Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het te veel gerijmd, maar het loopt wel... en bovendien komt je gevoel mooi naar voren, da's belangrijk ![]() XXXX
|
wat vindt je hiervan? (probeer je te helpen, hoop dat je het mooi vindt). Ik hoop dat t einde is zoals je willen zou:-)
knuffels..... Zou ik iets van je mogen overnemen, een beetje pijn of een beetje verdriet? Kan ik je voor iets beschermen, een grote of kleine misstap die je niet ziet? Mag ik je oren dichthouden, beletten dat je hoort bij ruzies? Mag ik je hand vastpakken, en je steunen bij groot verlies? Zou ik iets van je mogen overnemen, misschien wel alles dat je opkropt? Kan ik je hart doen openen, zodat je dan niet alles meer wegstopt? De pijn voelen die diep van binnen zit, mij de krassen op je ziel laten wegnemen? Kan ik je ogen even sluiten, en je laten voelen wat ik wil claimen? Zou ik iets van je mogen overnemen, steeds een beetje meer? Totdat ik zoveel van je overneem, dat je zegt op een keer....? "Zou ik iets van je mogen overnemen, als je begrijpt wat ik bedoel? Laat mij dichterbij je komen", dat je voelt wat ik nu voel?
|
'k vind het wel aardig. Maar, nu zou het niet meer van mij afkomen. Snap je?
![]() ![]() *Dankt ook de anderen voor de reacties.* Zelf had ik em nu zo: Die 1e strofe is meer 'grappig' bedoeld. Niet echt m'n doel voor dít 'gedicht'. Maar 't klonk wel grappig....hij is nog lang niet af trouwens. 'k moet nog steeds de juiste woorden vinden... Is het goed als ik je huiswerk maak? Dan kun jij je lievelingssoap kan kijken Is het ok als ik daarna wat te drinken voor je inschenk Dan zal ik in de buurt blijven ik zal niet bezwijken! Kan ik iets van je overnemen? Misschien alles dat je opkropt Kan ik je hart doen openen Misschien dat je dan niet alles wegstopt? Zal ik je helpen om over drempels te stappen? Sommige lijken hoog dus struikel niet Zal ik je ergenissen een trap verkopen Sommige zitten verstopt zodat je ze niet ziet Kan ik iets van je overnemen? Een beetje verdriet of een pijnlijk moment Kan ik je van iets beschermen Een grote of kleine misstap dat jou beklemt? Laat mij jouw krassen op je arm wegnemen Geef ze maar, ik zeg geen 'hó!' Laat mij de pijn voelen die diep van binnen zit Geef het, doe het weg, als 'kado'? Kan ik je ogen even sluiten En je vertellen dat het niet eng is Kan ik het mooie dichterbij jou brengen En met je praten over een leuke belevenis? Mag ik je oren dichthouden Je beletten te horen bij ruzies Mag ik je hand vastpakken Je daarna vertellen dat ik zelf hier voor kies?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Psychologie |
vraagje over meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Mr. Faded Glory | 60 | 03-10-2006 12:34 | |
Verhalen & Gedichten |
De ondraaglijke lichtheid van Zwart Reynaert | 7 | 01-03-2005 21:57 | |
Psychologie |
ook een topic over pesten spitmymindout | 46 | 19-04-2004 22:18 |