Advertentie | |
|
![]() |
|
toen wij een jaar geleden een keer een taxi belde uit helmond, had die ook zoiets bij, hij noemde het christal, het was zo ongeveer pure thc, en het was een soort groen blokje
en het werkte zeker ![]()
||
Citaat:
pure THC? volgens mij kan dat niet. Hasjolie is zwaar illegaal en dat is zo'n beetje het sterkste (sterker dan skuff) en dat is d8 ik niet eens meer dan 50% THC Ook Nederlandse "wiet" die onder vrijwel ideale omstandigheden in het kassen is gekweekt, bevat vaak veel THC. Hasjolie kan zelfs voor meer dan de helft uit THC bestaan.
|
![]() |
Pure THC bestaat atm niet, aangezien de THC in klieren zit op en in delen van de cannabis plant.
Er zitten naast de THC ook nog andere alkaloiden in die klieren, en moet de THC dus gescheiden worden, wat dus blijkbaar nog niet gelukt is. Van dat 'witte poeder' of bruin/wit achtig poeder, zijn gewoon de hasjklieren van de plant, waarin dus de THC zit. Hoeveel % dat is verschilt, dit wordt ook wel kif, of skuff genoemt. Als je dit samenperst krijg je hasj. Dat groene blokje christal, zal wel gewoon de wietsoort christal zijn geweest ![]() Hasjolie is idd een manier om THC (gedeeltelijk te extracten). Dit wordt alleen met petroleum o.d gedaan en is best slecht . |
![]() |
|||
Citaat:
gewoon naar de kronkel!! Citaat:
16 euro/gram...... en dat bedoelt ie niet btw... k geloof het niet, pure thc heb ik tot nu toe alleen gezien in vloeibare vorm
||
Citaat:
||
Citaat:
het beste gebruik was met een vaporizer. k geloof dat dat busje toen ( ehm... anderhalf jaar geleden ofzo?) iets van 75 piek kostte..... die kerel vertelde dat het een hele andere werking had dan gewone wiet of hash... het zou ook minder slecht zijn... ik vond die kerel maar ernstig vaag overkomen. ![]() ![]()
|
je hebt t over Iceolator. ook wel Ice genoemd. Ik heb t dinsdag voor t eerst gerookt. Hier in Nijmegen is t alleen in coffeeshop de Kronkel verkrijgbaar, voor 16 euro per gram.
Ze bevriezen het (de wiet) en dan halen ze de kristallen eruit. Dat is dan de "pure" THC. Zo wordt Ice gemaakt. Een van de beste soorten wiet verkrijgbaar ![]() En ik ben er bijna 1,5 dag weg van geweest ![]()
|
okeeej, check... je pakt een grote hoeveelheid toppen, met een lekkere hoeveelheid thc. leg er een zwart vel papier onder en leg het in de diepvries (ik weet dat het raar klinkt, maar doe nou maar). Vervolgens wacht je 24 hr. De thc bevriesd , en kun je zo van de toppen af schudden... ff rollen in je hand (als hasj) en je hebt 100% fine pure dutch thc hasj
![]() veel plezier! |
![]() |
|||
Citaat:
jij komt uit nijmegen? goed, de volgende keer zal ik voor ice ![]() 3 hasjjoints voor 5 euro gekocht en die werken stukken beter dan die voorgedraaide slechte zooi bij dreadlock en kronkel. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|