Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 22:52
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
had ik vroeger wel, dan vond je meisjuh super leuk en dan zeg je tegen je vrienden en die vinden der helemaal niet leuk, en dat zeg jij owk maar dat jij eigenlijk tog ook nix vind maar terwijl dat wel zo is...(brugklas fase) hadden jullie dat ook? heb ik trouwens nu niet meer...
Oud 12-08-2002, 23:08
Onlyme
Onlyme is offline
Nee.
Ook al zouden ze dat vinden, het zou niet mijn vriendin zijn als ik het daar mee eens zou zijn.
Oud 12-08-2002, 23:23
the exploding boy
the exploding boy is offline
Neej, ik vind toch altijd mensen leuk dat iedereen denkt : " "
Ik ga me daar niet om schamen, ik kan er ook niks aan doen dat dat gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:35
Psssttt NL
Psssttt NL is offline
jawel het is 1 x gebeurd...
dan zeg je tegen je vrienden van dat is een leuk ding, en dan krijg je te horen van: gadverredamme waar zitten je ogen...
maarjah toen had ik al iets met dat meisje...
daarna ging het om een of andere vage reden uit... dus niet al te veel problemen ermee gehad...

maarhu heb je dat dan nog steeds dan?!?
Oud 12-08-2002, 23:47
Verwijderd
Mh... jawel, maar dat was niet om zijn uiterlijk, dat was omdat ze hem gewoon niet mochten... heel veel gezeik binnen de vriendengroep... En ik heb het daarom niet uitgemaakt, ik heb mezelf alleen niet toegestaan iets voor hem te gaan voelen (wat niet helemaal gelukt was )
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 03:05
M@TRIX
M@TRIX is offline
absoluut niet..
kvin mijn vriendin mooi, en degene die da nie vinde hek nix meej te make!
Oud 13-08-2002, 06:56
Verwijderd
Citaat:
M@TRIX schreef:
absoluut niet..
kvin mijn vriendin mooi, en degene die da nie vinde hek nix meej te make!
That's the spirit!!

As for me, ik schaam me ook zeker niet voor mijn vriend, hijs harstikke mooi en als er iemand is die het er niet mee eens is, heeft diegene mooi pech
Ook al vond de hele wereld dat ie niet mooi is, ik hou lekker toch van hem
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 08:39
Spyker
Spyker is offline
Als je je gaat schamen voor je vriend of vriendin, dan geeft dat aan dat er bepaalde punten zijn, waarop hij of zij niet voldoet aan de omgangsnormen van je vrienden. Die omgangsnormen zijn dus waarschijnlijk ook die van jou (waarom zijn het anders je vrienden?) en dus zal je niet zo snel die jongen of dat meisje echt heel leuk gaan vinden. Tenminste, ik niet. Uiterlijk is verder natuurlijk ook wel belangrijk, maar als je je prettig voelt bij je vriend of vriendin, dan is het niet aan je vrienden om daar kritiek op te leveren, iig niet in die mate dat je je ervoor zou gaan kunnen schamen.
Oud 13-08-2002, 08:42
miro
miro is offline
Ik schaam me nooit voor mijn vriend, ik ben juist trots op hem. Of ja, toch toen ie een keer zat was en hij kei stom stond te dansen maar ik denk niet dat je zo'n manier bedoeld.

Ik heb me wel eens geschaamd voor mijn exvriend omdat hij niet makkelijk in de omgang was. Hij maakte moeilijk contact met mensen of ging juist rare dingen zeggen als een vreemde tegen hem begon te praten. Dit was wel eens genant op een feestje met familie ofzo. Maar niet echt dat je echt zegt dat ik me er super voor schaamde.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ghehe, ik had in de brugklas een vriendje waar iedereen jaloers op was! Verder heb ik wel eens een lelijke jongen gehad en dan schaamde ik me er ook best wel voor ja..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:45
Bor
Bor is offline
nee, als ik wat uitzoek doe ik het ook goed
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Spyker schreef:
(...) maar als je je prettig voelt bij je vriend of vriendin, dan is het niet aan je vrienden om daar kritiek op te leveren, iig niet in die mate dat je je ervoor zou gaan kunnen schamen.
Kul natuurlijk. Vrienden mogen altijd commentaar leveren, ook al is het onterecht. Het is aan jezelf om daar boven te staan. Je kunt best een vriendin hebben waar jezelf ontzettend 'trots' (lompe uitdrukking) op bent, maar die in de ogen van vrienden ontzettend raar is. Dan mogen ze er toch wel commentaar op leveren? Het is dus wel aan hun om er iets van te zeggen, het is alleen aan jezelf om er niets van aan te trekken...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:46
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kul natuurlijk. Vrienden mogen altijd commentaar leveren, ook al is het onterecht. Het is aan jezelf om daar boven te staan. Je kunt best een vriendin hebben waar jezelf ontzettend 'trots' (lompe uitdrukking) op bent, maar die in de ogen van vrienden ontzettend raar is. Dan mogen ze er toch wel commentaar op leveren? Het is dus wel aan hun om er iets van te zeggen, het is alleen aan jezelf om er niets van aan te trekken...
ja tuurlijk, ik ga ervan uit dat ze zeggen wat ze vinden, maar als jij een vriendin hebt dan respecteer ik jouw keuze ook. Jij was ook niet blij met mijn ex, zegt daar wat van en respecteerd mijn keuze verder, dat bedoel ik meer.
Oud 13-08-2002, 17:52
simple creed
simple creed is offline
nopez ik schaam me absoluut niet voor hem!!

Hij is een superlieve jongen en ik ben knettergek op hem. En in mijn omgeving vind ook iedereen hem aardig.

Ik heb het maar goed getroffen!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mh... jawel, maar dat was niet om zijn uiterlijk, dat was omdat ze hem gewoon niet mochten... heel veel gezeik binnen de vriendengroep... En ik heb het daarom niet uitgemaakt, ik heb mezelf alleen niet toegestaan iets voor hem te gaan voelen (wat niet helemaal gelukt was )
Waarom zouden je vrienden 'm niet mogen, was-ie te arrogant?
Ben gewoon benieuwd, wat de redenen van mensen zijn om een vriend niet te mogen..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:18
Starrie
Starrie is offline
Ik zou me niet voor mijn vriend schamen vanwege zijn uiterlijk, want commentaar op het uiterlijk van mijn vriend, daar trek ik me echt niets van aan.
Maar ik heb wel vaker momenten dat ik denk van: jongen doe eens normaal! Of dat hij echt heel erg kinderachtig bezig is. Ja dan schaam ik me wel eens voor hem...
Oud 13-08-2002, 19:10
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
't gaat er meer ff om van toen brugklas-fase das tog heel anders dan nu...want ik neem aan dat het je nu nix meer uitmaakt want ze van je partner vinden...en ik heb dat nu idd ook niet meer hoor...want ze is egt heel lief, leuk en knap en als andere mensen dat niet vinden, dan is dat hun probleem is tog mijn vriendin niet hunne...dus jah maar kwas gewoon ff benieuwd..
Oud 13-08-2002, 19:36
PardonMe
PardonMe is offline
Als je je schaamt voor je vriendin en je het oordeel van je vrienden belangrijker vindt dan je eigen gevoelens dan is er iets grondig mis..

goed kan me wel indenken dat je op een bepaalde leeftijd wel beinvloedbaar (?) bent voor het oordeel van vrienden.. Maar denk dat het eigenlijk aan je vrienden is om gewoon jouw keuze te respecteren..

gelukkig dat je het *probleem* nu niet meer hebt..
Oud 14-08-2002, 15:32
Lieverd17
Lieverd17 is offline
Ik heb dat bes wel vaak gehad eigelijk, dat vriendinnen me vriendje lelijk vonden vooral de 1e/2e jaar van de hogere sgol hahaha maarjahw nu lever je niet zo snel meer commentaar op elkaars vriendje.
Ik heb nu een vriend waar ik nog echt helemaal geen commentaar heb gehad, hij is best populair als zeg ik het zelf, en alle jongeren hier kennen zijn naam wel, dat komt ook omdat Hij vaak betrokken is bij ruzie''s en allemaal van zuksoort dingen.
maar dat ben ik zelf ook vaak.
Ik zit nu voor me 4e jaar op school en ik vind dat als je nu een relatie of verkering heb (hoe je het wil noemen) dat je je nix meer van het commentaar van een ander aan moet trekken.
hoe ouder je wordt hoe sirieuser.
en opzich denk ik zeluf ook (weet ik bijna cker)
dat jongens zich meer aantrekken van de mening van hun vrienden dan meisjes...

KuzZzZ
Oud 16-08-2002, 11:07
girl18
girl18 is offline
via uiterlijk (nee)
via innerlijk (nee)
via gedrag (nee)
via kleding (nee)
via vrienden/familie (nee)

ik begrijp niet hoe je van je vriend of vriendin kan schamen..
en als een van me vriendinnen mijn vriendje lelijk vind en dat vond een van me vriendinnen ook dan zeg ik tja das jou probleem. want ik ben toch met hem en niet jij..
Oud 16-08-2002, 12:38
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
same here
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:

Waarom zouden je vrienden 'm niet mogen, was-ie te arrogant?
Ben gewoon benieuwd, wat de redenen van mensen zijn om een vriend niet te mogen..
Heel veel gezeik. Kwam erop neer dat hij, M., ooit eens met een vriendin van mij gezoend heeft. Daarna kwam een andere jongen in beeld, die nu al een jaar haar vriend is. Hij zoende met haar een paar weken later of zo (en sinds die tijd zijn ze samen geweest). En toen zij M. dus tegen de verkering van m'n vriendin iets in de geest van "dat je mijn afdankertjes wil hebben." Ooeeei, daar was die verkering dus nie blij mee, ookal was M. gewoon pissed dat hij haar niet meer kon hebben.
Nou ja, maanden later heb ik met hem gezoend maar die verkering-van-vriendin is nog steeds pissed... Vaag joch.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:29
Verwijderd
Als ik me er echt voor zou schamen zou ik sowieso nooit wat met die persoon beginnen...
M'n "vriendinnen" hebben sowieso altijd wel wat aan te merken op de jongens die ik leuk vind, maar dat interesseert me totaal niet. Punt 1 ben ik het gewend, punt 2 zijn ze gewoon jaloers dat ik wel veel jongens kan krijgen en zij niet.

Maar m'n (meest recente) ex vonden ze wel leuk en dat vond ik eigenlijk wel eng, want ze gingen 'm proberen af te pakken En aangezien zij juist véél leuker zijn dan ik, was ik echt doodsbang dat dat zou lukken.
Maarjaaaaaaah
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:53
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
absoluut niet
Oud 17-08-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Als ik me er echt voor zou schamen zou ik sowieso nooit wat met die persoon beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 22:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
als ik me goed herriner heb ik ooit fotos van jou en je vriend hier gezien, dat was helemaal niet was eerder mooie jongen
Oud 17-08-2002, 23:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
mijn echte vrienden hebben vaak geen commentaar op keuze van vriendje. Voor mijn vorige vriendjes schaamde ik me soms wel, als ik bijvoorbeeld in een totaal ander soort gezeldschap kwam. Ik had ooit een ongelovelijke boer als vriendje (mijn huidige vriend is ook een boer trouwens maar wel een intellegente) ik schaamde me soms wel voor hem een zijn boerenaccent en stomme opmerkingen.
Gisternacht zei mijn vriend zo maar dat hij zo trots op me was dus ik hoezo?? nou gewoon hij was trots tegen zijn vrienden te kunnen vertellen dat ik zijn vriendin was ik blij
Oud 18-08-2002, 09:34
verbal-violence
verbal-violence is offline
Wat voor een Lamme vriend benje dan wel niet als jij je schaamt voor je vriendin Tis jouw vriendin , jullie vinden elkaar toch leuk ( hoop ik ) dus waarom zou je je voor haar moeten schamen ?

