Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
MICHEAL IS DEAD HERE COMES JUSTIN ![]() neej kvinem niet goed ![]() zijn stem gaat veel te hoog zo van LIIIIIIIIIIKKKKKKEE i love you baby ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want als hij zei dat hij het leuk vond dan dachten de mensen dat hij zichzelf de 2e Michael Jackson vond en als hij zei dat hij het niet leuk vond dachten de mensen dat hij Michael Jackson diste. Voorzover de Justin-Mtv-Newsflash.....(ziek op de bank zitten en dan is er na de kinderprogrammas nix leuks meer te kijken dan MTV/The Box/TMF want op Discovery en Animal Planet is ook niet alles leuk om te kijken, Crocodile Hunter-Fan.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik moet zeggen, ik vind em best leuk eigenlijk. Mwjah tis wel net Michael, maar ik quote:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens schopt bijna die hele album kont, m'n favo's: - 1. Senorita (Nerd) - 2. Like I Love You (Nerd) - 3. What You Got (Oh No) (Timbaland) - 4. Cry Me A River (Timbaland) - 6. Rock Your Body (Nerd) - 8. Last Night (Nerd) - 10. Take Me Now (And She Said) de rest moet even iets vaker naar geluisterd worden denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja. De waarheid gebiedt me te zeggen dat ik 't stiekem best leuk vind om te horen op de radio. Niet dat ik 't zelf aan zal zetten noch gaan downloaden, maar het is m.i. toch wel een van de betere "produkt"-muziek.
Net als de nieuwe single van Shania Twain trouwens. Ook dat is wel aardig om op de radio te horen. |
![]() |
||
Citaat:
Om maar eventjes misverstanden uit de weg te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn allemaal goed, maar die jij nu neerzet zijn wel de betere. 1. Senorita(waarom is die niet als 2e single?)(it feels like somethings heatin up, can i leave with you) 2. naja standaard beetje geworden, ik skip em nu meestal omdat je em vaak genoeg hoort. 3. What You Got(Mister J-T, What you got for me) Wat doelloos ik heb geen zin meer om te schrijven, ga me fatsoenlijk aankleden, kmoet zo weg(zit nu nog in m'n adidastrainingspak) |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Kheb de nieuwe van hem ook, ik heb die nog niet zoveel geluisterd, ik weet het nog niet, de singles tot nu toe waren wel redelijk maar ik ben er nog niet laaiend enthousiast over. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Fast Cars & Eenie Meenie bedoel ik daar dus mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Come on let me hit it again Come on let me sing it again Won't pretend, can't be messing 'round with my girlfriend (X2) You said that you were really feeling Sisqo's song About that thong, thong, thong, thong did I wanna see? |
![]() |
|
![]() |
Het album is gewoon retevet geproduceerd door de Neptunes en door Timbaland, enja, dan klinkt het gewoon vet, of misschien klinkt het ook wel vet omdat het veel aan Michael Jackson's geweldige nummers doet denken.
Ik hou niet van commerciële muziek, maar ik vind het echt wel een tof, lekker nummer. Dit is trouwens wel de ID van mn zus, maar goed.
||
Citaat:
Neptunes = Chad, Pharrel N.E.R.D. is iets heel anders als Neptunes voor de duidelijkheid, N.E.R.D. is zeg maar het ware muziekale gezicht van Pharrel en Chad .... zo nou kap ik met dat mieregeneuk....
||
Citaat:
was er alleen bij vergeten te melden dat Shay niet bij Neptunes zit, maar wel bij Nerd !
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Oh wat heb ik het luistertopic gemist! Verwijderd | 500 | 10-07-2004 19:05 | |
Muziek |
Stel je eigen awards samen Bosserini | 12 | 30-11-2003 14:05 | |
Muziek |