Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 16:58
Otis
Otis is offline
Zijn jouw ouders hip/modebewust of zijn ze gewoon 'ouders-like'
En hoe zou je reageren als je ouders op eens de laatste mode gaan volgen ?

VB: Je vader komt aan met z'n nieuwe kapsel... hanekam.
Ook heeft hij de allernieuwste Levi's (type 1 )
En uiteraard de nieuwste puma's!!

Je moeder is helemaal fan van Christina en draagt nu ook zo'n leuk kort breezer rokje.

Oke misschien niet superrealistisch maar dat maakt niet uit..
Wat vind jij ervan??

(ja ik verveel me.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2003, 17:01
Esmée
Esmée is offline
Ze zijn niet echt hip zoals wij daar betekenis aan geven maar zien er wel goed uit en gaan voor hun leeftijd goed gekleed, vind ik. Als je rond de 50 bent moet je ook niet meer hip willen zijn vind ik. Een zus van mijn moeder is 55 en die loopt in rokjes met puntlaarsjes en zo, vind ik een beetje fear of getting older-achtig.
Oud 07-04-2003, 17:04
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 07-04-2003 @ 17:58:

Je moeder is helemaal fan van Christina en draagt nu ook zo'n leuk kort breezer rokje.
Whahahahahahahahhahahahahahhahaaaaaa
Ik zie t al voor me! Mn vader een hanekam ik kom niet meer bij! Jezus die vent heeft zo weinig haar dat is niet eens meer de moeite om t te kammen!

Ja.
Dus.
Poepoe.
t Gaat wel weer geloof ik. hihi.

Nouja eeehm. Mijn ouders dus. Nouja ze zijn niet bijster hip of zo, maar ze zien er toch redelijk uit. Mijn vader gaat meestal voor de spijkerbroek+overhemd look. Mijn moeder ziet er ook wel uit, al probeer ik haar al eeuwen ervan te doordringen dat broeken met strak toelopende pijpen toch echt niet kunnen (niet dat ze opeens met mega wije pijpen aan moet komen zetten, maar gewoon recht kan toch wel? ). Nouja. Dus.

Oud 07-04-2003, 17:06
Punkygirl
Punkygirl is offline

Whaha ik zou hem echt vet uitlachen. en hij kan geen hanekam nemen want zijn kapsel is gemillimeterd.
Na levi's draagt hij over het algemeen wel.. welk type weet ik niet en puma's dan zou ik nog harder gaan lachen.. want hij loopt er altidj netjes bij.. Dus overhemd, stropdas, nette schoenen etc.

Mijn moeder zou ik ook vet hard gaan uitlachen en ze zou tig meter achter me mogen gaan lopen in de stad enzo want ik wil dr nie kennen met zoiets aan.

Sorry mams & paps maar het is wel zo
Oud 07-04-2003, 17:06
10.45
10.45 is offline
Citaat:
terror koe schreef op 07-04-2003 @ 18:04:
Mijn moeder doet aan Miss Etam-hipheid.
En mijn vader heeft het uiterlijk van de standaard-ik-ga-naar-campings-veertiger.

Oud 07-04-2003, 17:07
Otis
Otis is offline
mijn vader heeft zelfs n heuptasje
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:09
10.45
10.45 is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 07-04-2003 @ 18:07:
mijn vader heeft zelfs n heuptasje
in combinatie met een afritsbroek en een 25-zakkenvest?
Oud 07-04-2003, 17:10
feyegirl
feyegirl is offline
Citaat:
goh die van mij ook al
en me pa heeft meestal een spijkerbroek aan met een fleecetrui of een t-shirt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:12
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mn ouders zijn heel erg van alles, het zijn harley-rijders dus ze zien ook wel eens, ehm, zo uit maar bv als ze naar hun werk gaan zien ze er echt uber beschaafd uit mn vader is dan ook in pak enzo en mn moeder is dan zelfs een beetje mode-bewust.
maar mn moeder kan ook wel heel erg fout zijn. dan komt ze bv aan met zo'n camping-mensen-bermuda en dan dr motor laarzen eronder
dat is echt zo erg...
verder ach, ze heeft tattoages en mn papa niet
dat was het wel eigenlijk...
Met citaat reageren
Otis
Otis is offline
Citaat:
MarTjuH schreef op 07-04-2003 @ 18:09:
in combinatie met een afritsbroek en een 25-zakkenvest?
nee in combinatie met n afritsbroek en een fleecevest..met capuchon ..
Met citaat reageren
Verwijderd
Mijn ouders zijn een beetje hip op een kakmanier. Mijn moeder kleedt zich net iets vlotter dan die vrouwen die je in de Libelle ziet. Ze heeft bijvoorbeeld puntlaarzen, mooie krijtstreeppakken, mantelpakjes, ze ziet er verzorgd uit. Mooi opgemaakt, coupe soleil leuke sieraden.

