zal ik jou dan een plezier doen en het UITGEBREIDT overdoen?
EN, heeft er iemand van jullie nog iets aan Halloween gedaan? Ik bedoel, het feest der feesten?
Uiteraard kan ikzelf geen Halloween ongevierd laten en heb goed gefeest samen met mijn dinnetje.
Aangezien iedereen mij altijd met Wednesday Addams blijft vergelijken en zij een catperson is, ben ik als Wednesday gegaan en zij was Catwoman. Ik woon in Londen en daar wordt iets (maar nog niet genoeg naar mijn zin) aan Halloween gedaan. We zijn eerst naar het Victoria&Albert Museum geweest, daar was een Halloweenfeestje. We waren de sterren van de avond en als we voor iedere foto die van ons genomen is een pond zouden krijgen, hadden we komend weekend ook nog ruim kunnen teren op onze verdiensten!
Daarna naar een bar hier waar we nog goed gedanst hebben op lekkere muziek (LoveCats op verzoek!) en tot slot hebben we besloten een taxi naar mijn huisje te nemen!
Al om al dus een geslaagde avond!!
we hebben een stel foto's gemaakt van onze outfits en zodra ik snap hoe ik die aan jullie kenbaar kan maken, zal ik hier niet over twijfelen!
nah, vertel me maar eens hoe het jullie is afgegaan...
beter?