Tiujdje gespeeld toen ik nog modem had, maar vond het geen kut aan dankzij de lage Turnlimiet. Voor wie het niet weet. Het is online textbased beetje rpg/rts achtig en elk kwatrier geloof ik krijg je een beurt. De beurten kun je natuurlijk opsparen, maar er is een best wel lage limiet.
Doordat ik modem gebruikte en niet al te vaak online was liep ik een zooi punten mis EN je kunt ook helemaal niks regelen als je beurten voorbij zijn. Dus heb je net al je beurten verspeeld, gebeurt er iets waarvoor je een hoop beurten nodig hebt om het te herstellen, mis je die beurten en tegen de tijd dat je die wel hebt ben je miscchien de lul(vage uitleg, maar als ik het vertellen zoals het helemaal was, dan was ik hier een half uurtje aan het typen).
Gekloot was ook toen ik nog maar 2 weken bezig was, toen werd ik opeens aangevallen door een hele clan. Dat overleef je wel, want daar zorgt de server voor (teveel aanvallen zonder dat je iets terug kunt doen=immuniteit), maar ik had gewoon geen zin meer.
|