M'n vader is het type bruine ribfluwelen broek, drie- of tweedelig pak, stropdassen, in z'n vrije tijd een nette spijkerbroek met een overhemd met kleine ruitjes. Dat soort dingen. Beetje suf.

M'n 'stiefmoeder' is voor haar leeftijd (31) erg truttig gekleed. Nooit iets gewaagds wat je op die leeftijd nog wel kan hebben.

M'n 'stiefvader' past in het hokje bij m'n echte vader.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:13
Verwijderd
Mijn vader gaat de laatste tijd qua kleding steeds meer rochting het bal-gehalte. Ik hoop dat het niet veel erger wordt. Maar hij ziet er wel goed uit, zeker voor zn leeftijd.
Mijn moeder ziet er ook wel goed uit voor dr leeftijd. Ze is hip want ze heeft een navelpiercing
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:15
10.45
10.45 is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 07-04-2003 @ 18:12:
nee in combinatie met n afritsbroek en een fleecevest..met capuchon ..
Och ja, het fleecevest, hoe kon ik dat vergeten.
Oud 07-04-2003, 17:17
Baxx
Baxx is offline
Me vader is vroeger punker geweest dus zal ik niet vreemd vinden om hem met hanekam te zien gaat aleen een beetje moelijk met zijn kaal hoofje boven

en ja me moeder dis is gewoon M&S mode bewust maar ja gewoon normale ouders dus op dit moment
Oud 07-04-2003, 17:26
Muizzz
Muizzz is offline
ach, mijn vader heeft wel een out of bed-kapsel, hij is niet heel erg stoffig maar ook niet hip. Hij is gewoon een man die elke ochtend naar zijn werk gaat.
Mijn moeder doet af en toe wel een hip, ze heeft nu een erg hip kapsel, dat toch wel staat bij haar leeftijd enz. ze draagt verder gewoon 'normale' kleren, niet overdreven truttig ofzo..

dus ze proberen soms wel hip te zijn.
maar meestal is het toch net niet.
Oud 07-04-2003, 17:39
Verwijderd
Mn pappa had vroeger een volle baard maar sinds ie met z'n vriendin woont heeft ie zo'n meer ringbaardje idee

M'n mamma had vroeger lang haar maar sinds ze niet meer bij m'n pappa woont heeft ze kort hip kapsel en 't is paars.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:40
Laïs
Laïs is offline
Mijn moeder is totaal niet hip, en mijn vader ook niet.
In de zomer, denk aan sandalen met sokken ( ), een bermuda broek en soms ook nog zijn t-shirt in zijn broek
In de winter is hij nog wel normaal gekleed, broek met hemd erop, allemaal uit de Brooklyn winkel.

Mijn moeder heeft soms de vreselijkste dingen aan, echt erg. :/
Soms vraag ik me af waar ze dat vandaan heeft gehaald.
Oud 07-04-2003, 17:42
Qamra
Qamra is offline
Mijn moeder loopt hoofdzakelijk in nachthemden. Lang haar bruin/grijs. Verder is ze lekker normaal, niets om je voor te schamen (hoewel zij dat weer wel vindt; "Ow je wilt zeker niet meer naast me lopen als ik deze broek aan heb?")

