Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 11:48
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een lege ATX-kast. Bij voorkeur zonder voeding, die heb ik zelf wel. Het gaat me niet om kasten van A-merken zoals Compaq of Packard-Bell, gewoon een lekkere anonieme kloonkast.

Liefst chassis wel in goede staat: geen deuken, krassen, gebroken kabels e.d.

Liefst omgeving Zutphen/Apeldoorn/Deventer/Arnhem/Nijmegen, dan kan ik 'm ophalen.
Advertentie
Oud 28-01-2003, 14:44
Verwijderd
Ik twijfel nog, maar ik zit er aan te denken om een Thermaltake Xaser 5000/6000 te kopen, dan komt mn HQ48 vrij. Nogmaals, dat hangt ff van wat financiële trekjes af komende dagen.

Wat heb je daar evt voor over? Het is een blauwe kast, met voeding en blauwe (neonkleurige) ledjes.
Oud 28-01-2003, 15:16
McMotion
McMotion is offline
'k heb hier nog wel een ATX bigtower staan (zelf van AT naar ATX geconverteerd)... werkt ongeveer perfect, je moet em alleen aanzetten met de turbo-knop, en hij is een beetje gebraamd van het zagen.. maar het anti-statisch-folie om het moederbord er op een veilige manier in te kunnen lijmen krijg je er gratis bij

wat ik er voor vraag... je kan em voor 4 euro op komen halen hier in Wageningen (omgeving Arnhem dus)
Oud 29-01-2003, 22:11
Verwijderd

Dat klinkt experimenteel

Het is gewoon voor een derde PCtje, wat ouwe meuk samen te bouwen in een kast om onder Linux te draaien (het wordt een Celeron op 366MHz met 128Mb RAM en een AWE64 ISA om de ouwe spellen in volle glorie te kunnen spelen )

Thanks voor je aanbod, ik laat wel wat horen als ik er op inga.
Advertentie

Regels voor berichten