Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 17:21
Esmée
Esmée is offline
Hoe ga je hiermee om, wat zijn je ervaringen ermee? Helpt het je om sneller over diegene heen te komen, of juist niet?

En heeft de tijd die er tussen jou en de nieuwe vriend(in) zit iets te maken met hoe veel hij/zij voor jou gevoeld heeft, denk je? OF is zoiets neit tijdsgebonden..

Ben benieuwd hoe hierover gedacht wordt aangezien ik er niet uit kom

Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 19:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 17:25
NielZ
NielZ is offline
Dus je bedoelt als mijn ex een nieuwe vriend krijgt...?
*blondt*

Ik maak me er niet al te druk om. Aangezien het m'n ex is mochten we elkaar toch al niet zo (hangt er natuurlijk wel vanaf hoe de relatie geëindigd is ), dus dan is het ook niet zo dat ze van het éne op het andere moment op een ander verlieft is.
Daarnaast is het zo dat mensen van onze leeftijd (danwel pubers ) soms erg wispelturig of onzeker zijn; de ene dag zeggen ze A, de andere B. En dat zie je ook terug in de liefde...
Zit er niet te veel over in, zou ik zeggen.
Oud 19-01-2003, 17:31
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb haar zelf nog niet gezien, al heeft m'n ex onderhand al weer bijna 4-5 maanden iets met haar ofzo. Ik was er eigenlijk heel nuchter over, ik vind het leuk voor hem, en hoop dat het tussen hun beter gaat dan tussen ons. (We zijn wel bijna 2 jaar bij elkaar geweest, dus zo slecht ging het ook weer niet.)

Maar ik vraag me af hoe ik zal reageren als ik hun zie zoenen ofzo, bij het uitgaan. Ik denk niet dat ik dat superleuk zou vinden.. ik heb wel aan vriendinnen van me gevraagd hoe ze dr uit ziet enzo, t schijnt wel een leuke meid te zijn. Gelukkig ken ik dr niet.. ik denk dat ik dat pijnlijker zou vinden. Nu merk ik er niets van (ik studeer in een andere stad en hij werkt, ik kom hem dus nooit meer tegen, we hebben ook geen contact meer).
Oud 19-01-2003, 17:35
Yolcu
Yolcu is offline
Ow en of de tijd die tussen haar en mij zit, iets uit maakt? Naja ik vond wel dat hij heel snel over een relatie van 2 jaar heen was.. hij had geloof ik na 2 maanden een nieuwe vriendin. Anderen zullen dat juist lang vinden, dat verschilt per persoon denk ik. Het is nu een maand of 5 uit, en ik merk dat ik nu pas toe ben aan een nieuwe vriend. De afgelopen 5 maanden heb ik gewoon lekker m'n eigen leventje geleefd, ik moest weinig van jongens hebben. Ik denk niet dat hij, omdat hij na 2 maanden al een nieuwe vriendin had, niets om mij gaf. Hij is gewoon erg nuchter, werd verliefd en is gewoon verder gegaan met z'n leven.

Ik denk dat het er ook aan ligt hoe lang je samen bent geweest, het verschilt allemaal ook per persoon denk ik.
Oud 19-01-2003, 18:00
Tox
Tox is offline
Nou ik vind het altijd (bijna dan) wel leuk voor haar, zo lang het maar geen ontiegelijke eikel is ofzo. Maarja ik heb er nu bijvoorbeeld dan wel totaal geen behoefte aan om hem te ontmoeten. Ook al voel je dan niks meer voor haar, is toch nie leuk ze samen te zien.
Oud 19-01-2003, 18:03
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
nee, het doet auw
vooral als jullie op een vervelende manier uit elkaar zijn gegaan

ik voel me gewoon altijd klote en ben jaloers...

de tijd moet het slijten, daar zit nix anders op
Oud 19-01-2003, 18:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Nu zou ik het eigenlijk leuker vinden moest m'n laatste ex een nieuw vriendinnetje hebben...hij heeft het nodig .
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:17
framboosje
framboosje is offline
nou euhm...
eerst ff alles op een rijtje zetten...
mijn ex had eerst een jaar lang een knipper-relatie met een meisje, en euh, toen het uit was, had hij iets met mij een week later en dan doen het uit was tussen ons had hij na een week alweer een nieuw lief...

anyway, hij's lief en tof en knap en... een player (vind ik toch)...
nu, op zich had ik er geen probleem mee, ik wist niet eens wie zijn nieuw lief was en dat wou ik ook zo houden...
maar, vrijdagavond na school stond ZIJ daar aan de schoolpoort... beginnen ze vlak voor m'n neus te vrijen (nadat hij haar aan mij had voorgesteld)...
wel, ik kan je één ding zeggen: ik had serieus veel zin om haar ene klap in haar gezicht te geven en hem zelf te beginnen kussen.... nou ja, heb ik niet gedaan...