Me pa loopt in gewone broeken, enkele bandplooi. Overhemden. Gemillimeterd haar. Ookal niet schrokkend.. Hoewel.. In de zomer--> shirt zonder mouwen (en me pa is nogal behaard ), korte broek (shirt IN de broek), zwarte sokken tot z'n knieën en rode, lage all-stars.. *kreun* Maar ja Hij dan ook zo gek als een deur..
Oud 07-04-2003, 18:22
SpiT
SpiT is offline
m'n ouders zijn redelijk normaal. gewone spijkerbroeken, truien, overhemden, t-shirts. niets bijzonders eigenlijk. ook niets om je voor te schamen, vind ik.
Oud 07-04-2003, 18:36
Ciao Che
Ciao Che is offline
Mijn moeder is zeg maar, helemaal niet hip; vandaag gekleed in de o zo hippe ochtendjas, pantoffels, haar ongekamd, peuk in mond (á la ma flodder).
m'n pa is, tja... niet hip maar 'normaal' (spijkerbroek, overhemd)
Ik vind het overigens erg lachwekkend als ouders van 40/50 trachtten er 'hip' uit te zien (dat ziet er nl 9 van de 10 keer erg fout uit).

's zomers is m'n pa wel sportsokken-in-sandalen-hip. yeah.
Oud 07-04-2003, 18:40
rodina
rodina is offline
m'n pa ziet er gewoon normaal uit, nette spijkerbroek, polo'tje, overhemd etc
mams, ziet er ook normaal uit, meestal wel netjes, maar dat moet ook voor hun werk
Oud 07-04-2003, 20:15
Verwijderd
Ik zou het echt wel vet vinden als me pa ook een kam had (zo zoon zo vader ) hij luisterd al naar mijn ska en punk cd's alleen een kam gaat niet want hij is kalende gni gni gni
Mijn moeder vin ik sowieso vaag, wat ze ook draagt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:39
Anteverta
Anteverta is offline
Mijn vader ziet er netjes uit, nette broek en overhemd
Mijn moeder ziet er ook wel goed uit, niet enorm hip ofzo.. ze draagt soms ook wel dingen die naar mijn idee iets te veel uit de tijd zijn.. maar ach.. moet ze zelf weten. Verder is ze erg fan van de ietwat 'andere' kleding van de Didi.. en de Miss Etam gaat ze ook regelmatig binnen..
Vrij normale ouders dus
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:50
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Mijn ouders gaan gewoon goed gekleed.
Niet te jong, niet te oud, niet te hip, niet te oubollig.

Mijn ouders zijn gelukkig helemaal zelf in staat zich te kleden, voor welke gelegnheid dan ook.

Van wie zou ik t anders moeten hebben?

Want ik zie bijv. echt vaak jongens/jongemannen(16 en ouder) met zwarte schoenen, een zwarte broek en dan witte sportsokken..........(liefst nog met een printje)
T ziet er niet uit en op dat moment ben ik blij dat me dat wel geleerd is.

Nou wil ik daar niet gelijk goed/slecht gekleed aan hangen maar dat zijn toch wel basics.

Of ben ik nu gewoon een zeikerd(of een homo, zoals een groep jongens in mijn klas je noemt als je daarop let)?

(en kom nou niet met "Ja je bent een zeikerd/homo")
Oud 07-04-2003, 21:34
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 07-04-2003 @ 21:50:
Mijn ouders gaan gewoon goed gekleed.
Niet te jong, niet te oud, niet te hip, niet te oubollig.

Mijn ouders zijn gelukkig helemaal zelf in staat zich te kleden, voor welke gelegnheid dan ook.

Van wie zou ik t anders moeten hebben?

Want ik zie bijv. echt vaak jongens/jongemannen(16 en ouder) met zwarte schoenen, een zwarte broek en dan witte sportsokken..........(liefst nog met een printje)
T ziet er niet uit en op dat moment ben ik blij dat me dat wel geleerd is.

Nou wil ik daar niet gelijk goed/slecht gekleed aan hangen maar dat zijn toch wel basics.