Vind het errug zwak hoor als iemand zoiets doet. Als je mij vraagt zijn het voornamelijk wat jongere kindjes die dit doen. Achja ik bemoei me er maar niet mee , strax zeg ik weer iets verkeerds over het mannelijk geslacht en zijn er nog meer Vv haters
Oud 18-08-2002, 10:50
Saartje*
Saartje* is offline
Ik zou mij nooit voor mijn vriendje schamen, gewoon omdat ik iemand kies voor wie hij is, en als ik er kan mee leven, waarom kan iemand anders dat dan niet ?
Oud 07-10-2002, 18:27
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Wat voor een Lamme vriend benje dan wel niet als jij je schaamt voor je vriendin Tis jouw vriendin , jullie vinden elkaar toch leuk ( hoop ik ) dus waarom zou je je voor haar moeten schamen ? (...)
Imo de enige manier waarop je je voor je vriend(in) zou kunnen schamen is als je niets voor hem/haar voelt maar gewoon een relatie hebt omdat je desperate bent en bv. zo snel mogelijk over dat struikelblok-naar-volwassenheid dat 'seks' heet heen wilt.
Oud 07-10-2002, 18:56
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef:
bla bla...(brugklas fase) hadden jullie dat ook? heb ik trouwens nu niet meer...
Je weet zeker je zinsopbouw en grammaticale capaciteiten niet blijven steken zijn in je brugklasfase? Punten en begrijpbare
zinnen zouden een heel stuk helpen!

Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 19:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nope, nooit last van gehad volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 19:41
Esmée
Esmée is offline
Ik hecht op zich wel waarde aan het oordeel van mijn vrienden, maar als ik helemaal hoteldebotel van een jongen ben, en zij vinden het een sukkel, zit ik daar echt niet mee. Als je echt gek op iemand bent lijkt het me ook logisch dat je je niet voor diegene schaamt, dan zou je juist van de daken willen schreeuwen dat hij/zij bij jou hoort Tenminste in mijn geval..
Maar wat mijn vrienden betreft, die hebben eigenlijk nooit commentaar op mijn vriendjes, vriendinnen en ik hebben toch vaak dezelfde smaak qua jongens..
Oud 08-10-2002, 10:28
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Als ik me er echt voor zou schamen zou ik sowieso nooit wat met die persoon beginnen...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het echt raar als je je serieus voor je vriend of vriendin schaamt!!!
Oké, natuurlijk schaamt denk ik iedereen zich wel eens voor zijn vriend of vriendin (als hij zat is en hij staat raar te dansen ofzo, terwijl de rest nuchter is), maar dat is normaal.
Maar als je je zou schamen voor je partner omdat je vrienden ofzo hem niet zien zitten, dan vind ik dat eerlijk gezegd nogal zielig. Dan begin je gewoon nix met die persoon, want dat bewijst eigenlijk al dat het nooit iets kan worden.
Oud 08-10-2002, 11:25
DutchGirl
DutchGirl is offline
je bent 13, ontmoet een jongen, niet de knapste, laat hem zien aan je vriendinnen en die zeggen dan: gatverdamme bla bla bla
toen maakte je het snel uit, heb ik wel een keer meegemaakt

nu heb ik dat absoluut niet meer. als ze er nu zo over denken, steken ze het maar in ze reet.
Oud 08-10-2002, 12:40
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het echt raar als je je serieus voor je vriend of vriendin schaamt!!!
Oké, natuurlijk schaamt denk ik iedereen zich wel eens voor zijn vriend of vriendin (als hij zat is en hij staat raar te dansen ofzo, terwijl de rest nuchter is), maar dat is normaal.
Maar als je je zou schamen voor je partner omdat je vrienden ofzo hem niet zien zitten, dan vind ik dat eerlijk gezegd nogal zielig. Dan begin je gewoon nix met die persoon, want dat bewijst eigenlijk al dat het nooit iets kan worden.
whaaijz loezel!!! jij ook hier!! kewlie joh

