Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 19:21
gothicje
gothicje is offline
heej
het lukt me de afgelopen tijd niet meer om te huilen...
vroeger kon ik om de kleinste dingen huilen, gewoon lekker zitten janken bij een film, of huilen om een ruzie...
terwijl nu ik graag wil huilen het niet meer lukt... is dit ook een vorm van opkroppen of niet?
ik wil gewoon zo graag lekker alles er uit huilen maar ik weet niet hoe? inplaats van te gaan huilen wordt ik heel erg shagerijnig en ga ik me af lopen reageren op mezelf of op mijn omgeving, meestal op mijn moeder... mijn moeder mag me niet meer aanraken want dan wordt ik helemaal kwaad... en ik weet helemaal niet waarom! ik wordt zowieso niet graag meer geknuffeld, ja ik wil wel graag een knuffel maar zodra ik er 1 krijg wil ik meteen niet meer dat ze me aanraken!
ik ben zo tegenstrijdig... mijn moeder wordt helemaal gek van me!
nou was ik vorige week ook eindelijk zo ver dat ik naar mijn huisarts ging voor een verwijzing naar een psycholoog, moet ik nou zelf een psycholoog gaan bellen, haak ik af... ik wil het ook niet meer misschien wel omdat ik er verschrikkelijk bang voor ben.
ik weet dat ik moet maar het lukt niet...
niks lukt en ik word er zo kwaad om
wie herkent dit?
liefs me

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 19:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 19:28
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
ik heb t ookwel.. paar maanden geleden was k nog depressief. kon om alles janken, en echt om alles.. als dr ook maar iets mis ging moest ik al janken.. nu nie meer.. soms mis ik t wel.. ook omdat ik paar dagen geleden nog d8 dat voor de rest van mn leven ziek zou zijn. nou sinds vandaag weet ik dus dat dat niet zo is ( das t leuke van docters en huisartsen, eerst praten ze je een erge ziekte aan, en drna zeggen ze dat je kerngezond bent).. ben kerngezond, nouwja kerngezond. in elk gevall heel gezond weer.. mn broer is eindelijk bij mn vader gaan wonen. mn moeder doet aardig.. oftewel: al mn problemen zijn weg.. ik zou blij moeten zijn maar ik kan t nie meer. k zou verdrietig moeten zijn, maar ik kan t nie meer. ik weet nie meer wat ik moet doen.. ik mis die oude tijden.. toen ik nog lekker mezelf in slaap kon janken.. nu lijk ik zo.... normaal
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:31
Verwijderd
Wil/kan je moeder of je huisarts die psycholoog niet voor je bellen? Ik denk dat er een oorzaak is dat je niet meer kunt huilen, niet aangeraakt wil worden enz. en ik denk ook dat het belangrijk is dat je die oorzaak achterhaalt en er met iemand over praat.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:14
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Wil/kan je moeder of je huisarts die psycholoog niet voor je bellen? Ik denk dat er een oorzaak is dat je niet meer kunt huilen, niet aangeraakt wil worden enz. en ik denk ook dat het belangrijk is dat je die oorzaak achterhaalt en er met iemand over praat.
mijn moeder wil die psycholoog niet bellen, ze weet wel dat ik niet lekker in mijn vel zit maar voor de rest weet ze helemaal niks van mij en van mijn problemen, en ik ga haar ook niks vertellen ook... maar daarom heeft mijn moeder wel zoiets nou dan kan je zelf ook bellen ook...
ik denk dat ik er gewoon nog niet aan toe ben dat ik toch de snel naar de huisarts ben gegeven...
misschien heel zwak maar ja
Oud 15-01-2003, 15:49
Verwijderd
ik kan ook niet huilen... eerst helemaal niet en als ik nou huil, dan zijn het maar een paar tranen... daardoor kan ik me gevoelens enzow niet kwijt..... en krijg ik de neiging om weer te gaan snijden
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:14
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
shithead schreef:
ik kan ook niet huilen... eerst helemaal niet en als ik nou huil, dan zijn het maar een paar tranen... daardoor kan ik me gevoelens enzow niet kwijt..... en krijg ik de neiging om weer te gaan snijden
dan heb je dus precies hetzelfde als mij...
maar weet jij ook niet wat ik dan kan doen? (weet niet hoe ik het moet zeggen)
Oud 15-01-2003, 18:49
Juliah
Juliah is offline
Hey meissie, tot een tijd terug had ik precies het zelfde. Waardoor het kwam, ik weet het nog steeds niet precies. Ik denk idd dat ik heel veel dingen opkropte en dat het er op een gegeven moment gewoon niet meer uit kon, op geen enkele manier. Dat liep dus fout. Sinds ik iemand heb om mee te praten gaat het beter, steeds een klein beetje, eerst kon ik niet huilen, nu soms wel. Praten helpt echt. Tegenstrijdig ben ik nog wel, en veel van de dingen die jij beschrijft heb ik ook nog steeds. Maar ik kan dingen wel beter kwijt en op een 'goede' manier. Bel die psycholoog op, ook al durf je het eigenlijk niet, probeer het gewoon. Je bent niet te vroeg naar je huisarts gegaan, je voelt zelf heel goed aan wat je wilt: dat dit verandert. Succes!
Oud 16-01-2003, 12:16
faith666
faith666 is offline
Nog even doorzetten meissie , je bent als zo'n eind op weg...desnoods bel ikd ie psycholoog voor je, okeej? Je zegt het maar....
Oud 16-01-2003, 13:11
gothicje
gothicje is offline
allemaal harstikke bedankt voor jullie reactie!
ik probeer door te zetten maar het is zo verschrikkelijk moeilijk...
gelukkig merk ik dat ik dus echt absoluut niet de enigste ben
ik wist nooit dat niet huilen zo moeilijk is...
thx
Oud 16-01-2003, 14:03
Verwijderd
PFFFFFFFFFFF

zeik niet zoveel, je zeikt omdat je niet meer om het kleinste kan huilen, zeikwijf. KAAK!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:09
faith666
faith666 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
PFFFFFFFFFFF

zeik niet zoveel, je zeikt omdat je niet meer om het kleinste kan huilen, zeikwijf. KAAK!
What tha f*ck! Hou je bek dicht als je toch nix fatsoenlijks kan zeggen en verspil je tijd hiero niet! Gebruik die liever om je leven wat boeiender te maken zodat je andere mensen niet hoeft af te zeiken!
Oud 16-01-2003, 14:14
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Jah, op dit moment is weer iemand gestorven aan honger.......................nu ook.....................nu ook..............
als je dit hebt uitgelezen nog wel meer. Tijdens dit hele topic zijn er 50 mensen door de honger omgekomen. Daarbij komen nog 3 mensen in de bloei van hun leven die verlamd zijn. Nu.................................................................... ............................................................NU........ ....................................

Denk na ZO ERG ZIJN SOMMIGE DINGEN NIET

kaak.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:
PFFFFFFFFFFF

lees topicstarters post maar, is gewoon 100% zielig doen/aandachttrekkerij
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:
lees topicstarters post maar, is gewoon 100% zielig doen/aandachttrekkerij
Reageer niet of reageer serieus en normaal. Aan dit soort reacties heeft niemand iets.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Reageer niet of reageer serieus en normaal. Aan dit soort reacties heeft niemand iets.
Jewel, als je hele leven om zulke dingen drukmaakt, dan word het een lang leven hoor. Iedereen heeft zelf de kracht om zichzelf geestelijk te genezen van wat dan ook, op een gegeven moment moeten veel mensen hier gewoon realiseren dat zeiken/huilen/verdrietig zijn om nix geen nut heeft, en dat je er niet mee opschiet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:19
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Jewel, als je hele leven om zulke dingen drukmaakt, dan word het een lang leven hoor. Iedereen heeft zelf de kracht om zichzelf geestelijk te genezen van wat dan ook, op een gegeven moment moeten veel mensen hier gewoon realiseren dat zeiken/huilen/verdrietig zijn om nix geen nut heeft, en dat je er niet mee opschiet.
Idd
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:19
Milan
Milan is offline
pcies , gewoon een litertje lijm tussen je kaakies gieten, werkt et best.
wtf kom je nou weer dat je wil huilen, echt weer zo'n typische wannabe gothic 'ik moet depri zijn, mag niet lachen en moet me polsen naar de kanker snijden'
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:20
Verwijderd
Ga ergens anders topics lopen verpesten ajb.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:08
Verwijderd
gothicje, ik heb t al een hele tijd en ik heb ook vanalles geprobeerd, maar gewoon nix lukt!
ik weet t ook niet...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:57
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Milan schreef:
pcies , gewoon een litertje lijm tussen je kaakies gieten, werkt et best.
wtf kom je nou weer dat je wil huilen, echt weer zo'n typische wannabe gothic 'ik moet depri zijn, mag niet lachen en moet me polsen naar de kanker snijden'
Namens faith666:
Sorry hoor maar je voelt je eigen volgens mij wel heel erg geweldig! Ik ken gothicje persoonlijk en geloof me ze stelt zich niet aan! Enne, een wannabe gothic, mag ik ff lachen! Ben je er zelf een ofzo! Ow ga ook niet met worden als kanker lopen smijten op zo'n manier, is nou niete cht bepaald een leuk iets om aan herinnerd te worden. ben je eenr obot ofzo die geen gevioel heeft?

