Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 14:12
Curlyangel
Curlyangel is offline
Ik wil graag na mn atheneum psychologie gaan studeren. Ik weet waar je het kunt doen maar ik vraag me af of er mensen zijn die het in Enschede studeren en mij daar wat over kunnen vertellen. Ik kan daar namelijk een leuke kamer krijgen in een studentenhuis van een oom. Ik wil wel naar Amsterdam maar dat is iedere dag bijna 2 1/2 uur reizen.
Zijn er mensen die mij dus wat kunnen vertellen over de studie daar en of het daar leuk is?
En is er iemand die een site weet waar op de opleidingen van universiteiten worden vergeleken qua studie, slagingspercentages etc..?

Alvast bedankt
Samantha
Oud 03-02-2003, 21:34
Verwijderd
Over de studie kan ik je weinig vertellen. Ik kan je wél wat vertellen over Enschede. Eigenlijk is dat niet echt een studentenstad. De universiteit en HBO zijn relatief niet zo groot. Daarom zijn er ook niet heel veel café's ed. Ook zitten er vanwege het technische veel jongens (voor jou meer voordelen dan voor mij, denk ik). Ook zitten er veel 'locals' en daar moet je ook maar van houden... Maargoed, steden zoals Groningen, Maastricht en in iets mindere mate Amsterdam, Utrecht en Nijmegen zijn veel meer 'studentenstad' dus in dat opzicht leuker als Enschede. Net zoals ik persoonlijk Eindhoven en Wageningen (waar ook een uni is) niet echt spraakmakende steden vind..

Ikzelf studdet trouwens in Groningen...das erg koel....(maar misschien wat eenzijdig..)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 09:44
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Over de studie kan ik je weinig vertellen. Ik kan je wél wat vertellen over Enschede. Eigenlijk is dat niet echt een studentenstad. De universiteit en HBO zijn relatief niet zo groot. Daarom zijn er ook niet heel veel café's ed. Ook zitten er vanwege het technische veel jongens (voor jou meer voordelen dan voor mij, denk ik). Ook zitten er veel 'locals' en daar moet je ook maar van houden... Maargoed, steden zoals Groningen, Maastricht en in iets mindere mate Amsterdam, Utrecht en Nijmegen zijn veel meer 'studentenstad' dus in dat opzicht leuker als Enschede. Net zoals ik persoonlijk Eindhoven en Wageningen (waar ook een uni is) niet echt spraakmakende steden vind..

Ikzelf studdet trouwens in Groningen...das erg koel....(maar misschien wat eenzijdig..)
ello naja ik wil psychologie gaan studeren in groningen, ik ben zelf geweest in die stad.......maar enschede tis niet zo bekend en trekt ook minder mensen aan...... misschien anders de universiteit zelf meelen?
Oud 04-02-2003, 10:52
Verwijderd
@Toeter: Enschede is een hartstikke gezellige studentenstad. (Het feit dat er ook een HBO zit doet daar niet aan af )

Psychologie zou ik studeren in Utrecht, Amsterdam of Groningen. Die staan het beste aangeschreven, hebben de gezaghebbende docenten in dienst. Let wel dat de universiteiten van Amsterdam redelijk massaal zijn. Persoonlijk zou ik voor Utrecht gaan, vanwege de kwaliteit van de opleiding (Elsevier), de centrale ligging, de gezellige stad en de goede voorzieningen op de UU zelf.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:16
Studentje
Studentje is offline
Ik geloof dat psychologie dit jaar pas begonnen is in Enschede, dus erg veel valt daar nog niet over te zeggen. Het zijn vooral meisjes die psychologie doen, dat is me wel opgevallen. Enschede is verder best leuk, heeft voor ieder wat wils, er is alleen geen corps. Er zijn ontzettend veel sportverenigingen, van voetbal tot schaatsen, van klimmen tot roeien.

Het feit dat het technisch is houdt wel in dat het minder massaal is dan in andere steden, wat oa te merken is in het kleine aantal gezelligheidsverenigingen, en de verenigingen die er zijn, zijn relatief klein. Een voordeel van Enschede is dat de kamers relatief goedkoop zijn. Het is wel wat beter zoeken dan eerst, maar dat maakt voor jou dus niet uit.

En over de universiteit zelf, kijk maar eens op Scholieren-site UT, daar is ongetwijfeld genoeg te vinden. Mocht je verder nog vragen over Enschede hebben, laat maar horen dan. Alleen over de studie kan ik je niet zo heel veel vertellen.
Oud 04-02-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
@Toeter: Enschede is een hartstikke gezellige studentenstad. (Het feit dat er ook een HBO zit doet daar niet aan af )
Idd, vind ik ook, ben er opgegroeid en vind het een echte studentenstad...

Mijn zus studeert Psychologie in Amsterdam maar dat bevalt haar niet zo super, omdat het allemaal zo groot is etc. Zelf ga ik naar Maastricht, vooral voor het PGO systeem en omdat ik van meerdere mensen heb gehoord dat ze hier een leuke tijd hebben gehad. Ik zou, als ik jou was, gewoon verschillende boekjes van universiteiten aanvragen.. Over de studie en de stad, hebben ze vaak wel.. Lees die goed door en kies dan welke je het meest trekt...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:57
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
PGO systeem
Wat is dat dan

En ff ontopic dat kijken en vergelijken van slagingscijfers etc. is veel minder belangrijk dan hoe je je op je gemak voelt,als dat nl. zo is presteer je sowieso beter, dus als je enschede een leuke stad vindt en je je er veilig voelt, moet je gewoon daar gaan studeren.
Oud 04-02-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Wat is dat dan

Probleem Gestuurd Onderwijs

Citaat:

En ff ontopic dat kijken en vergelijken van slagingscijfers etc. is veel minder belangrijk dan hoe je je op je gemak voelt,als dat nl. zo is presteer je sowieso beter, dus als je enschede een leuke stad vindt en je je er veilig voelt, moet je gewoon daar gaan studeren.
Ben ik helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:36
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik studeer psychologie in Nijmegen en ik vind het echt heel leuk hier Om te beginnen vind ik Nijmegen een gezellige stad. Het is klein maar dat vind ik een voordeel, met uitgaan kom je bijvoorbeeld altijd wel iemand tegen die je kent. In Nijmegen kun je bij Psychologie uit de meeste afstudeerrichtingen kiezen, er is geen universiteit in Nederland die er meer heeft. geloof ik Dat is vooral heel fijn als je nog niet precies weet wat je met je studie wil gaan doen. Je hebt veel vrijheid, maar je kunt deelnemen aan handige werkgroepen die soms wel wat minder handig zijn . Nog een groot voordeel vind ik dat je steeds maar één vak tegelijk hebt (en statistiek, dat loopt van januari tot juni). Een aantal weken heb je dan dat ene vak dat je afsluit met een tentamen en dan begint er weer een ander vak.

blablabla, dat was mijn 'promoot Nijmegen' verhaaltje
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 14:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Probleem Gestuurd Onderwijs
Aha
Oud 04-02-2003, 14:57
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Aha
Dan leer je aan de hand van een aantal casussen die opgelost dienen te worden met de zevensprong. Met 10-12 studenten moet je dan tot een oplossing komen en tot verschillende leerdoelen. Als je eenmaal die leerdoelen hebt gehad dan kan je die gaan uitzoeken om vervolgens in de nabespreking te praten over je bevindingen. Je leert dus aan de hand van praktische problemen.

Dit systeem is ontwikkeld in Maastricht, misschien heb je daarom hier wat aan:
http://www.studiekeuze.unimaas.nl/de...0728&lang=uk#1

Oja Curlyangel, misschien heb je hier wat aan:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=350051
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Dan leer je aan de hand van een aantal casussen die opgelost dienen te worden met de zevensprong. Met 10-12 studenten moet je dan tot een oplossing komen en tot verschillende leerdoelen. Als je eenmaal die leerdoelen hebt gehad dan kan je die gaan uitzoeken om vervolgens in de nabespreking te praten over je bevindingen. Je leert dus aan de hand van praktische problemen.

Dit systeem is ontwikkeld in Maastricht, misschien heb je daarom hier wat aan:
http://www.studiekeuze.unimaas.nl/de...0728&lang=uk#1

Oja Curlyangel, misschien heb je hier wat aan:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=350051
Dank voor het opzoeken over dat PGO systeem, was zelf ook al aan het zoeken Dank dank dank
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Heeej dat is volgens mij best leuk hmm verkeerde uni gekozen misschien maja daar had ik ook mn redenen toe
Oud 04-02-2003, 15:06
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Heeej dat is volgens mij best leuk hmm verkeerde uni gekozen misschien maja daar had ik ook mn redenen toe
Ik heb het zelf ook op HBO niveau, en daar zit wel een groot verschil. Het systeem gaat ervan uit dat mensen inzet tonen en betrokken zijn bij anderen om zodoende een goed resultaat neer te zetten waar iedereen profijt van heeft. Op de universiteit zal dit vaker voorkomen dan op een HBO.