Of ben ik nu gewoon een zeikerd(of een homo, zoals een groep jongens in mijn klas je noemt als je daarop let)?

(en kom nou niet met "Ja je bent een zeikerd/homo")
Ik ben t met je eens hoor. Je hoeft er echt niet onwijs hip/apart bij te lopen, maar voor zulke dingen hoef je niet eens moeite te doen...
Oud 07-04-2003, 22:25
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
mn ma is superhip, draagt leuke kleding, gaat naar de kinky kapper (ze wisselt ook om de maand van kapsel), heeft moderne opvattingen, heeft ooit een spacecake gebakken (die mn pa vervolgens helemaal heeft veroberd), houdt van moderne muziek (coldplay, parachutes, stereophonics, maar ook D&B en techno) blabla kortom ze is hipverantwoord..

mn pa daarentegen is redelijk conservatief..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:37
Kamilla
Kamilla is offline
Mijn vader ziet er voor zijn leeftijd redelijk hip uit..
Hij draagt meestal een spijkerbroek, niet zo'n oudbollig model maar vaak van Cars....en naar zijn werk altijd in pak
Daar wel bijna altijd overhemden op maar die gaan dan wel...
Het enige foute is dat ie als hij korte broeken aan heeft zijn sokken helemaal optrekt...maar dat is ie nu ook aan het afleren

Mijn zusje en ik hebben mijn vader aan de hippe kleding geholpen , dus nu moet er altijd een van ons mee om te helpen kleding uitzoeken.

Mijn vader kleedt zich best oké...

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 22:52.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 07-04-2003 @ 23:25:
mn pa daarentegen is redelijk conservatief..
als je spacecake eet ben je naar mijn idee niet ZO conservatief...

alhoewel... 't is wel weer erg jaren '60 /'70 gerelateerd.... *laaat maar*

M'n moeder draagt wel hele dure kleren ( zo van : €150 voor een shirtje ofzo ) maar dan zijn het wel hippe dingen dus niet kakkerig ofzo. Maar andere keren loopt ze in uitverkoopbak kleding rond te dolen. Ze draagt gewoon wat bij haar leeftijd past, vooral zwarte pantalons met laarsjes en dan een blousje ofzo. altijd wle artistiek op zich.

M'n vader draagt eigenlijk altijd een pantalon met overhemd en als ie gaat werken een pak. Als het dan weekend is dan gaat ie meteen z'n afritsbroek uit de kast halen enzo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:45
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
m'n vader is vrij saai, koopt echt 2x per jaar wat kleren, en dan is het wel goed.

m'n ma koopt teveel kleren, maar ziet er altijd wel ok uit. niet bijzonder hip, maar ik schaam me niet als ik naast m'n moeder loop
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:55
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, mijn vader draagt tegenwoordig een lange witte soepjurk met bijpassende vleugeltjes, maar was bij leven altijd wel verzorgd. Combinaties of kostuums aan naar zijn werk, soms wat meer casual dan andersd, in de winter vaak een pulli inplaats van overhemd en stropdas, en 's zomers kon je hem uittekenen in een wit tennisshort, witte tennissokken en houten kleppers. En een t-shirt of een overhemd met korte mouwen.

Het kledingstuk van pa waren die houten kleppers.

Mijn moeder is nu lichamelijk niet zo best, ze heeft reuma, dus gaat ze nu voor comfortabel. Joggingbroeken, truien als ze pijn heeft. Op goeie dagen ziet ze er voor haar leeftijd nog heel goed uit. Ze is erg elegant. Niks duurs, daar geeft ze niet om, maar ze kan wel combineren. Zij is een van die mensen die er in een hobbezak nog leuk uitzien.
Oud 08-04-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-04-2003 @ 23:55:
Tja, mijn vader draagt tegenwoordig een lange witte soepjurk met bijpassende vleugeltjes
Wat lief gezegd...

