Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
als ik het zo lees vind ik dat je hem geen kans meer moet geven, zeggen dta je met iemand hebt geneukt terwijl het niet waar is vind ik een hele rare actie. zo'n jongen omet je gewoon met rust laten. als je hem nog leuk vindt is het alleen lastig. ik dnek alleen dat je in deze situatie het beste je hersens kunt gebruiken in plaat svan je hart en gewoon niet meer op hem reageren. dat is het beste voor jou denk ik. soms moet je gewoon evene ergens bij stil staan om te beseffen dat het echt niet kan. door verliefdheid zie je dta vaak niet. als je verliefd bent tollereer je veel meer van de ander. ik vind dat hij over de grens is gegaan. succes ermee
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is: "iets" irriteert JOU of Ik erger ME En niet ik irriteer me! Als je iemand verbetert, doe het dan ook goed. Verder ben ik het er wel mee eens. Ik word er ook niet goed van als mensen totaal geen Nederlands kunnen.. Ontopic: Hij heeft met een ander geneukt, jij bent 3 keer vreemd gegaan.. Ach.. Wat maakt het dan nog uit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mail je me eens terug? ![]() Vale! On ja, ontopic bijna vergeten. Ik zou het hem laten uitmaken. Dan is het uit en heb je geen problemen met mensen die boos worden dat jij het uitmaakt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Jullie zeggen heel vrolijk dat je hem altijd nog een kans kan geven... dus als je later getrouwd bent, en je man ligt elke vrijdag bij een andere vrouw in bed, kan je hem nog een laatste kans geven? ![]() ZIJ is al 3x vreemdgegaan, dus ik vind dat het eerder andersom ligt, dat HIJ haar nog een laatste kans zou kunnen geven. Het enige wat ik tot nu toe kan concluderen is dat jij fout bezig bent, en dat dit topic dus best wel nutteloos is. Sterkte met 'vreemdgaan' (zoals je het zelf noemt) |
![]() |
|
![]() |
Nou ik kan je zeggen dat het niet aan mij ligt. Hij heb me eersgisteren laten zien dat hij kan veranderen. En gisteren scheld hij me verrot met woorden zoals : Je moet oprotten, Ik ben je slaaf niet je hondje niet enz je hebt een kutfamilie e.c.t...
Ik denk dat het aan zijn vrienden ligt hij trekt hun voor mij denk ik.... ![]() Alvast thnxxx, Moi ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Praat er met hem over. Ik heb je andere topic niet gelezen, dus ik weet ook niet het hele verhaal (daarom is het dus duidelijker als je het daar gewoon bij post), maar er over praten, vragen waarom hij zo doet, lijkt me een goed begin (als je dat nog niet gedaan hebt, maar dat weet ik dus niet).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het werkwoord 'zich irriteren' bestaat volgens mijn woordenboek wel. *Ik irriteer me mateloos aan hem of haar* Hmm, nou ja, dan erger ik me voortaan wel Tevreden? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zijn filosofische gedachtengoed raakt mij niet zo.
||
![]() |
Citaat:
Warr slaat dit op man als iemand snel typt maakt ie typfouten boeit dat zoveel?! Ja het is moeilijk lezen maar jij kan eerder nederlands leren lezen. En dit gaat niet om deze gequote tekst maar om al die lui die hier moeite mee hebben!!:)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help me please softmindven | 2 | 26-12-2009 00:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dringend!!!!help me please voor een spreekbeurt in het frans pinar | 1 | 09-11-2002 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
bultje onder oksel.. help me please:S!! meisjemeis | 9 | 11-07-2002 20:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog eens iets over DE PIL, MAAR HELP ME PLEASE!!! Heel dringend!! LittleFlower | 2 | 23-06-2002 18:54 | |
Liefde & Relatie |
help me please NILSJUH | 7 | 01-04-2002 17:38 |