Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Latah... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik verlaat voor de verandering een keer t lifestyleforum en ja hoor..ben je hier ook weer te vinden...niet dat daar iets mis mee is..maar elke post maakt je triester en triester.. hmm..je hebt wel een hele hoge dunk van jezelf volgens mij..maar bewijs gerust t tegendeel.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
wat zal mij het ook boeien dat je me triest vind dan reageer je tog niet op mij... easy as that... Latah... |
![]() |
||
Citaat:
en je moet je bek houden over me vriendin jij weet niet waar toe ik instaat ben... en ik laat zeker me vriendin niet beledigen door jouw... Zien jullie nu dat ik niet begin... maar dat iedereen tegen mij begint... I rest my case... Latah... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Chimera, waarom post je hier een foto van hem? Als mensen erin geinteresseerd zijn kun je hoogstens een linkje posten. Maar jouw persoonlijke afkeur jegens een persoon mag niet gaan doorspreken in je posts. Tenminste niet als je moderator bent...
Ik heb zin om verder te gaan op Feedback, maar dat doe ik maar ff niet... En om maar weer ff ontopic te komen: ik zou niet voor een ONS gaan... |
![]() |
||
Citaat:
eindelijk iemand die het ziet... latah... |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vroeg iemand erom. |
![]() |
|
![]() |
HAHA, er zijn hier een paar mensen op hun teentjes getrapt volgens mij
![]() ![]() ![]() Vind ik wel humor, ook wel geinig dat iedereen afwijkt van de topic ![]() En waarom zou je iemand die jouw tegenstaat niet mogen dissen? Je moet tegenwoordig toch wel een beetje tegen kritiek kunnen? ![]() Tja en met zo'n hoofd..... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar gaat het dus over... en boeiend van mijn hoofd ik heb een vriendin en ben gelukkig want heb de meid waar ik mee wil... en ik heb tot nu toe alles gehad wat ik wou hebben dus heb nix te klagen ook al heb ik dan een heufd... Latah... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |
Een legendarisch saai topic #300 Dark Phoenix | 500 | 03-08-2008 23:41 | |
Psychologie |
eenzaamheid oelekeboeleke | 94 | 23-09-2007 10:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Seksualiteit |
Hoe gemakkelijk duik jij met iemand het bed in? Soullar | 127 | 01-07-2002 13:46 | |
ARTistiek |
(verhaal) Zij zoenen Woodstock | 7 | 05-04-2002 15:26 |