Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja het doet je toch wel een beetje pijn denk ik, al ligt het er wel aan hoe het uit is gegaan en waarom enzo. En ook hoe lang het al uit is... Maar goed je hebt toch van hem gehouden, dus het doet je wel iets.... Van de andere kant, je moet ook blij voor hem zijn natuurlijk!
|
![]() |
in moet tussen haakjes ipv vriend
![]() maar ja dat zou ik niet fijn vinden, ik heb gister de ultime test gedaan en gehaald, ik ben over hem heen ![]() Maar toch hou je het gevoel dat hij een beetje van jou is. Okay hij heeft na mij wel met een aantal meisjes gezoend maar verder nog niets. Dat vind ik ook niet erg maar als hij echt een nieuwe vriendin kreeg, au. Omdat ik het idee hou dat we toch een band hebben, niet zozeer omdat we sex hebben gehad maar we hebben toch veel gedeeld, een jaja spirituele band. Ik hoop dat ik -net als hij voor mij- nog speciaal ben, en als hij een nieuwe vriendin krijgt is dat niet meer. Dan is zij degene waar hij alles mee deelt en die de gevoelsband met m heeft. En ondanks dat het bewust niet meespeelt denk ik dat het bij veel mensen zo is dat je altijd onder in je hart onbewust de hoop houd dat hij teug komt, maar ja als hij een nieuwe vriendin verdwijnt dat laatste beetje hoop
||
Citaat:
![]() Het maakt natuurlijk heel erg verschil hoe het uit is gegaan en of je tevreden bent dat het uit is of juist verdrietig.. bij mij is het laatste het geval en dit weekend kreeg ik te horen dat hij een vaag iets met een ander meisje heeft, ook al stelde het volgens hem niks voor en was het met mij heel anders blabla (oftewel als de omstandigheden zich niet lenen voor een serieuze relatie -daarom is het uit tussen ons- moet je toch somehow aan je trekken komen ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mn laatste ex zou ik het er wel iets moeilijker mee hebben omdat ik met hem 20 maanden iets heb gehad. Ik zou wel blij zijn, maar waarschijnlijk toch een beetje 'jaloers'. Ik zou er alleen niks mee doen, dat zou wel overgaan en dan zou ik alleen maar blij voor hem zijn. Over de tijd die er tussen zit, ik denk eigenlijk dat dit niet zoveel zegt. Ik denk dat het meer zegt over hoe je omgaat met liefdesverdriet. Je hebt mensen en die rennen het liefst meteen in de armen van een ander iemand omdat ze niet tegen het 'alleen zijn' kunnen en dergelijke. Dat zegt niks over hoe veel of oprecht de gevoelens waren denk ik. Soms is dat wel aan de orde, maar ik denk echt niet altijd. |
![]() |
|
Het hangt er bij mij vanaf of ik nog verliefd op 'm ben, en hoelang het uit is. Als ik niets meer voor 'm voel, en het is al een tijdje uit, maakt het me niet uit. Maar als ik nog verliefd op 'm ben en/of het is maar net uit... dan voel ik me wel kut, ja!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Houd nog van je ex Jason2 | 15 | 31-12-2010 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren jullie als je ex een nieuwe vriend(in) heeft? x-spekkie-x | 32 | 31-12-2008 13:00 | |
Liefde & Relatie |
En wat als de nieuwe vriend(in) van je ex sprekend op jezelf lijkt? Kadaver | 29 | 23-05-2004 16:00 | |
Liefde & Relatie |
stelling: met je ex kun je IN THEORIE geen vrienden zijn honey | 22 | 05-03-2003 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe vriend(in) van je vervelende ex waarschuwen? DarkCat | 18 | 30-09-2002 17:50 | |
Liefde & Relatie |
nieuwe vriend(in) van je ex Blubje | 9 | 13-07-2002 12:48 |