Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je je gaat schamen voor je vriend of vriendin, dan geeft dat aan dat er bepaalde punten zijn, waarop hij of zij niet voldoet aan de omgangsnormen van je vrienden. Die omgangsnormen zijn dus waarschijnlijk ook die van jou (waarom zijn het anders je vrienden?) en dus zal je niet zo snel die jongen of dat meisje echt heel leuk gaan vinden. Tenminste, ik niet. Uiterlijk is verder natuurlijk ook wel belangrijk, maar als je je prettig voelt bij je vriend of vriendin, dan is het niet aan je vrienden om daar kritiek op te leveren, iig niet in die mate dat je je ervoor zou gaan kunnen schamen.
|
Ik schaam me nooit voor mijn vriend, ik ben juist trots op hem. Of ja, toch toen ie een keer zat was en hij kei stom stond te dansen maar ik denk niet dat je zo'n manier bedoeld.
Ik heb me wel eens geschaamd voor mijn exvriend omdat hij niet makkelijk in de omgang was. Hij maakte moeilijk contact met mensen of ging juist rare dingen zeggen als een vreemde tegen hem begon te praten. Dit was wel eens genant op een feestje met familie ofzo. Maar niet echt dat je echt zegt dat ik me er super voor schaamde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben gewoon benieuwd, wat de redenen van mensen zijn om een vriend niet te mogen.. |
![]() |
|
Ik zou me niet voor mijn vriend schamen vanwege zijn uiterlijk, want commentaar op het uiterlijk van mijn vriend, daar trek ik me echt niets van aan.
Maar ik heb wel vaker momenten dat ik denk van: jongen doe eens normaal! Of dat hij echt heel erg kinderachtig bezig is. Ja dan schaam ik me wel eens voor hem...
|
't gaat er meer ff om van toen brugklas-fase das tog heel anders dan nu...want ik neem aan dat het je nu nix meer uitmaakt want ze van je partner vinden...en ik heb dat nu idd ook niet meer hoor...want ze is egt heel lief, leuk en knap en als andere mensen dat niet vinden, dan is dat hun probleem is tog mijn vriendin niet hunne...dus jah maar kwas gewoon ff benieuwd..
|
Als je je schaamt voor je vriendin en je het oordeel van je vrienden belangrijker vindt dan je eigen gevoelens dan is er iets grondig mis..
goed kan me wel indenken dat je op een bepaalde leeftijd wel beinvloedbaar (?) bent voor het oordeel van vrienden.. Maar denk dat het eigenlijk aan je vrienden is om gewoon jouw keuze te respecteren.. ![]() gelukkig dat je het *probleem* nu niet meer hebt.. ![]() ![]()
|
Ik heb dat bes wel vaak gehad eigelijk, dat vriendinnen me vriendje lelijk vonden vooral de 1e/2e jaar van de hogere sgol hahaha maarjahw nu lever je niet zo snel meer commentaar op elkaars vriendje.
Ik heb nu een vriend waar ik nog echt helemaal geen commentaar heb gehad, hij is best populair als zeg ik het zelf, en alle jongeren hier kennen zijn naam wel, dat komt ook omdat Hij vaak betrokken is bij ruzie''s en allemaal van zuksoort dingen. maar dat ben ik zelf ook vaak. Ik zit nu voor me 4e jaar op school en ik vind dat als je nu een relatie of verkering heb (hoe je het wil noemen) dat je je nix meer van het commentaar van een ander aan moet trekken. hoe ouder je wordt hoe sirieuser. en opzich denk ik zeluf ook (weet ik bijna cker) dat jongens zich meer aantrekken van de mening van hun vrienden dan meisjes... KuzZzZ
|
via uiterlijk (nee
![]() via innerlijk (nee ![]() via gedrag (nee ![]() via kleding (nee ![]() via vrienden/familie (nee ![]() ik begrijp niet hoe je van je vriend of vriendin kan schamen.. en als een van me vriendinnen mijn vriendje lelijk vind en dat vond een van me vriendinnen ook dan zeg ik tja das jou probleem. want ik ben toch met hem en niet jij.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nou ja, maanden later heb ik met hem gezoend maar die verkering-van-vriendin is nog steeds pissed... Vaag joch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik me er echt voor zou schamen zou ik sowieso nooit wat met die persoon beginnen...