in't algemeen: ik heb er eigenlijk geen probleem mee, zolang mijn ex maar niet vlak voor m'n neus begint te vrijen, of haar vast te nemen (héhé, tenzij ik zelf een lief heb)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:00
miro
miro is offline
Ik vind de nieuwe vriendin van mn ex echt een rotwijf. En nee niet omdat ze zijn vriendin is. Ik gunde het mn ex heel erg omdat hij erg lang over mij had ingezeten, toen hij een nieuwe liefde had was ik blij voor hem (we waren ook nog vrienden). Maar dat veranderde toen zij hem verbood om met mij om te gaan (en hij dat toeliet) en toen ze over mij ging roddelen (dingen die echt niet waar waren). Maar ze roddelde tegen de verkeerde mensen waardoor ze zelf alleen voor schut stond. Ik hoef nu niks meer met hun allebei te maken te hebben, door haar. Neemt niet weg dat ik het hem nog steeds gun.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 23:25
maar
maar is offline
Ik snap echt goed wat je bedoelt; vooral dat laatste, of de tijd die er tussen jou en het nieuwe meisje zit iets zegt over hoe hij over jou dacht. Ik ben tot de conclusie gekomen (al sta ik er zelf nog niet helemaal achter ) dat dat niet per se zo hoeft te zijn. Sommige mensen zijn nou eenmaal van het ene op het andere moment verliefd, dat kan dan heel hevig zijn, maar als het over is is het weg. Hij heeft zijn gevoelens blijkbaar goed onder controle dan... Andere mogelijkheid is dat hij het nieuwe meisje heeft om jou te vergeten, om aan andere dingen te denken. Zal per persoon wel verschillend zijn; misschien is hij nog nooit verliefd geweest, vond hij je alleen vet leuk en dat zit iets minder diep, maar op het moment zelf is het evenveel waard omdat hij niet verder komt, zeg maar.. Ga er in ieder geval maar van uit dat hij je niet vergeten is zo snel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:21
berteltje
berteltje is offline
Hangt ervan af hoe we uit elkaar zijn gegaan. Als ik nog ontzettend verliefd zou zijn, zou ik me er wel klote door voelen, maar als ik hem gedumpt zou hebben, who cares?

Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:50
Verwijderd
mijn ex waar ik nog contact mee heb, daar ken ik al de meisjes van op een of andere manier, ik heb met al de meisjes wel goed mee kunnen vinden behalve met 2, maar volgens mij konden zij niet zo goed omgaan met de feit dat ik zijn ex was en nog contact met hem had.
Op zich wel aardige meiden hoor, de een wat aardiger dan de andere.

En ik dnek dat t wel een beetje meetelt hoelang t duurt voordat hij een ander zou hebben(als hij t uitgemaakt zou hebben bdoel ik, maar dat is bij mij niet gebeurd ik was de gene die ze dumpte)als ie dezelfde dag of een paar dagen erna een ander heeft dan zegt dat wel genoeg denk ik, en had ie t eerder uit moeten maken, tenminste zo denk ik er dan over.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:11
twim
twim is offline
* niet alle posts gelezen *

Lees mijn post maar es. Staat er ook nog een op psychologie.
Het beste is natuurlijk om je direct over die persoon heen te zetten. Maar das heel makkelijk gezegd en nog lang niet zo makkelijk gedaan.

Denk dat het echt een kwestie van tijd is.
Zoiets moet slijten. En daar kun je zelf niet veel aan doen. Behalve afleiding hebben en ook echt willen verwerken.
De rest komt met de tijd.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:38
mill's mess
mill's mess is offline
Mijn ex belde me vorig jaar op nieuwjaarsochtend op met de vraag of ik het telefoonnummer had van zijn nieuwe vriendin. Het was nog maar twee weekjes uit, dus dat deed aardig pijn.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:42
twim
twim is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
Mijn ex belde me vorig jaar op nieuwjaarsochtend op met de vraag of ik het telefoonnummer had van zijn nieuwe vriendin. Het was nog maar twee weekjes uit, dus dat deed aardig pijn.
WAT EEN EIKEL.
zeker geen gevoel voor iets tactisch brengen.
Of had je hem zoiets verschrikkelijks aangedaan dat hij wraak wou nemen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:46
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
tactiek is een gave ja.
Oud 20-01-2003, 12:18
Mindfields
Mindfields is offline
Ik denk altijd maar: ik ben gewoon veel leuker!
Oud 20-01-2003, 12:43
Optima
Optima is offline
volgens mij heeft mijn ex wel een ander liefje, maar het doet me niets.

