Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 21:02
pietjepoet
pietjepoet is offline
ik heb op de hcc beurs een nieuwe video kaart gekocht voor me pentium 1 (een "sparkle"nvidia TNT 2 PCI edition) in plaats van me ati rage 16 mb nog wa kaart maar als ik de nieuwe kaart instaleer en een spel instaleer wil het spel niet opstarten helemaal geen waarschuwing ofiets schiet gewoon trug naar windows
Oud 05-01-2003, 21:15
pietjepoet
pietjepoet is offline
snap iemand dit wel?
Oud 05-01-2003, 21:20
JJzD
JJzD is offline
jawel
maar we kunnen er weinig mee
wat heb je al geprobeerd??
Oud 05-01-2003, 21:20
Vinzz
Vinzz is offline
Heb je goede drivers geinstalleerd ? (eventueel detonator downloaden van http://www.nvidia.com )

Misschien kun je bij de stellen wat instellen wat voor 3d kaart ie moet gebruiken (probeer es zo'n spel overnieuw te installeren)

Nieuwste direct x versie geinstalleerd?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 21:22
pietjepoet
pietjepoet is offline
ehm eerst videokaart geinstaleer nieuwe drivers blablabla en voor een pentium 1 red alert 1 erop gezet dee het net gta 1 dee het niet gooi ik me ouwe videokaart erin alles maar dies maar 16 mb
Oud 05-01-2003, 21:25
pietjepoet
pietjepoet is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
Heb je goede drivers geinstalleerd ? (eventueel detonator downloaden van http://www.nvidia.com )

Misschien kun je bij de stellen wat instellen wat voor 3d kaart ie moet gebruiken (probeer es zo'n spel overnieuw te installeren)

Nieuwste direct x versie geinstalleerd?
ehm dr x 7.0 voor ra 1 is genoeg uh daar was ik al geweest op die site en nee kan nisk instellen
Oud 05-01-2003, 21:31
Vinzz
Vinzz is offline
misschien kun je hem in een keer in een ander slot rammen .. overigens moet ik zeggen dat je met gta1 en ra1 heeel weinig (of geen) verschil ga zien met deze videokaart
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 21:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
werkte dat spel wel, zonder deze videokaart?
Oud 05-01-2003, 21:57
pietjepoet
pietjepoet is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
werkte dat spel wel, zonder deze videokaart?
neuh met me ouwe doos
Oud 05-01-2003, 21:58
pietjepoet
pietjepoet is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
misschien kun je hem in een keer in een ander slot rammen .. overigens moet ik zeggen dat je met gta1 en ra1 heeel weinig (of geen) verschil ga zien met deze videokaart
jah da weet ik maar dat was maar testuh bij ut begin heb zelf unrealtoernament hier deropgegooit als test z11de verhaal
Oud 06-01-2003, 08:31
Blizz
Blizz is offline
je computer presteerd echt niet beter met die nieuwe videokaart, spellen die 32 mb nodig hebben die kan je zoiezo niet draaien omdat je processor waarschijnlijk retetraag is, je oude kaart was psies goed

(denk ik)
Oud 06-01-2003, 13:46
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Blizz schreef:
je computer presteerd echt niet beter met die nieuwe videokaart, spellen die 32 mb nodig hebben die kan je zoiezo niet draaien omdat je processor waarschijnlijk retetraag is, je oude kaart was psies goed

(denk ik)
week wel cker
mijn p2 ziot standaar ati rage pro 8mb in! oftewel je pentium was al vernieuwd met videokaart

"sparkle"nvidia TNT 2 PCI edition verkopen dan maar?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 03:13
Blizz
Blizz is offline
omfg

probeer nog eens?? begrijp er helemaal niks van, wat wil je zeggen, hij had een 16mb kaart met P1, heeft nu een 32 mb videokaart, geloof nooit dat zijn pc beter presteerd in games, P1, ik neem aan een P1 MMX ofzo, dus dat is maximaal 233 mhz, jij verwacht prestatieverbetering door die betere videokaart (32 mb ipv 16) . grote kans dat jij iets totaal anders bedoelde, maar ik begrijp echt niks van wat je zei , d8 alleen dat je het niet met me eens was

anyhow.. dit is allemaal off-topic geleuter
Reageren

Regels voor berichten