|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Wat moet er met dit forum gebeuren? | |||
| Forum houden zoals die is |
|
27 | 81.82% |
| Bij f&l voegen |
|
6 | 18.18% |
| forum helemaal opheffen |
|
0 | 0% |
| Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Imo = in my opinion
Imho = in my humble opinion Imnsho = in my not so humble opinion Humble en niet-humble heb ik scheit aan, of 't humble is, of niet, kan iedereen voor zich bepalen. Mods = moderators = FB (op dit forum). In welk ander topic staat je argumentatie?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb voor laten zoals het was gestemd. ik denk nl dat f&l er niet zo blij mee is als het samengevoegd wordt, daar zitten nogal rationele mensen die niks van dat "zweverige gedoe" moeten hebben (hier staat niet dat ik het zweverig vind oid). sluiten lijkt me ook niks want er zijn toch interessante vragen te stellen en discussies te voeren over deze onderwerpen. |
|
|
|
|
|
In mijn ogen kan ook, goeie vertaling!
Op A&N bestaan ook tegenstellingen (links vs. rechts), op S&M ook (Windows vs. de kleinere) en op Feedback ook (hielenlikkers vs. zeikerds) en op Mystiek ook (sceptici vs. zwevers) en IRL zelfs ook (arme vs. rijke wijken bijvoorbeeld). Nou ben ik juist voor het mixen als dat nodig is. Met een rechtvaardig mod-beleid kun je ver komen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarrrgoed. Dit forum trekt teveel onzin topics aan. ik heb gisteravond een pooslang op een mystiek forum van fokforum.nl gekeken en ik moet zeggen dat daaar echt hele interessante topics tussen staan, dan vraagik mij af waarom dat hier niet kan? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|