Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 22:20
FullMoon
FullMoon is offline
iemand nog iets aan Halloween gedaan?
zelf: uitgeweest met din
ik: Wednesday
zij: Catwoman
wij: veel aandacht
zodra ik snap hoe --> foto's
ik woon in Londen, dus daar wordt er over het algemeen meer aan gedaan.
x
Oud 03-11-2003, 22:21
Verwijderd
Ha jij post echt cool lekker cryptisch.
Oud 03-11-2003, 22:29
FullMoon
FullMoon is offline
zal ik jou dan een plezier doen en het UITGEBREIDT overdoen?

EN, heeft er iemand van jullie nog iets aan Halloween gedaan? Ik bedoel, het feest der feesten?
Uiteraard kan ikzelf geen Halloween ongevierd laten en heb goed gefeest samen met mijn dinnetje.
Aangezien iedereen mij altijd met Wednesday Addams blijft vergelijken en zij een catperson is, ben ik als Wednesday gegaan en zij was Catwoman. Ik woon in Londen en daar wordt iets (maar nog niet genoeg naar mijn zin) aan Halloween gedaan. We zijn eerst naar het Victoria&Albert Museum geweest, daar was een Halloweenfeestje. We waren de sterren van de avond en als we voor iedere foto die van ons genomen is een pond zouden krijgen, hadden we komend weekend ook nog ruim kunnen teren op onze verdiensten!
Daarna naar een bar hier waar we nog goed gedanst hebben op lekkere muziek (LoveCats op verzoek!) en tot slot hebben we besloten een taxi naar mijn huisje te nemen!
Al om al dus een geslaagde avond!!

we hebben een stel foto's gemaakt van onze outfits en zodra ik snap hoe ik die aan jullie kenbaar kan maken, zal ik hier niet over twijfelen!

nah, vertel me maar eens hoe het jullie is afgegaan...

beter?
Oud 03-11-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
FullMoon schreef op 03-11-2003 @ 23:29:
zal ik jou dan een plezier doen en het UITGEBREIDT overdoen?

EN, heeft er iemand van jullie nog iets aan Halloween gedaan? Ik bedoel, het feest der feesten?
Uiteraard kan ikzelf geen Halloween ongevierd laten en heb goed gefeest samen met mijn dinnetje.
Aangezien iedereen mij altijd met Wednesday Addams blijft vergelijken en zij een catperson is, ben ik als Wednesday gegaan en zij was Catwoman. Ik woon in Londen en daar wordt iets (maar nog niet genoeg naar mijn zin) aan Halloween gedaan. We zijn eerst naar het Victoria&Albert Museum geweest, daar was een Halloweenfeestje. We waren de sterren van de avond en als we voor iedere foto die van ons genomen is een pond zouden krijgen, hadden we komend weekend ook nog ruim kunnen teren op onze verdiensten!
Daarna naar een bar hier waar we nog goed gedanst hebben op lekkere muziek (LoveCats op verzoek!) en tot slot hebben we besloten een taxi naar mijn huisje te nemen!
Al om al dus een geslaagde avond!!

we hebben een stel foto's gemaakt van onze outfits en zodra ik snap hoe ik die aan jullie kenbaar kan maken, zal ik hier niet over twijfelen!

nah, vertel me maar eens hoe het jullie is afgegaan...

beter?
Mmm sorry je deed me geen plezier je vorige post was beter. Spijt me maar het is een veel voorkoment verschijnsel, iets wat goed is zal zichzelf proberen te herhalen maar zo goed als het origineel zal het zelden worden.

Verder:

The Cure

En:

Uh ik was op 1 of ander crappy halloween feesie in een lokale kroeg maar het was toch wel gezellig.
Oud 04-11-2003, 01:54
Big Boi
Big Boi is offline
Vraag me af hoelang eht duurt voordat het hier in NL net zo;n gekte is als in de VS...
Oud 04-11-2003, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Uh ik was op 1 of ander crappy halloween feesie in een lokale kroeg maar het was toch wel gezellig.
Oud 04-11-2003, 10:37
Verwijderd
ik heb er bijster weinig aan gedaan
Oud 04-11-2003, 11:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik heb een uberbruut feest gehad in utrecht.... bij een studentenflat van de IBG(??)
Oud 05-11-2003, 21:08
AngelLena
AngelLena is offline
2 verjaardagsfeesten 1 van een vriendin, en 1 van mijn schoonvader En Samhain gevierd natuurlijk
Oud 06-11-2003, 11:24
vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 04-11-2003 @ 12:51:
ik heb een uberbruut feest gehad in utrecht.... bij een studentenflat van de IBG(??)
Dat ik gemist heb. Ik heb fijn uhm, geslapen op halloween

Regels voor berichten