Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar weet jij ook niet wat ik dan kan doen? (weet niet hoe ik het moet zeggen)
|
Hey meissie, tot een tijd terug had ik precies het zelfde. Waardoor het kwam, ik weet het nog steeds niet precies. Ik denk idd dat ik heel veel dingen opkropte en dat het er op een gegeven moment gewoon niet meer uit kon, op geen enkele manier. Dat liep dus fout. Sinds ik iemand heb om mee te praten gaat het beter, steeds een klein beetje, eerst kon ik niet huilen, nu soms wel. Praten helpt echt. Tegenstrijdig ben ik nog wel, en veel van de dingen die jij beschrijft heb ik ook nog steeds. Maar ik kan dingen wel beter kwijt en op een 'goede' manier. Bel die psycholoog op, ook al durf je het eigenlijk niet, probeer het gewoon. Je bent niet te vroeg naar je huisarts gegaan, je voelt zelf heel goed aan wat je wilt: dat dit verandert. Succes!
||
![]() |
Citaat:
|
Jah, op dit moment is weer iemand gestorven aan honger.......................nu ook.....................nu ook..............
als je dit hebt uitgelezen nog wel meer. Tijdens dit hele topic zijn er 50 mensen door de honger omgekomen. Daarbij komen nog 3 mensen in de bloei van hun leven die verlamd zijn. Nu.................................................................... ............................................................NU........ .................................... Denk na ZO ERG ZIJN SOMMIGE DINGEN NIET kaak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor maar je voelt je eigen volgens mij wel heel erg geweldig! Ik ken gothicje persoonlijk en geloof me ze stelt zich niet aan! Enne, een wannabe gothic, mag ik ff lachen! Ben je er zelf een ofzo! Ow ga ook niet met worden als kanker lopen smijten op zo'n manier, is nou niete cht bepaald een leuk iets om aan herinnerd te worden. ben je eenr obot ofzo die geen gevioel heeft? Kunnen zulke mensen niet gewoon geblokkeerd worden Leonoor? Ze hebben toch niets nuttigs te melden en doen andere mensen alleen maar pijn en volgens mij is het de bedoeling dat je elkaar hiero helpt!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik snap dat er ook veel grote wereldproblemen zijn. Mensen gaan dood van de honger of in een oorlog.
Toch vind ik het belangerijk dat je ook de mensen met iets kleinere problemen helpt. Zelf heb ik het niet, maar ik enk dat ik me er wel iets bij kan voorstellen. Mijn advies: zoek iemand om mee te praten. Zelf ben ik een paar jaar ziek geweest en het hielp echt om met iemand e praten over wat je bezighoudt. Het hoeft niet eens een psychodinges te zijn, als je je bij die persoon maar op je gemak voelt.
|
![]() |
ik vindt het belachelijk om te zeiken over zo'n topic. dit is iets waar iemand mee zit, en iets waar anderen zich mee kunnen identificeren, of juist niet. waar anderen hun waarnemingen aan toe kunnen voegen, over kunnen praten. als je de topic niet bevalt, reageer dan niet. of geef aan hoe jij het zou verbeteren.
als je zo graag aan anderen wil tonen hoe irritant je bent, open dan alsjeblieft een topic op onzin: "ik ben een l3373 90z4h" ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
thx voor jullie reacties...
eigenlijk zeggen jullie bijna allemaal hetzelfde dat ik gewoon met iemand moet gaan praten over alles, misschien doe ik het misschien ook niet, op het moment durf ik gewoon nog niet te bellen misschien ook wel omdat ik echt aan het idee moet wennen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |