Advertentie | |
|
![]() |
|
VB: Je vader komt aan met z'n nieuwe kapsel... hanekam.
Ook heeft hij de allernieuwste Levi's (type 1 ) En uiteraard de nieuwste puma's!! Whaha ik zou hem echt vet uitlachen. en hij kan geen hanekam nemen want zijn kapsel is gemillimeterd. Na levi's draagt hij over het algemeen wel.. welk type weet ik niet en puma's dan zou ik nog harder gaan lachen.. want hij loopt er altidj netjes bij.. Dus overhemd, stropdas, nette schoenen etc. Je moeder is helemaal fan van Christina en draagt nu ook zo'n leuk kort breezer rokje. Mijn moeder zou ik ook vet hard gaan uitlachen en ze zou tig meter achter me mogen gaan lopen in de stad enzo want ik wil dr nie kennen met zoiets aan. Sorry mams & paps maar het is wel zo ![]()
|
![]() |
mn ouders zijn heel erg van alles, het zijn harley-rijders dus ze zien ook wel eens, ehm, zo uit
![]() ![]() maar mn moeder kan ook wel heel erg fout zijn. dan komt ze bv aan met zo'n camping-mensen-bermuda en dan dr motor laarzen eronder ![]() dat is echt zo erg... verder ach, ze heeft tattoages en mn papa niet ![]() dat was het wel eigenlijk... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zijn een beetje hip op een kakmanier. Mijn moeder kleedt zich net iets vlotter dan die vrouwen die je in de Libelle ziet. Ze heeft bijvoorbeeld puntlaarzen, mooie krijtstreeppakken, mantelpakjes, ze ziet er verzorgd uit. Mooi opgemaakt, coupe soleil
![]() M'n vader is het type bruine ribfluwelen broek, drie- of tweedelig pak, stropdassen, in z'n vrije tijd een nette spijkerbroek met een overhemd met kleine ruitjes. Dat soort dingen. Beetje suf. M'n 'stiefmoeder' is voor haar leeftijd (31) erg truttig gekleed. Nooit iets gewaagds wat je op die leeftijd nog wel kan hebben. M'n 'stiefvader' past in het hokje bij m'n echte vader. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader gaat de laatste tijd qua kleding steeds meer rochting het bal-gehalte. Ik hoop dat het niet veel erger wordt. Maar hij ziet er wel goed uit, zeker voor zn leeftijd.
Mijn moeder ziet er ook wel goed uit voor dr leeftijd. Ze is hip want ze heeft een navelpiercing ![]() |
![]() |
|
Me vader is vroeger punker geweest dus zal ik niet vreemd vinden om hem met hanekam te zien gaat aleen een beetje moelijk met zijn kaal hoofje boven
![]() ![]() en ja me moeder dis is gewoon M&S mode bewust ![]()
|
ach, mijn vader heeft wel een out of bed-kapsel, hij is niet heel erg stoffig maar ook niet hip. Hij is gewoon een man die elke ochtend naar zijn werk gaat.
Mijn moeder doet af en toe wel een hip, ze heeft nu een erg hip kapsel, dat toch wel staat bij haar leeftijd enz. ze draagt verder gewoon 'normale' kleren, niet overdreven truttig ofzo.. dus ze proberen soms wel hip te zijn. maar meestal is het toch net niet.
|
![]() |
Mijn moeder is totaal niet hip, en mijn vader ook niet.
In de zomer, denk aan sandalen met sokken ( ![]() ![]() In de winter is hij nog wel normaal gekleed, broek met hemd erop, allemaal uit de Brooklyn winkel. Mijn moeder heeft soms de vreselijkste dingen aan, echt erg. :/ Soms vraag ik me af waar ze dat vandaan heeft gehaald.
|
Mijn moeder loopt hoofdzakelijk in nachthemden. Lang haar bruin/grijs. Verder is ze lekker normaal, niets om je voor te schamen (hoewel zij dat weer wel vindt; "Ow je wilt zeker niet meer naast me lopen als ik deze broek aan heb?")