ff ontopic... het is zielig dat je het oordeel van je vrienden zo laat wegen ofzo.. dan klopt er toch iets niet

ik ben harstikke blij met mijn vriend, ook al weet ik dat sommige mensen hem niet mogen... ("vrienden") dat interesseert met ech geen kont!
Ik ben blij met hem, vind hem lief knap enz... schijt aan de rest
Oud 08-10-2002, 12:41
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
je bent 13, ontmoet een jongen, niet de knapste, laat hem zien aan je vriendinnen en die zeggen dan: gatverdamme bla bla bla
ja ok, maar dan ben je 13... dat vind ik dan nog echt zo'n basisschool verkering...
Zo eentje die vaak toch niet langer stand houdt dan een week zeg maar..
*generaliseer*

Maar als je je nu nog zou schamen voor je vriend of vriendin dan is er echt iets heel erg mis met je ideeen over liefde en relatie denk ik....
Oud 08-10-2002, 12:45
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:

hehe.. dit is nou echt zo van.. ik neem met hem omdat ik ergens zin in heb.. bevalt ie niet zodat je niet stoer kunt doen kan ie oprotten

hehe.. basisschool
Oud 08-10-2002, 14:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
En btw is het dan zo dat jij je niet voor hem/haar schaamt, maar je voelt je lullig onder de reactie van je zgn. vrienden. Ik neem aan dat als je een relatie met iemand hebt, dat je diegene dan op één of andere manier ook aantrekkelijk vindt. En dat hoeft niet per se 'knap' te zijn, kan ook gewoon een bepaalde uitstraling zijn die voor jou heel erg positief is en waarvan je vrienden denken: Jah... Dan ben je bang voor wat zij denken of misschien zeggen, omdat jij je lief wel mooi vindt, maar je weet bij voorbaat al dat zij er dus geheel anders over denken. Aan negatieve reacties heb je gewoon geen behoefte, zo simpel is dat. 't Heeft gewoon heel erg met smaak te maken. Mijn smaak is heel anders dan die van mijn vriendinnen, ik vind de jongens met wie zij relaties beginnen ook écht niet interessant, maar ik vind het niet nodig om zoiets te zeggen; het is je eigen keuze met wie je iets begint en hoe je over die persoon denkt.
Maar toch vind ik het vreemd als je je écht zou schamen voor je vriend(in). Ik weet dat ik dat ergens in dit topic wel zei, maar ik bedoel bij nader inzien toch dat je bang bent voor negatieve reacties. Ik laat dan gewoon niet graag een foto van hem zien omdat ik wéét dat hij niet knap gevonden wordt. Maarja; das dan mijn smaak en die hebben ze maar te accepteren.
Bij mijn huidige vriend heb ik dat overigens niet, hoewel ik weet dat hij niet direct de smaak is van mijn vriendinnen. Te stoer en een te agressief uiterlijk. Maar daar val ik op.

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:52
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Neej tuurlijk nie
tis toch je eigen vriendje, jij hebt der meej, die vriendinnen van je nie
Kvin mijn vriendje liev, lekker enzo, daar hebben zij verder nix meej te maken...dus ik schaam me nie ofzo!

