Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het kan overigens nog erger. Ben een paar keer in Zweden geweest afgelopen maanden voor m'n werk. Één glaasje bier kost daar rond de 30-50 gulden. Pakje sigaretten? 18 gulden. Met avondeten was ik er 280 ongeveer kwijt.
||
![]() |
Citaat:
Als ik naar het ReEmbrandtplein ga, zit ik daar meestal wel een uurtje van tevoren... Ik had niet verwacht deze kroeg ooit nog op dit forum tegen te komen! ![]() Trouwens, vroeger kostte daar een biertje fl. 1,90 ! En anders betaal ik iets van 4 piek voor een biertje. In een club of iets anders hips, is het nog wel iets meer
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Dat is nou juist het vervelende, als we minder zouden gaan drinken zou de prijs ook omlaag gaan, maar ja welke gek gaat er nou minder drinken, soms valt het niet eens op. Wat wel helpt is halve liter drinken, dat is goedkoper maar je gaat er wel automatisch meer van drinken. Oh ja, en als de Euro straks komt gaan we met z'n allen 5 gulden voor een biertje betalen en 15 voor een mix, ik zie de toekomst somber in.
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |