| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
daar gaat mijn zus best wel vaak heen als ze weer bij haar vriend is in de achterhoek |
||
|
|
|
|
als jullie wat meer willen weten over renesse en duin en strand, bekijk dan de foto's op deze site: http://mypage.goplay.com/savageland
leuk hoor!!
|
|
|
|
Time-Out; www.time-out.nl
|
|
|
|
|
|
Foto's..
Check zelf maar uit.. Dit zijn mijn vaste discotheken ![]() - Zillion Antwerpen (Belgie) www.zillion.be - Tarmcenter Bochum (Duitsland) www.tarmcenter.de - Illusion Lier (Belgie) www.illusion.be - Pep Per Mill Heerlen www.peppermill.nl - E-dry Geldern (Duitsland) www.e-dry.de ![]() ------------------ *Limburg: Het blijft nog steeds een kwestie van geduld* |
|
|
|
|
|
Ik ga meestal in Alkmaar uit: www.partytime.to (Bascule, Corridor, Lindeboom) en als ik geld over heb naar bob's in uitgeest: www.bobs.nl en Castricum is ook errug gezellig
[Dit bericht is aangepast door Eerio (28-02-2001).]
|
|
||
|
Citaat:
He He eindelijk iemand anders uit de buurt ik zit altijd in de bascule of de corridor Ik ken je waarschijnlijk wel.
|
|
|
|
www.bolke.com neem maar eens een kijkje...
|
|
|
|
[img]http://members.tripodnet.nl/Savageworld/overige/1roefke.jpg
[img] [img]http://members.tripodnet.nl/Savageworld/overige/minirenesse.jpg[img [Dit bericht is aangepast door savageland (21-02-2001).] [Dit bericht is aangepast door savageland (21-02-2001).]
|
|
|
|
ik ga de laatste tijd meestal naar de kroeg.
ben al paar maanden niet meer in een discotheek geweest. volgend weekend ga ik naar Feu (Jennifeu & Malibu in drachten) maar daar heb ik het eigelijk ook wel weer gezien. Als ik naar een discotheek ga, dan meestal naar The Palace. Enne kroeg...ehm.. op meerdere plekken. de laastste tijd iets meer naar de 3. maar ik ga ook vaak naar de Swetser (in Heerenveen)
|
|
||
|
[quote]Lindi schreef:
[b] Citaat:
Roefke is echt lachen ben er met de zomervakantie geweest echt geweldige dj(Maurice) en super Muziek!!!! Renesse Rules!!! maar Maurice is natuurlijk echt het bruutst!!!![Dit bericht is aangepast door Ajaxforever (26-02-2001).] |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 20:26 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 20:33 | |
| Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 15:36 | |
| ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 18:11 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] We gaan winnen. clubje | 9 | 04-09-2003 21:57 | |
| ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 19:12 | |