en als je van te voren weet da jij je gaat schamen..dan doe je ut toch nie?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:14
charly not
charly not is offline
Grappig dat deze topic is.. K had et er laatst nog over met wat mensen uit m'n klas.
Een jongen uit mijn klas heeft namelijk een vriendin. En hij vindt haar helemaal geweldig enzo.. Vroeg ik een keer aan hem in een les of ie een keer een foto van haar mee wou nemen. zei hij: " nee, want dan krijg ik negatieve reacties" Nou, lekker dan.. Ik bedoel HET IS WEL JE VRIENDIN! Dus ik zei tegen hem.. jaah, maar JIJ hebt toch iets met haar. WAT boeit et dan wat andere van haar vinden? Is ook een beetje beledigend tegenover dat meisje lijkt mij... Maar goed, hij wou et niet.
Later sprak ik een "vriend" van hem.. en die zei dat hij wel een foto van haar had gezien op internet (je weet wel zo'n foto die met et uitgaan wel eens gemaakt word voor op een site) en die zei dat hij haar kei lelijk vond enzow....
Uhm, ja aan de ene kant begrijp ik het wel (denk ik). Je wil natuurlijk geen negatieve reacties horen, maar om weg te lopen voor reacties vind ik ook een beetje jammer en ook vrij lullig voor dat meisje. JA, DAN moet je maar niks met haar nemen ofzo
Oud 09-10-2002, 21:57
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Heel veel gezeik. Kwam erop neer dat hij, M., ooit eens met een vriendin van mij gezoend heeft. Daarna kwam een andere jongen in beeld, die nu al een jaar haar vriend is. Hij zoende met haar een paar weken later of zo (en sinds die tijd zijn ze samen geweest). En toen zij M. dus tegen de verkering van m'n vriendin iets in de geest van "dat je mijn afdankertjes wil hebben." Ooeeei, daar was die verkering dus nie blij mee, ookal was M. gewoon pissed dat hij haar niet meer kon hebben.
Nou ja, maanden later heb ik met hem gezoend maar die verkering-van-vriendin is nog steeds pissed... Vaag joch.
Een playertje dus. Nou, ik was ook niet populair bij de vriendin van mn ex. Ze vond me maar een rare gozer en een sukkel, aardig zijn tegen elkaar kunnen ze blijkbaar niet daar in Drachten

Hier dat bedoel ik nou. Als je geen klootzak bent of niet iets misterieus hebt val je gewoon af hoe lief je ook bent!

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
nee... maar die heb ik ook nie

AL m'n ex'en (god wat zijn er dat toch veel ) waren altijd aardig en t boeit mij nie hoe ze eruit zien ( wel lichte voorkeur natuurlijk )

als ik me voor iemand moet schamen dan heb ik denk ik wel de verkeerde persoon bij me
Oud 10-10-2002, 00:45
GRRR
GRRR is offline
haha alle meisjes die ik leuk vind vinden mijn vrienden niets voor mij dus ik stoor me er helemaal niet meer aan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:02
Tactic
Tactic is offline
Ik trek me weinig tot niets aan van wat andere mensen erover zeggen. Mijn ervaring is dat men meestal gaat zeuren omdat men zelf jaloers is op 1 of andere manier. Iets wat ik niet snap, want als maat wil je toch dat je maat gelukkig is?

Mijn vriendin is 7 jaar jonger dan mij, maar ik schaam me compleet NIET voor haar, integendeel. Veel oudere meisjes kunnen nog wat van haar leren IMHO. Ik heb ook een betere band met haar dan al mijn voorgaande (kortstondige) vriendinnen. Ik heb werkelijk nog nooit zo heftig van iemand gehouden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:06
kastdeur
kastdeur is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 08:33
Evilqueen
Evilqueen is offline
Wel eens gehad maar dat kwam idg meer door mijn eigen onzekerheid dan door mn vriend.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:59
ZHAzha
ZHAzha is offline
owjawel welleens gehad.. dan had ik een vriendje en dan liep ik met hem in de stad en dan schaamde ik me welleens.. ik was dan ook totaal niet verliefd. maar ik schaamde me dan omdat die jongen BIJV. foute kleren aanhad ofzow

Nu niet meer!! nu heb ik zoiets van kijk eens naast mij ... lekker ding he ! en hij is van MIJ..
Oud 11-10-2002, 12:14
lacht
lacht is offline
ff lekker offopic h, maar ik neem aan dat die fouten in je sig. bewust zijn he..!! toch?

[quote] (girl18)
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 12:44
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
nee, heb ik (met mijn huidige) vriendin nog nooit gedaan ook, ze is gewoon erm......hoe kan je je voor zo'n mooi/liev meisje nou schamen
Reageren

Regels voor berichten