Me pa loopt in gewone broeken, enkele bandplooi. Overhemden. Gemillimeterd haar. Ookal niet schrokkend.. Hoewel.. In de zomer--> shirt zonder mouwen (en me pa is nogal behaard ![]() ![]()
|
Mijn moeder is zeg maar, helemaal niet hip; vandaag gekleed in de o zo hippe ochtendjas, pantoffels, haar ongekamd, peuk in mond (á la ma flodder).
m'n pa is, tja... niet hip maar 'normaal' (spijkerbroek, overhemd) Ik vind het overigens erg lachwekkend als ouders van 40/50 trachtten er 'hip' uit te zien (dat ziet er nl 9 van de 10 keer erg fout uit). 's zomers is m'n pa wel sportsokken-in-sandalen-hip. yeah.
|
Mijn vader ziet er netjes uit, nette broek en overhemd
Mijn moeder ziet er ook wel goed uit, niet enorm hip ofzo.. ze draagt soms ook wel dingen die naar mijn idee iets te veel uit de tijd zijn.. maar ach.. moet ze zelf weten. Verder is ze erg fan van de ietwat 'andere' kleding van de Didi.. en de Miss Etam gaat ze ook regelmatig binnen.. Vrij normale ouders dus |
![]() |
|
Mijn ouders gaan gewoon goed gekleed.
Niet te jong, niet te oud, niet te hip, niet te oubollig. Mijn ouders zijn gelukkig helemaal zelf in staat zich te kleden, voor welke gelegnheid dan ook. Van wie zou ik t anders moeten hebben? Want ik zie bijv. echt vaak jongens/jongemannen(16 en ouder) met zwarte schoenen, een zwarte broek en dan witte sportsokken..........(liefst nog met een printje) T ziet er niet uit en op dat moment ben ik blij dat me dat wel geleerd is. Nou wil ik daar niet gelijk goed/slecht gekleed aan hangen maar dat zijn toch wel basics. Of ben ik nu gewoon een zeikerd(of een homo, zoals een groep jongens in mijn klas je noemt als je daarop let)? (en kom nou niet met "Ja je bent een zeikerd/homo") ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
mn ma is superhip, draagt leuke kleding, gaat naar de kinky kapper (ze wisselt ook om de maand van kapsel), heeft moderne opvattingen, heeft ooit een spacecake gebakken (die mn pa vervolgens helemaal heeft veroberd
![]() ![]() mn pa daarentegen is redelijk conservatief.. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vader ziet er voor zijn leeftijd redelijk hip uit..
Hij draagt meestal een spijkerbroek, niet zo'n oudbollig model maar vaak van Cars....en naar zijn werk altijd in pak Daar wel bijna altijd overhemden op maar die gaan dan wel... Het enige foute is dat ie als hij korte broeken aan heeft zijn sokken helemaal optrekt...maar dat is ie nu ook aan het afleren ![]() Mijn zusje en ik hebben mijn vader aan de hippe kleding geholpen ![]() Mijn vader kleedt zich best oké... ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 22:52. |
![]() |
||
Citaat:
alhoewel... 't is wel weer erg jaren '60 /'70 gerelateerd.... *laaat maar* M'n moeder draagt wel hele dure kleren ( zo van : €150 voor een shirtje ofzo ![]() ![]() M'n vader draagt eigenlijk altijd een pantalon met overhemd en als ie gaat werken een pak. Als het dan weekend is dan gaat ie meteen z'n afritsbroek uit de kast halen enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja, mijn vader draagt tegenwoordig een lange witte soepjurk met bijpassende vleugeltjes, maar was bij leven altijd wel verzorgd. Combinaties of kostuums aan naar zijn werk, soms wat meer casual dan andersd, in de winter vaak een pulli inplaats van overhemd en stropdas, en 's zomers kon je hem uittekenen in een wit tennisshort, witte tennissokken en houten kleppers. En een t-shirt of een overhemd met korte mouwen.
Het kledingstuk van pa waren die houten kleppers. Mijn moeder is nu lichamelijk niet zo best, ze heeft reuma, dus gaat ze nu voor comfortabel. Joggingbroeken, truien als ze pijn heeft. Op goeie dagen ziet ze er voor haar leeftijd nog heel goed uit. Ze is erg elegant. Niks duurs, daar geeft ze niet om, maar ze kan wel combineren. Zij is een van die mensen die er in een hobbezak nog leuk uitzien.
|
M'n moeder draagt echt leuke kleding, bijvoorbeeld zo'n blouse met grote kraag met een vhals truitje erover en mooie zwarte broek met puntlaarsjes. Normaal zou ik dat wel iets té vinden voor iemand van in de 50, maar het past bij haar en bij haar figuur. Ik vind het vaak wel leuk, want ik kan shirtjes en truitjes van haar jatten en andersom
![]() Mijn vader kleedt zich ook wel leuk voor zijn leeftijd, niet hip. Vaak gewoon een nette broek, polo en een v hals trui in z'n vrije tijd. |
![]() |
|
Nouja, hip wat is "hip" ? Ze behouden hun eigen stijl, dragen (net zoals ik) dingen waar ze zich lekker in voelen......dusseh
M'n vader is meestal gekleed in jeans, sportieve trui en voor z'n werk een hemdje erop. M'n moeder ook jeans met een lekker zittend T-shirt.
