Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan houd ik het wel op een verstoord evenwichtsorgaan.. bedankt i.i.g! |
![]() |
|
nog een vraagje: mijn vis zwemt helemaal niet, hij ligt alleen maar onderin! hij leeft wel, want als ik hem voer dan komt ie eten, maar daarna gaat ie weer onderin liggen. Dit is pas zo sinds ik er de vis van mijn zus bij heb gedaan, maar hij word verder volgens mij niet aangevallen
![]() ![]() eerst was het echt een hippe vis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En anders toch idd dat verstoord evenwichtsorgaan. |
![]() |
|
Gisteren zaten we in een visrestaurant en raar maar waar ons gesprek ging toen ook over visjes die zo raar gaan zwemmen. Soms is dat idd mdat ze stervende zijn zeg maar, en eigenlijk vrij veel lijden. Dat zou je kunnen verkorten door de vis in de vriezer te leggen (0.5 min) en deze zou dan een snelle en (bijna?) pijnloze dood genieten zeg maar.. Najah ik zeg niet dat je het moet doen hoor,
![]() Ik herinner alleen mijzelf rondlopend met een visbokaal waar een vis in zat die stervende was, jammerend... en ik kon hem niet uit zijn lijden verlossen, dat vond ik moeilijk ofzo. Weet jij ondertussen al meer over jouw vis specifiek?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands 2011 Young Predator | 11 | 06-01-2011 13:50 | |
Flora & Fauna |
Dierenmishandeling Cookie | 66 | 23-11-2005 16:32 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Films, TV & Radio |