Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 22:06
twim
twim is offline
Shit....Het is nu 2 maanden uit.
Maar ik hou of ja ik weet niet of het houden van is maar ik geef nog altijd heel veel om me ex. Terwijl op hetzelfde moment ik haar volledig haat. Om wat ze gedaan heeft en me nu negeert.

Voor diegene die het verhaaltje niet kennen.
Het ging dus uit na anderhalf jaar en ze had na 5 weken al iets met een klasgenoot van me.

Maar dat terzijde.
Ik vraag me zelfs af of ik me beter zou voelen als ik die jongen vermoord ofzo. Denk daar wel vaak aan maar denk niet dat ik het ooit zou doen. Maar aan de andere kant vraag ik me af waarom ik dat moet doen. Damn wat een klote zooi. Ik heb nog net zoveel voor haar over als een half jaar geleden toen we nog wat hadden. Maar zij negeert me dus.

Vraag me niet waarom ik dit hier post.
Heb het nu van me af geschreven en dat lucht ook wel weer op.

grtzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 01:24
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Hmm.. kan t me wel voorstellen hoor.. aan de ene kant ben je ontzettend kwaad op haar om wat ze je aandoet, maar aan de andere kant blijft dat beeld van hoe leuk jullie het samen hadden ook een beetje hangen. En dan is het best moeilijk om dat beeld uit je gedachte te bannen, vooral ook omdat jij haar niet wil negeren en eigk (neem ik aan?) liever hebt dat jullie normaal tegen elkaar doen. Jah, wat doe je eraan? Ik zou gewoon niet meegaan in haar kinderachtige gedrag, dus ofwel gewoon koeltjes groeten als ik dr tegen kwam ofwel haar ook negeren (dan ga je dr dus eigk ook in mee, maar eigk vraagt ze daar ook wel om). En vooral weinig terugdenken aan jullie goede herinneringen, want zij is die mooie gedachtes blijkbaar niet waard... Succes
Oud 18-01-2003, 02:35
Verwijderd
Het gevoel is normaal, alleen uit je het hier in extreme wijzen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:56
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Het gevoel is normaal, alleen uit je het hier in extreme wijzen
Inderdaad, dat vind ik ook.
Oud 18-01-2003, 10:35
Verwijderd
inderdaad, ik vind ook dat dit een normaal gevoel is...
alleen je moet het toch proberen van je af te zetten.... klinkt moeilijk maar mij is het ook gelukt!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:57
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
je moet het toch proberen van je af te zetten
knuffels...
Oud 18-01-2003, 21:39
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb het ook een beetje, alleen was ikeen tijdje geleden helemaal over me ex heen... nu heb ik weer contact, en hij zegt dat hij een vriendin heeft en een vriend van hem niet maarjah, das een ander verhaal... hij heeft me echt pijn gedaan, maar als ik aan hem denk denk ik aan hoe het was met hem, en dat was dus echt fijn gewoon...
ik mis hem echt nog steeds vraag me af of het ooit nog over gaat zo langzamerhand...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 23:19
Billy_bob
Billy_bob is offline
Zou precies hetzelfde gevoel hebben, ik heb ook al langer dan een jaar en zou het echt vreselijk vinden als het uitgaat!! Hoop dat het ook zeker niet gebeurt. Hou zoveel van der!! Ik hoop dat het goed met je komt man!!!
Oud 18-01-2003, 23:32
Verwijderd
Gevoel ("ik hou van haar") versus verstand ("ze heeft me erge dingen geflikt"). Daarnaast onmacht ("waarom voel ik nog steeds zoveel voor haar?") en jaloersheid ("ik wil die jongen vermoorden").

Nou, simpel gezegd: het is heel normaal dat je nog veel om haar geeft na zo'n tijd (en waarschijnlijk nooit echt afstand hebt genomen, haar voor je gevoel nog steeds voor jezelf wilt, etc). Probeer dat te accepteren, ook al haat je haar. Het is logisch en dus bij verre niet zo tegenstrijdig als het lijkt.

Geef het tijd. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 00:38
Stainlezzz
Stainlezzz is offline
*offtopic*

Heej ******** ben hier een tijdje niet meer geweest zelf, maar heej waar is je koekiez monster fotow gebleven. en beter nog waar is nare man gebleven. Greets stainlezzz
Oud 20-01-2003, 14:35
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Stainlezzz schreef:
*offtopic*

Heej ******** ben hier een tijdje niet meer geweest zelf, maar heej waar is je koekiez monster fotow gebleven. en beter nog waar is nare man gebleven. Greets stainlezzz
******** heeft al een paar andere foto's gehad en Nare Man heeft een ban vanwege spam ofzo d8 ik....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:51
miss Misty
miss Misty is offline
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik had een relatie van bijna 2 jaar en dezelfde avond nog had hij weer een ander.... Dat voelt echt kloten, maar je moet gewoon zo veel mogelijk proberen het van je af te zetten. Ik zou persoonlijk niet zoals sommige mensen hierboven zeggen het proberen te vergeten (die leuke momenten) want dan verdring je het eigenlijk en eens komt dat dan weer boven. En die gedachtes kun je toch niet tegehouden. Als ze in je opkomen, moet je zo gewoon niet tegenhouden.
Teminste dat heb ik gedaan. Ook doe ik nu heel veel met vrienden en ga vaak uit en leer veel nieuwe mensen kennen. Het is gewoon leuk ff tijd voor jezelf te hebben en je ontmoet wel weer een leuke meid en dan ben je je ex zo weer vergeten

succes
Reageren

Regels voor berichten