Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus studeert aan de UvA, ze woont in Amstelveen.. Eerst vond ze Amsterdam echt super, zo groot, zo veel mogelijkheden etc.. Nu wil ze er echt graag weg, ze voelt zich er 's avonds erg onveilig en ze vindt het gewoon te groot geworden. Ook is ze niet echt kapot van de UvA. Ze heeft ook een tijdje op de VU gezeten, maar dat vond ze nog erger.. Ze wil er afstuderen en dan weg..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken iemand die er studeert, die doet daar een studie die je alleen in Adam kan doen, dus hij had geen keus. Toch valt het hem een beetje tegen. Alles is zo groot! Maar ja misschien heeft dat ook weer voordelen. En ja ook wonen is eenprobleem, vaak kom je in steden rond Adam terecht. En das ook niet ideaal als je uit bent geweest denk ik zo!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je studie ook ergens anders te doen is zou ik het niet doen.
Ik zit zelf nu pas een paar maandjes in Amsterdam en de stad is gewoon niet kewl. Je moet echt goed op je spullen letten, als je op de fiets ergens heen wil moet je echt goed wakker zijn/opletten of ze rijden je aan. Het is een ranzige stad ![]() Een kamer vinden die een beetje groot is en tegen een relaxte prijs is zo'n beetje onmogelijk te vinden.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
de UvA is organisatorisch best rampzalig (ik heb universiteit Maastricht als vergelijkingsmateriaal) en UvA-studenten doen gemiddeld langer over hun opleiding omdat Amsterdam veel afleiding te bieden heeft
![]() het wonen is een ramp, dat geef ik toe, maar of je in een grote stad kunt aarden, hangt vooral van jezelf af... onveiligheid van het verkeer heb ik nog niet gemerkt - als voetganger kun je altijd voorrang claimen en zolang je een beetje op je spullen let, valt het nog best wel mee op straat (sommige buurten kun je idd wel beter niet wonen als je s nacht (als meisje) alleen over straat moet) ik kom zelf oorspronkelijk uit Limburg, en het was voor mij dus best een omschakeling, maar de 'stadsmentaliteit' bevalt mij heel erg goed en is lang niet zo afstandelijk als sommigen denken Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
ervaringen in amsterdam Dracus | 9 | 26-12-2014 23:11 | |
Studeren |
In Leiden studeren en in Amsterdam wonen: is dit handig? Verwijderd | 5 | 30-08-2013 14:07 | |
Studeren |
Uitgaan in Amsterdam, wie gaat er mee?! Verwijderd | 5 | 06-07-2013 12:26 | |
Studeren |
Studeren in Oxbridge Eigennaam | 13 | 21-04-2011 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
economie in Amsterdam of Rotterdam hardhitter | 12 | 23-06-2004 16:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in Amsterdam? TigerOfSweden | 9 | 13-05-2004 17:59 |