zoenen, voor de lol (ok, het zal niet vaak voorkomen, maar stel dat)?
Hij experimenteert maar raak! *meek luf nut wor*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 08:38
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
het kan een weddeschap zijn
Oud 08-01-2003, 09:07
Verwijderd
Ik zou het echt niet leuk vinden. Om de 1 of andere reden vind ik het nogal een bedreigend idee..
Ik wil iemand van wie ik weet waar ik aan toe ben. Als hij dan gewoon zou zeggen van "okee ik ben bi en ik wil een keer met een jongen zoenen" dan was het nog wat anders. Ook dan zou ik wel bang zijn om hem op die manier kwijt te raken. Maar als hij eerst beweert dat hij zich totaal niet aangetrokken tot jongens voelt en dan ineens een jongen zoent... nee dat zou ik echt erg vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 09:07
Verwijderd
en dan in de lach schieten

Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 09:57
wissie
wissie is offline
Ik zou ontzettend verbaasd zijn. Natuurlijk denk je dan dat hij homo is, lijkt mij. Als het niet zo is snap ik ook niet meer Ik bedoel, waarom zou een jongen die hetero is met een andere jongen gaan zoenen?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 10:59
Verwijderd
Ik zou het totaal niet erg vinden om de volgende redenen:

Ik weet zeker dat mijn vriend geen homo is.
Ik weet zeker dat het gewoon voor de lol zou zijn, of om te experimenteren.
Hij zou het ook niet erg vinden als ik een keer met een meisje zou zoenen.

Het moet echter wel bij 1 keer blijven, want ik wil hem niet elke week met een jongen zien zoenen. Zou hij dat doen, dan zou ik toch wel gaan twijfelen aan zijn geaardheid.
Verder zou ik het niet willen hebben dat ie met een ander meisje zoent, om wat voor reden dan ook. Dan is het acuut uit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 11:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
heel stom misschien maar jongen met jongen vind ik een ranzig idee meisje met meisje vind ik fun kan er niks aan doen vind het echt zooooo ranzig als twee jongens zoenen, met alle respect dat ze zo zijn hoor daar niet van, dus als mn vriend dat zou doen (doet ie gelukkig niet ) dan kan ie vertrekken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:27
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
(ok, het zal niet vaak voorkomen, maar stel dat)?
Oud 08-01-2003, 14:07
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
ik zou het niet leuk vinden als ie met een ander zoent, of het nou een meisje of een jongen is. maar als hij niet verliefd op hem is en het was voor de gein zou ik hem echt niet dumpen hoor.

ik zou hem er verder nog wel mee pesten
Oud 08-01-2003, 14:15
Verwijderd
Als hij niet bi is, het me van te voren verteld, het 1 keer wil uitproberen en verder niet en mij het ook laat uitproberen met een meisje, dan mag het. Als ik tenminste mag kijken. En foto's maken (chantage materiaal ).
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 14:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mwah, denk dat als ik erbij zou zijn, dak er niet echt problemen van zou gaan maken. Maar alleen voor de lol.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:27
Verwijderd
hehe ik zou het niet erg vinden, hoezo zou je jaloers worden ofzo?? is toch gewoon een grappie, iedergeval voor mijn vriend is het wel zo'n aktie om dat te doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:27
Verwijderd
dat doet hij niet.. zou hij eerder met ander meisje zoene.. maar dat doet hij ook nie.. maar als hij het zou doen en 't was nie serieus met een jongen zou ik wel lache.. als hij deed met meisje zou 'k gek worde..ook al is het voor de lol

*jaloers meisje*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:23
$tarlight
$tarlight is offline
Daar hebben we het al es over gehad
Als het voor de lol was, en het was een vriend van hem, dan mag t van mij... maar hij wil t niet, dus das verder ook niet iets voor mij om over na te denken
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
In navolging van dit topic http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=311632

lol hebben

als hij niet bi zou zijn, zou ik er geen problemen mee hebben, zelfs wel leuk, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:30
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
ik zou er om lachen!!!!!!
zowieso doet mn vriend dat niet! maar asl t een weddenschap is.. nou okee maar in t echt zou ik me kapot lachen!
Maar ik zou dr na er wel wat achter zoeken.. ik vind t niet bepaald leuk om te zien.. Als die andere jongen homo is dan he
Oud 09-01-2003, 20:12
Gothic
Gothic is offline
tja
raar

Zou het niet snappen waarom ie dat doet. Vind het ook niet grappig ofzo...
Oud 09-01-2003, 22:17
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
ik zou hem er verder nog wel mee pesten
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:42
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
de vriend van mijn ex heeft weer wat met een vriendin van mij... En zij kwamen toen dus ook met het idee dat als ik met mijn vriendin zou zoenen zij ook zouden zoenen.. Nou zou ik toch echt nooit met die vriendin zoenen omdat dat toch heel raar is denk ik. maar mijn ex en die vriend van hem zouden in principe wel met elkaar willen zoenen maar hebben ze dus niet gedaan omdat wij niet wilden.... De reden van mij ex was dat hij het graag bij ons wou zien en dat hij helemaal zeker van zijn seksuele geaarsheid was en gewoon zonder gevoel zou zoenen.. Hij had het van mij mogen doen maar ja kwam er niet zo van dus omdat wij niet wouden :-D
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:46
Mariebel
Mariebel is offline
Ik zou erg boos worden, ben wel niet jaloers aangelegd, maar ik vind dat je als je een relatie hebt niet met anderen moet zoenen en het maakt niet uit of dat nou een jongen of een meisje is
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 21:25
Gup
Gup is offline
WHUHAHAHAHAHAHAHA, ik zou me helemaal kapot lachen!!!
Hij zit altijd al te kloten met een vriend van hem, zo van
'het was lekker hé gister'...

En t enige what ik dan zeg is 'oeh, mag ik er de volgende keer bij zijn'...

Lol en dan is het direct afgelopen, zo van 'Bleeeeeegh'
Oud 11-01-2003, 08:26
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Oud 11-01-2003, 16:55
andeldushi
andeldushi is offline
ik weet niet wattik zou doen, ik kan nu wel dingen gaan verzinnen, maar op zoin moment issut heel anders----->
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:25
Muizzz
Muizzz is offline
ik zou het niet erg vinden.
wel grappig juist.

mijn ex heeft het uitgemaakt omdat ik met een meisje gezoend had.
Oud 12-01-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
heel stom misschien maar jongen met jongen vind ik een ranzig idee meisje met meisje vind ik fun kan er niks aan doen vind het echt zooooo ranzig als twee jongens zoenen, met alle respect dat ze zo zijn hoor daar niet van, dus als mn vriend dat zou doen (doet ie gelukkig niet ) dan kan ie vertrekken
vorige week waren we op café en daar kwam een koppeltje binnen, twee jongens dus, en dat was zooooo lief om te zien...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
tja
raar

Zou het niet snappen waarom ie dat doet. Vind het ook niet grappig ofzo...
idem hierzo

en tja, 't is en blijft eigenlijk vreemdgaan... maar gek genoeg zou ik het inderdaad toch minder erg vinden denk ik
ik zou boos zijn, maar ik zou hem niet gelijk laten zitten. bij een meisje dan weer wel.

xxx
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:50
Miracle
Miracle is offline
tja leuk is het natuurlijk niet.. want je vriendje heeft dan ineens meer intresse voor een ander dan voor jou, das is wel klote...
maarja uitmaken daarvoor zou ik wel TE overdreven vinden...

en ohw ja als hij het al eerder had gedaan en ik had toen al gezegd dat ik dat niet leuk vind en hij doet het nog een keer, dan bestaat er een grote kans dat ik het uitmaak
Oud 12-01-2003, 16:08
cin-D
cin-D is offline
Oud 12-01-2003, 17:48
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
en dan in de lach schieten
Keihard in de lach schieten, tis toch voor de lol.
Reageren

Regels voor berichten