Ik denk dat als het NU uitgaat me tmijn vriend, het me wel ontzettend zal kwetsen....
Oud 20-01-2003, 13:31
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Hm het doet mij geen pijn hoor, ik zit er ook niet mee, maar dat komt denk ik ook omdat ik al een jaar een vaste vriend heb...
Oud 20-01-2003, 15:44
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja het doet je toch wel een beetje pijn denk ik, al ligt het er wel aan hoe het uit is gegaan en waarom enzo. En ook hoe lang het al uit is... Maar goed je hebt toch van hem gehouden, dus het doet je wel iets.... Van de andere kant, je moet ook blij voor hem zijn natuurlijk!
Oud 20-01-2003, 16:15
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Hm het doet mij geen pijn hoor, ik zit er ook niet mee, maar dat komt denk ik ook omdat ik al een jaar een vaste vriend heb...
Heb ik ook. Tijd heelt alles in die situatie!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:27
]{ing
]{ing is offline
alle ex-en en huidige vriendjes van ex-vriendinnetjes zijn klootzakken, maar ik ben een uitzondering
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nou, toen mn ex na net iets meer dan 1 week al een nieuw slachtoffer had, was ik behoorlijk kwaad op em. Maar toen wist ik voor mezelf ook zeker dat ik em niet meer hoefde.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:20
Ninnoc
Ninnoc is offline
in moet tussen haakjes ipv vriend

maar ja dat zou ik niet fijn vinden, ik heb gister de ultime test gedaan en gehaald, ik ben over hem heen (ik heb m weer voor het eerst gezien sinds hij het uit had gemaakt)
Maar toch hou je het gevoel dat hij een beetje van jou is. Okay hij heeft na mij wel met een aantal meisjes gezoend maar verder nog niets. Dat vind ik ook niet erg maar als hij echt een nieuwe vriendin kreeg, au.
Omdat ik het idee hou dat we toch een band hebben, niet zozeer omdat we sex hebben gehad maar we hebben toch veel gedeeld, een jaja spirituele band. Ik hoop dat ik -net als hij voor mij- nog speciaal ben, en als hij een nieuwe vriendin krijgt is dat niet meer. Dan is zij degene waar hij alles mee deelt en die de gevoelsband met m heeft.

En ondanks dat het bewust niet meespeelt denk ik dat het bij veel mensen zo is dat je altijd onder in je hart onbewust de hoop houd dat hij teug komt, maar ja als hij een nieuwe vriendin verdwijnt dat laatste beetje hoop
Oud 21-01-2003, 15:07
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
in moet tussen haakjes ipv vriend

Typfoutje idd, kon het niet meer wijzigen

Het maakt natuurlijk heel erg verschil hoe het uit is gegaan en of je tevreden bent dat het uit is of juist verdrietig.. bij mij is het laatste het geval en dit weekend kreeg ik te horen dat hij een vaag iets met een ander meisje heeft, ook al stelde het volgens hem niks voor en was het met mij heel anders blabla (oftewel als de omstandigheden zich niet lenen voor een serieuze relatie -daarom is het uit tussen ons- moet je toch somehow aan je trekken komen ) Best moeilijk moet ik zeggen.. maar heb ook exen van wie het me echt niet meer kan boeien. Tijd zal idd wel weer een hoop helen...
Oud 21-01-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Hoe ga je hiermee om, wat zijn je ervaringen ermee? Helpt het je om sneller over diegene heen te komen, of juist niet?

En heeft de tijd die er tussen jou en de nieuwe vriend(in) zit iets te maken met hoe veel hij/zij voor jou gevoeld heeft, denk je? OF is zoiets neit tijdsgebonden..

Ben benieuwd hoe hierover gedacht wordt aangezien ik er niet uit kom
Nou, ik heb het elke keer zelf uitgemaakt, en dan vond ik het alleen maar prettig als hij een nieuwe vriendin kreeg omdat ik op die manier zeker wist dat hij niet ja.. bij mij zou blijven hangen zeg maar.. Kheb er nooit echt problemen mee gehad.

Bij mn laatste ex zou ik het er wel iets moeilijker mee hebben omdat ik met hem 20 maanden iets heb gehad. Ik zou wel blij zijn, maar waarschijnlijk toch een beetje 'jaloers'. Ik zou er alleen niks mee doen, dat zou wel overgaan en dan zou ik alleen maar blij voor hem zijn.

Over de tijd die er tussen zit, ik denk eigenlijk dat dit niet zoveel zegt. Ik denk dat het meer zegt over hoe je omgaat met liefdesverdriet. Je hebt mensen en die rennen het liefst meteen in de armen van een ander iemand omdat ze niet tegen het 'alleen zijn' kunnen en dergelijke. Dat zegt niks over hoe veel of oprecht de gevoelens waren denk ik. Soms is dat wel aan de orde, maar ik denk echt niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:42
snoopy
snoopy is offline
Het hangt er bij mij vanaf of ik nog verliefd op 'm ben, en hoelang het uit is. Als ik niets meer voor 'm voel, en het is al een tijdje uit, maakt het me niet uit. Maar als ik nog verliefd op 'm ben en/of het is maar net uit... dan voel ik me wel kut, ja!
Reageren

Regels voor berichten