![]() |
|
In navolging van dit topic http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=311632
Wat zouden jullie doen als jullie vriendje met een jongen zou zoenen, voor de lol (ok, het zal niet vaak voorkomen, maar stel dat ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als hij niet bi zou zijn, zou ik er geen problemen mee hebben, zelfs wel leuk, eigenlijk ![]() |
![]() |
|
ik zou er om lachen!!!!!!
zowieso doet mn vriend dat niet! maar asl t een weddenschap is.. nou okee maar in t echt zou ik me kapot lachen! Maar ik zou dr na er wel wat achter zoeken.. ik vind t niet bepaald leuk om te zien.. Als die andere jongen homo is dan he
|
![]() |
de vriend van mijn ex heeft weer wat met een vriendin van mij... En zij kwamen toen dus ook met het idee dat als ik met mijn vriendin zou zoenen zij ook zouden zoenen.. Nou zou ik toch echt nooit met die vriendin zoenen omdat dat toch heel raar is denk ik. maar mijn ex en die vriend van hem zouden in principe wel met elkaar willen zoenen maar hebben ze dus niet gedaan omdat wij niet wilden.... De reden van mij ex was dat hij het graag bij ons wou zien en dat hij helemaal zeker van zijn seksuele geaarsheid was en gewoon zonder gevoel zou zoenen.. Hij had het van mij mogen doen maar ja kwam er niet zo van dus omdat wij niet wouden :-D
|
![]() |
|
![]() |
WHUHAHAHAHAHAHAHA, ik zou me helemaal kapot lachen!!!
Hij zit altijd al te kloten met een vriend van hem, zo van 'het was lekker hé gister'... En t enige what ik dan zeg is 'oeh, mag ik er de volgende keer bij zijn'... Lol en dan is het direct afgelopen, zo van 'Bleeeeeegh' ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en tja, 't is en blijft eigenlijk vreemdgaan... maar gek genoeg zou ik het inderdaad toch minder erg vinden denk ik ![]() ik zou boos zijn, maar ik zou hem niet gelijk laten zitten. bij een meisje dan weer wel. xxx |
![]() |
|
tja leuk is het natuurlijk niet.. want je vriendje heeft dan ineens meer intresse voor een ander dan voor jou, das is wel klote...
maarja uitmaken daarvoor zou ik wel TE overdreven vinden... en ohw ja als hij het al eerder had gedaan en ik had toen al gezegd dat ik dat niet leuk vind en hij doet het nog een keer, dan bestaat er een grote kans dat ik het uitmaak ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou je doen als werd bewezen dat alle vormen van geloof onwaar zouden zijn? Dawntje | 120 | 09-01-2005 14:29 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen.... @Moon | 23 | 07-02-2004 00:00 | |
Liefde & Relatie |
wat zou je doen? Bruut | 92 | 22-12-2003 00:18 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
[jongens] wat zou je doen? Muizzz | 42 | 12-01-2003 09:02 |