Advertentie | |
|
![]() |
|
normaal gesproken uit mn gitaar.. liedjes zingen.. melodien bedenken..
Maar de laatste tijd helpt niets meer.. kweetniet hoe t kan.... al dat ik dan doe als t me slecht gaat, is t liefst zo ver mogelijk wegkruipen van de bewoonde wereld.. Lau. ~ik wil nog wel bestaan, maar niet hier~
|
Uit kleine dingen..., de kleine momenten van geluk, bij muziek, en gedichten...
en uit mijn vrienden..., ik weet dat ze er altijd voor me zijn..., dat is echt een heel fijn en lievig gevoel ![]()
||
![]() |
Citaat:
vroeger kon ik hoop halen uit liedjes/zingen, vrienden de hond of de toekomst, maar nou niet meer zingen doe ik steeds minder omdat ik denk dat ik het niet kan.. vrienden niet meer omdat ik ze niet vertrouw dus alle lieve dingen schakel ik negatief om... en ik ben ook bang voor de toekomst want dan is alles anders en waar sta ik dan misschien wel helemaal slecht
||
![]() |
Citaat:
May you always have an angel by your side watching out for you helping you believe in brighter days and in dreams come true some to giving you comfort and courage inspiring smilies some one to catch you if you fall. holding your hand and helping you trough it all. may you always have an angel by your side. ik heb hier enorm veel aan gehad als tekst en als gebaar van mij vriendin. |
![]() |
||
Citaat:
|
Uit de mensen om me heen,
muziek, lieve dingen die tegen me gezegd worden als het ècht niet meer gaat, denken aan de dingen die ik al overwonnen heb. (en dan vooral van een liedje van Rebecca St. James, Hope. Zal ff kijken of k de tekst kan vinden..) Oh, en een gedichtje dat een vriend ooit voor me geschreven heeft.. Maar eiglijk.. praten helpt nog het meeste, andere mensen zien de positieve dingen die ik vaak niet zie)
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 15:47. |
![]() |
|
ik putte altijd energie uit m'n vriendje, het maakte me niet uit wat we deden als ik bij hem vandaan kwam was ik hoe dan ook altijd weer vrolijk enzo dan was ik weer helemaal happy,
maar nu, nu ik geen kontakt met hem kan hebben, luister ik muziek waar ik alleen nog maar verdrietiger van wordt, en ik schrijf brieven voor hem maar ik kan ze hem niet geven ![]() ![]() ![]() ![]()
|
uit natuur... muziek heeeeel veel.. praten met de allerbeste mense...mn poesje...
en uiteindelijk heb ik gemerkt, dat whatever je ook doet en waar je ook je goede hoop uit haalt , dat je altijd iemand nodig hebt die je echt kan vertrouwen en die je alles maar dan ook alles kan zeggen. al zegt die nader nix zolang t maar uit je hoofd is (voor een deel)... maargoed waarschijnlijk zeg ik iets wat bij demeeste al wel duidelijk is...
||
Citaat:
En dromen/fantasie/... En de clichématige 'kleine dingetjes' |
![]() |
|
muziek natuurlijk, op de natuur en beesjes letten en er bewondering voor hebben, kleine dingetjes ook, dansen, leuke dingen die in het verschiet liggen, leuke dingen teruglezen in oude dagboeken, leuke herinneringen ophalen. afreageren door met dingen te smijten, gillen en krijsen en springen, lucht op
![]() uitgaan hoop zoek ik nooit bij vrienden, vind k heel erg moeilijk. |
![]() |
|
k schrijf oowk meestal gedichten of mijn muziek kei hard en mee gille
uhmz... ruzie zoeke met mentor ... is nie zow goed weer probleme maar de laatste tijd snij k oowk vaak k weet ut het is nie goed maar k kan nie meer zonder ![]() als k het doe voelk me vrij... en ja kweet nie voor een moment voel me nie klote maar ja dark bloody kisses Bleeding Princess
|
ik heb een 'herinneringen boekje' van een periode dat ik 5 mnd in zwitserland woonde. de mensen die ik daar ontmoette hebben er allemaal wat in geschreven, en gewoon ook hele positieve dingen. dus als ik even zo iets heb van 'wat ben ik toch een mislukkeling' enz ga ik daar even in lezen en dan voel ik me toch wel weer een beetje beter. weet ik weer dat er toch ergens op de wereld nog mensen zijn die wél positief over me zijn
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 |