|
Mn ma draagt wel 'gewone kleren', een broek met een blouse en daar dan een huppelflutsje over (kan het woord ff niet bedenken). Niet hip, wel trendy
![]() Mn pa loopt bijna altijd in pak, maar dat moet voor zn werk. In het weekend draagt ie gewoon een pantalon met een overhemd of een trui ofzo. gewoon normaal dus ![]() |
![]() |
|
mijn moeder is een beetje een tutje
![]() mijn vader houd zich absoluut niet met kleding bezig is, zolang het maar lekker zit, hij heeft dit weekend sinds 4 jaar weer nieuwe schoen gekocht ![]() ![]() ![]() naja is weer eens wat ander dan miss etam hipheid ![]() |
![]() |
|
Mijn mama ziet er gewoon leuk uit, niet hip. Maar wel heel leuk. Beetje wijduitlopende spijkerbroeken, strakachtige truitjes. Soms een neutraal vestje. Niet hip. Wel trendy.
En m'n papa. Ja. Als hij ergens heen gaat ziet hij er altijd wel netjes uit. Broek, overhemd, nette schoenen. Maar als hij thuiszit kan hij de meest walgelijke creaties aan doen. Zo had hij van de week een groene broek aan, een gebreide rode trui met zwarte figuurtjes erop en geitenwollensokken eronder. Maar, ik zal me nooit schamen voor m'n ouders, hoe ze er ook bij lopen. Zolang ze zich er maar lekker in voelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja mijn ouders zullen zich nooit echt hip kleden. Mijn moeder is wel redelijk modebewust enzo en draagt soms wel dingen die je meisjes van mijn leeftijd ook ziet dragen (blouse met 3/4 kwarts mouwen) maar het ziet er nooit echt hip uit ofzo... gewoon stijlvol.
Mijn vader draagt altijd van die Jort Kelder achtige combinaties. op zich mooie kleding en altijd goed gecombineerd ![]() Ach het past ook niet echt bij ons om hip te zijn, ik zou me ook niet echt zo kleden (misschien wel 1 kledingstuk oid, maar nooit helemaal) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder is heel trendy op haar eigen manier. Ze is best slank en kan veel hebben. Ze draagt vaak wat klassieke kleren met een twist, zoals een felle kleur of ketting met grote kralen. Staat haar heel leuk en ze krijgt vaak complimentjes. Ze ziet er echt nooit tuttig uit. Mijn vader is niet zoveel met kleren bezig. Mijn moeder koopt bijna al zijn kleren en dat vindt ie wel best. Hij ziet er vaak een beetje saai uit maar wel chic voor een feest ofzo.
|
![]() |
Mijn mam ziet er best wel leuk uit, ze heeft een leuk blond kort kapsel, en zo'n bril met zwart montuur, met van die puntjes.. ze draagt wel wat strakkere truitjes en soms een gewone trui.. En ze heeft ook een ribbroek met wat wijdere pijpen. En zo'n beetje 3/4 broek met laarzen eronder, is toch ook best trendy. M'n pap draagt gewoon casual kleding. Een spijkerbroek of een groene of zwarte broek van normaal model. Meestal met een blouse/overhemd met trui erover. Ik schaam me iig nooit voor m'n ouders hoe ze eruit zien
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vader is een beetje stoffig, hij heeft echt alleen maar slobberige spijkerbroeken met slobberige t-shirts en truien...
Mijn moeder denkt echt na over wat ze aandoet, ze heeft echt een heel eigen smaak en let ook niet zo op mode. Maar ze is soms echt cool ![]() ![]() Mja, ze zijn wel ok ![]() |
![]() |
|
Mijn vader had laatst een nieuwe trui, echt een lelijk ding, leek net een mime-speler als ie die aan had. Maar hij is er wel op vooruit gegaan, vroeger droeg ie nog stropdassen, nu is ie meer casual
![]() En mijn mamma, tsja, die heeft op zich wel redelijke kleren, niet mooi, niet lelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Psychologie |
praten met je ouders? weetweinig | 39 | 17-03-2008 18:28 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Lifestyle |
Altijd al dezelfde geweest? (Hoe reageren je ouders?) phensicske | 56 | 02-02-2004 10:37 | |
Psychologie |
Van je ouders kun je leren! dystopia | 18 | 24-11-2002 05:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? charly not | 10 | 14-11-2002 15:36 |