Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier heb ik al eens een topic over geopend:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=Irak Momenteel zijn de Nederlanders in Irak overigens ziek. |
![]() |
|
De Nederlanders moeten een gebied bewaken wat grotendeels een zandbak is 450.000 mensen herbergt en iets groter is dan Nederland zelf,aanslagen zullen denk ik met name in het noordelijkere gedeelte plaatsvinden maar we zullen zien hoe goed het leger is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. De Shell is zeer belangrijk voor Nederland, en in Irak is veel olie. 3. Onze platvloerse regering denkt dat Nederland weereens mee moet spelen in de wereldpolitiek. Ik hoop dat onze jongens worden opgeblazen, wie meedoet aan deze zinloze agressie oorlog verdient het niet beter. Misschien valt de regering dan weer, wat ik helemaal niet erg zou vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of het nou een smerige oorlog was of niet, de mensen in irak hebben gewoon hulp nodig en die kunnen wij geven.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Onze mariniers zijn in Irak om humanitaire hulp te bieden aan de mensen die eerst aan hun lot werden overgelaten door Hussein en nu door Bush. Het is goed dat er ook vredesmachten rondlopen, naast dat oorlogstuig uit de VS.
Ik was en ben tegen de oorlog en ben blij dat Nederland daar niet actief aan heeft deelgenomen. Nu de verantwoordelijkheid nemen om Irak weer op te bouwen vind ik wel nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ze nemen in een bepaald gebied (Z-Irak) het commando over van de Amerikaanse troepen. Zij bewaken gewoon de vrede en veiligheid in dat gebied, zodat de Amerikanen verder kunnen gaan met het doorzoeken van de rest van het land naar leden van Saddam Houssein's ex-regime.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, het is de fout van de VS al sinds de 1e golfoorlog. Dankzij een door de VS ingevoerde resolutie heet irak jaren lang geen behoorlijke technologie, moderne kennis en medicijnen en medische apparatuur kunnen krijgen, waardoor het land in een zeer slechte positie is gekomen. En nu hebben ze het ook nog platgebombardeerd. Nu wil ik natuurlijk wel toegeven dat Saddam ook niet erg bevorderlijk is geweest, ookal zijn er punten uit zn begin jaren die heel erg voor hem spreken. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb jij de VN-resolutie wel gelezen?
|
of je nou voor of tegen de oorlog was , imho ben je redelijk blind als je niet ziet dat die mensen daar nu allereerst behoefte hebben aan hulp bij het wederopbouwen van een land dat een goede 35jaar geleid is door een bloeddorstige tiran en zijn dynastie, nu kun je wel zeggen dat dat niet nodig is ,maar voor je het weet dan is er weer een of ander slinks mannetje wat de touwtjes in handen neemt , en daar heeft de bevolking van IraK ook niets aan, die kunnen de steun in deze moeilijke tijden voor hen best gebruiken! ik vind het juist goed dat wij als Nederlanders een -kleine- bijdrage geven aan de wederopbouw, zodat de Iraakse bevolking een betere toekomst staat te wachten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie niet in dat wij als Nederlanders (Europeanen) de rotzooi van andere welvarende landen moeyten opknappen. Het bombarderen is niet zo moeilijk, maar het opbouwen is het groote probleem. Ik vind duidelijk dat de VS daar niet over heeft nagedacht, en dus ben ik van mening dat ze het zelf maar moeten opknappen, en wij als nederlanden (europeanen) de vervelende en moeilijke rotzooi moeten opknappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Gauloises schreef op 04-08-2003 @ 23:44:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijgt Nederland zijn eigen Falkland-oorlog? Verwijderd | 137 | 19-04-2006 07:38 | |
juichende amerikanen na neerschieten irakees Gimmeshelter | 148 | 22-03-2004 18:01 | |
Haal die verdomde troepen terug! Thijs085 | 56 | 20-03-2004 21:06 |