M'n "vriendinnen" hebben sowieso altijd wel wat aan te merken op de jongens die ik leuk vind, maar dat interesseert me totaal niet. Punt 1 ben ik het gewend, punt 2 zijn ze gewoon jaloers dat ik wel veel jongens kan krijgen en zij niet. Maar m'n (meest recente) ex vonden ze wel leuk en dat vond ik eigenlijk wel eng, want ze gingen 'm proberen af te pakken ![]() ![]() Maarjaaaaaaah ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
mijn echte vrienden hebben vaak geen commentaar op keuze van vriendje. Voor mijn vorige vriendjes schaamde ik me soms wel, als ik bijvoorbeeld in een totaal ander soort gezeldschap kwam. Ik had ooit een ongelovelijke boer als vriendje (mijn huidige vriend is ook een boer trouwens maar wel een intellegente) ik schaamde me soms wel voor hem een zijn boerenaccent en stomme opmerkingen.
Gisternacht zei mijn vriend zo maar dat hij zo trots op me was dus ik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Wat voor een Lamme vriend benje dan wel niet als jij je schaamt voor je vriendin
![]() Vind het errug zwak hoor als iemand zoiets doet. Als je mij vraagt zijn het voornamelijk wat jongere kindjes die dit doen. Achja ik bemoei me er maar niet mee , strax zeg ik weer iets verkeerds over het mannelijk geslacht en zijn er nog meer Vv haters ![]()
||
Citaat:
|
Ik hecht op zich wel waarde aan het oordeel van mijn vrienden, maar als ik helemaal hoteldebotel van een jongen ben, en zij vinden het een sukkel, zit ik daar echt niet mee. Als je echt gek op iemand bent lijkt het me ook logisch dat je je niet voor diegene schaamt, dan zou je juist van de daken willen schreeuwen dat hij/zij bij jou hoort
![]() Maar wat mijn vrienden betreft, die hebben eigenlijk nooit commentaar op mijn vriendjes, vriendinnen en ik hebben toch vaak dezelfde smaak qua jongens..
||
Citaat:
Oké, natuurlijk schaamt denk ik iedereen zich wel eens voor zijn vriend of vriendin (als hij zat is en hij staat raar te dansen ofzo, terwijl de rest nuchter is), maar dat is normaal. Maar als je je zou schamen voor je partner omdat je vrienden ofzo hem niet zien zitten, dan vind ik dat eerlijk gezegd nogal zielig. Dan begin je gewoon nix met die persoon, want dat bewijst eigenlijk al dat het nooit iets kan worden.
|
je bent 13, ontmoet een jongen, niet de knapste, laat hem zien aan je vriendinnen en die zeggen dan: gatverdamme bla bla bla
toen maakte je het snel uit, heb ik wel een keer meegemaakt nu heb ik dat absoluut niet meer. als ze er nu zo over denken, steken ze het maar in ze reet.
||
Citaat:
![]() ff ontopic... het is zielig dat je het oordeel van je vrienden zo laat wegen ofzo.. dan klopt er toch iets niet ik ben harstikke blij met mijn vriend, ook al weet ik dat sommige mensen hem niet mogen... ("vrienden") dat interesseert met ech geen kont! Ik ben blij met hem, vind hem lief knap enz... schijt aan de rest ![]()
||
Citaat:
Zo eentje die vaak toch niet langer stand houdt dan een week zeg maar.. *generaliseer* Maar als je je nu nog zou schamen voor je vriend of vriendin dan is er echt iets heel erg mis met je ideeen over liefde en relatie denk ik.... ![]()
||
Citaat:
hehe.. basisschool ![]()
|
![]() |
En btw is het dan zo dat jij je niet voor hem/haar schaamt, maar je voelt je lullig onder de reactie van je zgn. vrienden. Ik neem aan dat als je een relatie met iemand hebt, dat je diegene dan op één of andere manier ook aantrekkelijk vindt. En dat hoeft niet per se 'knap' te zijn, kan ook gewoon een bepaalde uitstraling zijn die voor jou heel erg positief is en waarvan je vrienden denken: Jah...
![]() Maar toch vind ik het vreemd als je je écht zou schamen voor je vriend(in). Ik weet dat ik dat ergens in dit topic wel zei, maar ik bedoel bij nader inzien toch dat je bang bent voor negatieve reacties. Ik laat dan gewoon niet graag een foto van hem zien omdat ik wéét dat hij niet knap gevonden wordt. Maarja; das dan mijn smaak en die hebben ze maar te accepteren. Bij mijn huidige vriend heb ik dat overigens niet, hoewel ik weet dat hij niet direct de smaak is van mijn vriendinnen. Te stoer en een te agressief uiterlijk. Maar daar val ik op. Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 14:21. |
![]() |
|
Grappig dat deze topic is.. K had et er laatst nog over met wat mensen uit m'n klas.
Een jongen uit mijn klas heeft namelijk een vriendin. En hij vindt haar helemaal geweldig enzo.. Vroeg ik een keer aan hem in een les of ie een keer een foto van haar mee wou nemen. zei hij: " nee, want dan krijg ik negatieve reacties" Nou, lekker dan.. Ik bedoel HET IS WEL JE VRIENDIN! Dus ik zei tegen hem.. jaah, maar JIJ hebt toch iets met haar. WAT boeit et dan wat andere van haar vinden? Is ook een beetje beledigend tegenover dat meisje lijkt mij... Maar goed, hij wou et niet. Later sprak ik een "vriend" van hem.. en die zei dat hij wel een foto van haar had gezien op internet (je weet wel zo'n foto die met et uitgaan wel eens gemaakt word voor op een site) en die zei dat hij haar kei lelijk vond enzow.... Uhm, ja aan de ene kant begrijp ik het wel (denk ik). Je wil natuurlijk geen negatieve reacties horen, maar om weg te lopen voor reacties vind ik ook een beetje jammer en ook vrij lullig voor dat meisje. JA, DAN moet je maar niks met haar nemen ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Hier dat bedoel ik nou. Als je geen klootzak bent of niet iets misterieus hebt val je gewoon af hoe lief je ook bent! Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 22:04. |
![]() |
|
nee... maar die heb ik ook nie
AL m'n ex'en (god wat zijn er dat toch veel ) waren altijd aardig en t boeit mij nie hoe ze eruit zien ( wel lichte voorkeur natuurlijk ![]() als ik me voor iemand moet schamen dan heb ik denk ik wel de verkeerde persoon bij me
|
![]() |
Ik trek me weinig tot niets aan van wat andere mensen erover zeggen. Mijn ervaring is dat men meestal gaat zeuren omdat men zelf jaloers is op 1 of andere manier. Iets wat ik niet snap, want als maat wil je toch dat je maat gelukkig is?
Mijn vriendin is 7 jaar jonger dan mij, maar ik schaam me compleet NIET voor haar, integendeel. Veel oudere meisjes kunnen nog wat van haar leren IMHO. Ik heb ook een betere band met haar dan al mijn voorgaande (kortstondige) vriendinnen. Ik heb werkelijk nog nooit zo heftig van iemand gehouden. |
![]() |
|
owjawel welleens gehad.. dan had ik een vriendje en dan liep ik met hem in de stad en dan schaamde ik me welleens.. ik was dan ook totaal niet verliefd. maar ik schaamde me dan omdat die jongen BIJV. foute kleren aanhad ofzow
![]() Nu niet meer!! nu heb ik zoiets van kijk eens naast mij ... lekker ding he ! en hij is van MIJ..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
Lifestyle |
hoe zwaar til jij aan kledingvoorschriften e.d? Susanne | 19 | 18-09-2004 15:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Lifestyle |
Schamen of schijt? Verwijderd | 53 | 07-05-2002 15:14 | |
Psychologie |
vriendin nu ook in "problemen" pati | 6 | 10-03-2002 21:29 |