kon het niet laten er even op te reageren...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:02
Li
Li is offline
M'n moeder draagt echt leuke kleding, bijvoorbeeld zo'n blouse met grote kraag met een vhals truitje erover en mooie zwarte broek met puntlaarsjes. Normaal zou ik dat wel iets té vinden voor iemand van in de 50, maar het past bij haar en bij haar figuur. Ik vind het vaak wel leuk, want ik kan shirtjes en truitjes van haar jatten en andersom

Mijn vader kleedt zich ook wel leuk voor zijn leeftijd, niet hip. Vaak gewoon een nette broek, polo en een v hals trui in z'n vrije tijd.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:03
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Nouja, hip wat is "hip" ? Ze behouden hun eigen stijl, dragen (net zoals ik) dingen waar ze zich lekker in voelen......dusseh
M'n vader is meestal gekleed in jeans, sportieve trui en voor z'n werk een hemdje erop. M'n moeder ook jeans met een lekker zittend T-shirt.
Oud 08-04-2003, 09:04
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn ma draagt wel 'gewone kleren', een broek met een blouse en daar dan een huppelflutsje over (kan het woord ff niet bedenken). Niet hip, wel trendy

Mn pa loopt bijna altijd in pak, maar dat moet voor zn werk. In het weekend draagt ie gewoon een pantalon met een overhemd of een trui ofzo.

gewoon normaal dus
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:06
Anne
Anne is offline
Citaat:
Mijn moeder doet aan M&S Mode -hipheid. En mijn vader draagt de kleren die mijn moeder voor hem koopt (bij V&D ofzo).
Oud 08-04-2003, 13:30
Black Reina
Black Reina is offline
mijn moeder is een beetje een tutje op hoge hakjes en leren jasjes enzo, kan ze hebben, ze is heel slank

mijn vader houd zich absoluut niet met kleding bezig is, zolang het maar lekker zit, hij heeft dit weekend sinds 4 jaar weer nieuwe schoen gekocht hij koopt zn broeken en truien bij de aldi.. my god (ja hij heeft ook wel pakken maar dan voor hele speciale gelegenheden..hm) en ja hij is werkloos
naja is weer eens wat ander dan miss etam hipheid
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:50
StarGlitter
StarGlitter is offline
Mijn mama ziet er gewoon leuk uit, niet hip. Maar wel heel leuk. Beetje wijduitlopende spijkerbroeken, strakachtige truitjes. Soms een neutraal vestje. Niet hip. Wel trendy.

En m'n papa. Ja. Als hij ergens heen gaat ziet hij er altijd wel netjes uit. Broek, overhemd, nette schoenen. Maar als hij thuiszit kan hij de meest walgelijke creaties aan doen. Zo had hij van de week een groene broek aan, een gebreide rode trui met zwarte figuurtjes erop en geitenwollensokken eronder.
Maar, ik zal me nooit schamen voor m'n ouders, hoe ze er ook bij lopen. Zolang ze zich er maar lekker in voelen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:07
Verwijderd
Tja mijn ouders zullen zich nooit echt hip kleden. Mijn moeder is wel redelijk modebewust enzo en draagt soms wel dingen die je meisjes van mijn leeftijd ook ziet dragen (blouse met 3/4 kwarts mouwen) maar het ziet er nooit echt hip uit ofzo... gewoon stijlvol.

Mijn vader draagt altijd van die Jort Kelder achtige combinaties. op zich mooie kleding en altijd goed gecombineerd , echt hip is het alleen niet....

Ach het past ook niet echt bij ons om hip te zijn, ik zou me ook niet echt zo kleden (misschien wel 1 kledingstuk oid, maar nooit helemaal)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 08:02
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 07-04-2003 @ 17:58:
Zijn jouw ouders hip/modebewust of zijn ze gewoon 'ouders-like'
En hoe zou je reageren als je ouders op eens de laatste mode gaan volgen ?

Oke misschien niet superrealistisch maar dat maakt niet uit..
Wat vind jij ervan??