Bij ons komt het er in feite op neer dat iedereen er alleen maar zit om de leerdoelen te weten zodat iedereen afzonderlijk kan gaan studeren voor het tentamen. Maar gaat bij dit systeem meer om de weg ernaartoe. Je moet dus een probleemoplossend en analyserend vermogen moeten ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Ik heb het zelf ook op HBO niveau, en daar zit wel een groot verschil. Het systeem gaat ervan uit dat mensen inzet tonen en betrokken zijn bij anderen om zodoende een goed resultaat neer te zetten waar iedereen profijt van heeft. Op de universiteit zal dit vaker voorkomen dan op een HBO.

Bij ons komt het er in feite op neer dat iedereen er alleen maar zit om de leerdoelen te weten zodat iedereen afzonderlijk kan gaan studeren voor het tentamen. Maar gaat bij dit systeem meer om de weg ernaartoe. Je moet dus een probleemoplossend en analyserend vermogen moeten ontwikkelen.
Mijn vriend is universitair docent hier in Maastricht en werkt dus met dat PGO systeem. Er zijn altijd studenten die geen reet uit willen voeren, maar daar hebben ze zichzelf mee. Vaak zit er in elke groep wel een soort 'leider' die met de goede ideeën etc komt. Anders moet de tutor ze gewoon goed aansporen (wat volgens hem echt rotwerk is ). Maar het werkt dus goed.. volgens hem..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn vriend is universitair docent hier in Maastricht en werkt dus met dat PGO systeem. Er zijn altijd studenten die geen reet uit willen voeren, maar daar hebben ze zichzelf mee. Vaak zit er in elke groep wel een soort 'leider' die met de goede ideeën etc komt. Anders moet de tutor ze gewoon goed aansporen (wat volgens hem echt rotwerk is ). Maar het werkt dus goed.. volgens hem..
Oja, dat geloof ik zeker. Er zijn altijd verschillende rollen te vergeven in een onderwijsgroep. Iemand neemt de leiding, sommige mensen doen niets, andere mensen doen veel, weer andere mensen doen heel erg veel maar zeggen niets. Zit erg veel variatie in idd.

En uiteindelijk heb je jezelf ermee als je niets doet, ben ik ermee eens. Maar soms heb ik wel het gevoel dat ik alles wat wij in twee lesuren doen, ook in 5 minuten kan doen. Als men mij gewoon de leerdoelen geeft.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:00
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
anders ga je gewoon wat normaals studeren ipv zoiets neps
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:28
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
Anders doe jij gewoon ff normaal.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 09:03
Verwijderd
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
hehe, en zelfs 'zoiets neps' is nog te moeilijk voor jou
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:57
Studentje
Studentje is offline
Even over dat PGO systeem. Hier in Enschede is er al jaren een projecten-systeem. Stop zes studenten met een pc in een hok en geef ze een opdracht.

Volgens mij komt dat wel aardig op hetzelfde neer.
Oud 05-02-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Even over dat PGO systeem. Hier in Enschede is er al jaren een projecten-systeem. Stop zes studenten met een pc in een hok en geef ze een opdracht.

Volgens mij komt dat wel aardig op hetzelfde neer.
Geen idee of het hetzelfde is, PGO draait iig om problemen die je dan in groepjes op moet lossen, dus niet alleen literatuur wegwerken en colleges volgen, maar ook echt problemen oplossen aan de hand van stappen.. Zo leer je het - volgens mijn vriend iig - een stuk beter
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:29
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Geen idee of het hetzelfde is, PGO draait iig om problemen die je dan in groepjes op moet lossen, dus niet alleen literatuur wegwerken en colleges volgen, maar ook echt problemen oplossen aan de hand van stappen.. Zo leer je het - volgens mijn vriend iig - een stuk beter
Mijn huidige project omvat een omgevingsbeschrijving van een bepaalde organisatie. Uiteindelijk, na het nodige onderzoek, deels gewoon aan de hand van literatuur, maar ook bronnen als internet en het bedrijf zelf, moet je met jouw projectgroep een advies geven op het gebied van marketing. Je moet jouw advies dan in een presentatie aan het einde presenteren.

Maar bij ons heb je naast het project ook gewoon hoor- en werkcolleges, maar dat zal overal wel zo zijn.

