Ik heb het ook gehad...heb jaren bij allerlei verschillende doktoren enz gelopen, maar ze konden niks vinden. Toen ik een jaar of 19 was oid liet iemand mijn moeder een stuk over fybromialgie (sommige mensen noemen het weke-delen-reuma) lezen, zij liet dat mij lezen. Ik ben naar de dokter gegaan en heb gevraagd of het dan kon zijn. Hij heeft toen de diagnose gesteld. Het is vrij onbekend, ook onder doktoren (sommige reumatologen kennen het wel), 't ook lastig om vast te stellen, echt zo'n ziekte van 'heb je niks en komen je symptomen over een en heb je daar en daar last van, dan heb je het' net als cvs en me enzo. Ik weet nu wel wat ik heb, d'r is alleen nog steeds niks aan te doen. Er is niet bekend waar het precies door komt en wat er aan te doen is. Echt heel veel schiet ik er dus niet meer op het te weten, maar goed, ik weet nu iig dat het niet 'tussen m'n oren zit', zoals veel mensen op een gegeven moment gingen beweren (wat dus onzin is, maar goed, je moet wat als iemand overal last van heeft, maar medisch gezien niks gevonden kan worden...

). Gewrichtsklachten kunnen ook komen door voedselallergie / -intolerantie. Misschien een keer op dat gebied gaan zoeken? (Ik heb er veel meer last van als ik bv. suiker of zoetstoffen eet/drink (merk je alleen als je normaal geen suiker eet, anders is er natuurlijk weinig verschil).).