Kunnen zulke mensen niet gewoon geblokkeerd worden Leonoor? Ze hebben toch niets nuttigs te melden en doen andere mensen alleen maar pijn en volgens mij is het de bedoeling dat je elkaar hiero helpt!
Oud 16-01-2003, 19:00
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Okeej, dus jij heb zo'n geweldig leventje....blij voor jou maar helaas is dat nou eenmaal niet bij iedereen het geval....accepteer dat hoe moeilijk het ook is want anders zal iedereen een hekel aan je krijgen
Oud 16-01-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef:
Kunnen zulke mensen niet gewoon geblokkeerd worden Leonoor? !
Hij heeft al een ban vanaf vanmiddag een uur of half 4.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:17
cyane
cyane is offline
Ik snap dat er ook veel grote wereldproblemen zijn. Mensen gaan dood van de honger of in een oorlog.
Toch vind ik het belangerijk dat je ook de mensen met iets kleinere problemen helpt.

Zelf heb ik het niet, maar ik enk dat ik me er wel iets bij kan voorstellen. Mijn advies: zoek iemand om mee te praten. Zelf ben ik een paar jaar ziek geweest en het hielp echt om met iemand e praten over wat je bezighoudt. Het hoeft niet eens een psychodinges te zijn, als je je bij die persoon maar op je gemak voelt.
Oud 16-01-2003, 20:21
notbonefish
notbonefish is offline
ik vindt het belachelijk om te zeiken over zo'n topic. dit is iets waar iemand mee zit, en iets waar anderen zich mee kunnen identificeren, of juist niet. waar anderen hun waarnemingen aan toe kunnen voegen, over kunnen praten. als je de topic niet bevalt, reageer dan niet. of geef aan hoe jij het zou verbeteren.

als je zo graag aan anderen wil tonen hoe irritant je bent, open dan alsjeblieft een topic op onzin: "ik ben een l3373 90z4h"
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:29
notbonefish
notbonefish is offline
ik kan al een paar jaar niet huilen. daarvoor was er een tijd waarin ik huilde om niets, op de vreemdste tijden. op een gegeven moment kon het mij niet meer boeien, en kon ik niet meer huilen, al zou ik het willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 13:54
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
cyane schreef:
Ik snap dat er ook veel grote wereldproblemen zijn. Mensen gaan dood van de honger of in een oorlog.
Toch vind ik het belangerijk dat je ook de mensen met iets kleinere problemen helpt.
ja daar ben ik het zelf ook mee eens, gelukkig dat er meer mensen zijn die er zo over denken
Oud 17-01-2003, 13:55
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Hij heeft al een ban vanaf vanmiddag een uur of half 4.
gelukkig...
iedereen moet natuurlijk wel het recht krijgen om zijn mening te geven maar niet op zo'n manier... thx
Oud 17-01-2003, 13:58
gothicje
gothicje is offline
thx voor jullie reacties...
eigenlijk zeggen jullie bijna allemaal hetzelfde dat ik gewoon met iemand moet gaan praten over alles, misschien doe ik het misschien ook niet, op het moment durf ik gewoon nog niet te bellen misschien ook wel omdat ik echt aan het idee moet wennen...
Reageren

Regels voor berichten