Maar lijkt het PGO nog steeds op mijn project?
Oud 05-02-2003, 17:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
T leuke is dat je nou net dit negatieve arrogante soort gedrag ook bestudeert
Oud 05-02-2003, 20:43
CokemanLalalala
Citaat:
Andijvie schreef:
hehe, en zelfs 'zoiets neps' is nog te moeilijk voor jou
yeah, right....
als zelfs de simpelste voormalig klasgenoten van de middelbare school die de engelse taal niet eens fatsoenlijk onder de knie hadden die studie aan kunnen, zal ik het zeker kunnen...
iedere studie waar geen wiskunde aan te pas komt stelt toch weinig voor

Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:50
CokemanLalalala
Citaat:
Sithan schreef:
T leuke is dat je nou net dit negatieve arrogante soort gedrag ook bestudeert
en ik maar denken dat iedereen uniek is, blijkbaar kan met tegenwoordig (zeker nu het populair is voor ieder wissewasje een psycholoog in te schakelen) na een simpele studie ieder mens doorgronden aan de hand van wat standaard geleerde dingen.
een naast familielid heeft filosofie, psychologie en nog wat dingen gestudeerd. is uiteindelijk psycholoog geworden en die zegt het zelf ook, dat dat deels zeker zo is. we hebben er vaak discussies over. t is maar hoe belangrijk je jezelf wil vinden als psycholoog zijnde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 21:15
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
waarom vind je psychologie nep??
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 08:45
Verwijderd
Citaat:
CokemanLalalala schreef:

iedere studie waar geen wiskunde aan te pas komt stelt toch weinig voor
Toch veel statistiek hoor...
Maar ach, smaken verschillen he, ipv meteen te zeiken dat iets 'zo nep' is, zou je ook gewoon je mond kunnen houden en andermans keuze kunnen accepteren...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 12:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
en ik maar denken dat iedereen uniek is, blijkbaar kan met tegenwoordig (zeker nu het populair is voor ieder wissewasje een psycholoog in te schakelen) na een simpele studie ieder mens doorgronden aan de hand van wat standaard geleerde dingen.
En dan kun je nog zo'n moeilijke studie doen, redeneren lukt volges mij niet echt bij je...
Aangezien bestuderen totaal niet zegt dat je daarmee iemand kan doorgronden.
Als ik een wiskundig probleem bestudeer, dan zegt dat niks over of ik het probleem daadwerkelijk kan doorgronden.

Wiskunde moet je toch ook feeling voor hebben of niet soms, en dat geldt zo bij elke studie.
Maar denk jij maar lekker dat met wiskunde je de bloem der natie bent, in denken sta je vrij

Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag...

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:32
CokemanLalalala
Citaat:
Sithan schreef:

Wiskunde moet je toch ook feeling voor hebben of niet soms, en dat geldt zo bij elke studie.
Maar denk jij maar lekker dat met wiskunde je de bloem der natie bent, in denken sta je vrij

Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag...
dat van dat wiskunde moet je niet zo letterlijk opvatten. bedoelde gewoon dat dat ingewikkeld is al die berekeningen enzo. en dat ik daar -in tegenstelling tot studies als vrijetijdskunde, personeelswetenschappen, psychologie enz enz- wel waardering voor heb als mensen zo'n studie succesvol afronden.
zelf ben ik reeds anderhalf jaar zoekende naar wat ik wil. 4 jaar op een hbo of universiteit rondlopen zie ik totaal niet zitten. er is geen enkele studie die me trekt en motivatie is dus ver te zoeken. denk dat ik binnenkort maar gewoon wat beveiliging diploma's of een vrachtwagenrijbewijs ga halen. ik hoef niet zo nodig wat met mijn vwo diploma te doen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:37
Never Gonna Stop
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
dat van dat wiskunde moet je niet zo letterlijk opvatten. bedoelde gewoon dat dat ingewikkeld is al die berekeningen enzo. en dat ik daar -in tegenstelling tot studies als vrijetijdskunde, personeelswetenschappen, psychologie enz enz- wel waardering voor heb als mensen zo'n studie succesvol afronden.
zelf ben ik reeds anderhalf jaar zoekende naar wat ik wil. 4 jaar op een hbo of universiteit rondlopen zie ik totaal niet zitten. er is geen enkele studie die me trekt en motivatie is dus ver te zoeken. denk dat ik binnenkort maar gewoon wat beveiliging diploma's of een vrachtwagenrijbewijs ga halen. ik hoef niet zo nodig wat met mijn vwo diploma te doen
je hebt het nog niet zo goed door, je moet een mens apprecieren in zijn doen en laten dus of het nou econometrie is of psychologie dat moet je respecterne en elkestudie heeft zijn moeilijke kanten. En kennelijk weet je geen reet over die studies anders zou je niet zo praten, ik zie jou duidelijk nog geen psychologie studeren en het halen.
Oud 06-02-2003, 17:47
CokemanLalalala
Citaat:
Never Gonna Stop schreef:
je hebt het nog niet zo goed door, je moet een mens apprecieren in zijn doen en laten dus of het nou econometrie is of psychologie dat moet je respecterne en elkestudie heeft zijn moeilijke kanten. En kennelijk weet je geen reet over die studies anders zou je niet zo praten, ik zie jou duidelijk nog geen psychologie studeren en het halen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:49
CokemanLalalala
en maar blijven oordelen over iemand die je niet kent.... je zou psycholoog moeten worden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:58
Never Gonna Stop
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
en maar blijven oordelen over iemand die je niet kent.... je zou psycholoog moeten worden
zeg dan even wat jij doet mm.........mensen beoordelen die bepaalde studies gaan doen of doen mm...... wie zit er fout je mag 1 keer raden
Oud 06-02-2003, 17:58
Never Gonna Stop
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
btw ik ga psychologie studeren
Oud 06-02-2003, 18:07
CokemanLalalala
Citaat:
zeg dan even wat jij doet mm.........mensen beoordelen die bepaalde studies gaan doen of doen mm...... wie zit er fout je mag 1 keer raden
ik heb mijn bedenkingen bij een bepaalde studie en uit die. blijkbaar voor veel mensen genoeg aanleiding om mij voor rotte vis uit te maken. zo te zien kunnen de psychologen in spe zelf niet eens al te veel hebben, je zou er toch niet aan moeten denken dat dat soort mensen zich ook nog eens om anderen zou moeten gaan bekommeren
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:14
Never Gonna Stop
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ik heb mijn bedenkingen bij een bepaalde studie en uit die. blijkbaar voor veel mensen genoeg aanleiding om mij voor rotte vis uit te maken. zo te zien kunnen de psychologen in spe zelf niet eens al te veel hebben, je zou er toch niet aan moeten denken dat dat soort mensen zich ook nog eens om anderen zou moeten gaan bekommeren
ik maak je niet uit voor een rotte vis dat maak je er zelf van en als je het zo wilt opvatten mij best, wie zegt dtrouwens dat ik niet om anderen bekommer? ik vorm geen duidelijk oordeel over mensen die bepaalde studies doen, oftewel je laat niet iedereen in zijn waarde door te beoordelen op studie. Dus voordat je weer andere dingen gaat roepen e.d. denk er even over na
Oud 07-02-2003, 18:14
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
Inderdaad. Erg makkelijk te provoceren allemaal .

Maar ik moet wel zeggen, dat als je vrachwagenchaffeur wordt met je VWO, omdat het je aan motivatie ontbreekt voor een studie aan de uni of HBO, je niet echt in de positie bent om wat van mensen te zeggen die die motivatie wel hebben, wat voor (nutteloze) studie ze dan ook (gaan) doen.

Maar je hebt wel voor een deel gelijk, psychologie is echt geen hele moeilijke studie(ik neem aan dat je dat bedoelt met 'nep').
Oud 07-02-2003, 18:19
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
ik maak je niet uit voor een rotte vis dat maak je er zelf van en als je het zo wilt opvatten mij best, wie zegt dtrouwens dat ik niet om anderen bekommer? ik vorm geen duidelijk oordeel over mensen die bepaalde studies doen, oftewel je laat niet iedereen in zijn waarde door te beoordelen op studie. Dus voordat je weer andere dingen gaat roepen e.d. denk er even over na
OMG. Snap je nou echt niet wat hij bedoelde?

Ik zal het even voor je uitleggen. Dat voor rotte vis uitmaken, moet je niet al te letterlijk nemen. Jij zei dat hij er niks van snapte, wat je in de Nederlandse taal kan beschrijven met 'iemand voor rotte vis uitmaken'.

Ten tweede vorm je een beeld over iemand. Geen oordeel. Je oordeelt daarentegen wel over iemand anders.

Dan nog dat bekommeren. Hij zegt helemaal niet dat jij je niet om anderen bekommert. Hij is daar juist bang voor.
Oud 07-02-2003, 21:31
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
en gelukkig mag je zelf weten wat je gaat studeren
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef:
en gelukkig mag je zelf weten wat je gaat studeren
Precies, en 'k vind het ook normaal dat je andermans keuze accepteert.. want smaken verschillen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 08:15
CokemanLalalala
ik word hier een beetje misselijk van hoor
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:18
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ik word hier een beetje misselijk van hoor
Misschien moet je dan wat hulp zoeken...zal vast tussen de oren zitten...

*beetje flauw*
Reageren

Regels voor berichten