(ja ik verveel me.)
mijn pa mag blijven zoals ie is, hoop dat mn vriend (als k die heb) ook zo'n goei smaak zal hebben en ma.. die kleed haar zoals dat k graag zie... enkel binnenshuis kan t wel eens uit de hand lopen en trekt t op niks maar ja...
Oud 09-04-2003, 08:24
M.S. Seal.
M.S. Seal. is offline
mijn moeder houd niet van die Christina
en mn vader zie ik niet meer...

probleem opgelost
Oud 09-04-2003, 08:46
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
mijn vader draagt "gewone" kleren ( meestal een beetje het assortiment van de Piet Zomers )

Mijn moeder ook gewoon standaart denk ik
Oud 09-04-2003, 09:27
Kastanje
Kastanje is offline
Mijn ouders zien er meestal erug hip verantwoordt uit
Maar bij mn Vader komt dat vooral omdat mn Moeder mn Vader''s klerem+ bijbehorend ondergoed aanschaft (uit Ma''s Asortiment duuh
G-starr, Polo''s, Levi en Evisu
Kheb heb relatief nog erug jonge ouders (37,36)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef op 09-04-2003 @ 10:27:
Mijn ouders zien er meestal erug hip verantwoordt uit
Maar bij mn Vader komt dat vooral omdat mn Moeder mn Vader''s klerem+ bijbehorend ondergoed aanschaft (uit Ma''s Asortiment duuh
G-starr, Polo''s, Levi en Evisu
Kheb heb relatief nog erug jonge ouders (37,36)
Inderdaad erg jong Mijn vader is 55, mijn moeder 51
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
StarGlitter schreef op 08-04-2003 @ 14:50:
Niet hip. Wel trendy.

Na-apert
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:54
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 09-04-2003 @ 11:31:
Na-apert
Ghehe, ik dacht dat ik het wel stiekem kon pikken van je
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:20
soske
soske is offline
Mijn moeder is heel trendy op haar eigen manier. Ze is best slank en kan veel hebben. Ze draagt vaak wat klassieke kleren met een twist, zoals een felle kleur of ketting met grote kralen. Staat haar heel leuk en ze krijgt vaak complimentjes. Ze ziet er echt nooit tuttig uit. Mijn vader is niet zoveel met kleren bezig. Mijn moeder koopt bijna al zijn kleren en dat vindt ie wel best. Hij ziet er vaak een beetje saai uit maar wel chic voor een feest ofzo.
Oud 09-04-2003, 12:23
June bug
June bug is offline
Mijn mam ziet er best wel leuk uit, ze heeft een leuk blond kort kapsel, en zo'n bril met zwart montuur, met van die puntjes.. ze draagt wel wat strakkere truitjes en soms een gewone trui.. En ze heeft ook een ribbroek met wat wijdere pijpen. En zo'n beetje 3/4 broek met laarzen eronder, is toch ook best trendy. M'n pap draagt gewoon casual kleding. Een spijkerbroek of een groene of zwarte broek van normaal model. Meestal met een blouse/overhemd met trui erover. Ik schaam me iig nooit voor m'n ouders hoe ze eruit zien
Oud 09-04-2003, 12:27
Li
Li is offline
Ik snap echt niet dat veel moeders kleren kopen voor hun man
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 12:46
Verwijderd
Mijn vader is een beetje stoffig, hij heeft echt alleen maar slobberige spijkerbroeken met slobberige t-shirts en truien...

Mijn moeder denkt echt na over wat ze aandoet, ze heeft echt een heel eigen smaak en let ook niet zo op mode. Maar ze is soms echt cool Zo heeft ze een super roze pluistrui gemaakt, eigenlijk een afschuwelijk ding. Maar dan draagt ze daar een hele rare lerenbroek onder, ook afschuwelijk... Maar het maakt wel een leuk plaatje, echt heel apart

Mja, ze zijn wel ok
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:05
vixen
vixen is offline
Mijn vader had laatst een nieuwe trui, echt een lelijk ding, leek net een mime-speler als ie die aan had. Maar hij is er wel op vooruit gegaan, vroeger droeg ie nog stropdassen, nu is ie meer casual
En mijn mamma, tsja, die heeft op zich wel redelijke kleren, niet mooi, niet lelijk.
Reageren

Regels voor berichten