Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 21:40
dd666
dd666 is offline
Hallo

Ik heb zojuist een .avi film gedownload. De film spelt echter af zonder geluid in WinAmp 3 en Windows Media Player. In DivX Player geeft hij de volgende (fout)melding:

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik zou heel graag geluid bij m'n film hebben, het is namelijk niet ondertiteld

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 21:43
Verwijderd
Simpel, nieuwe geluidscodecs downloaden. Het Kazaa Lite codec-pack bevat eigenlijk alles wat je nodig hebt, inclusief BSPlayer - dat is naar mijn mening de fijnste player die er is, veel beter dan die crappy DiVX-player. Je moet even googlen waar hij staat, want ik geloof dat de hoofdsite van Kazaa-Lite waar dat ding stond, uit de lucht is
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:47
dd666
dd666 is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2003 @ 22:43:
Simpel, nieuwe geluidscodecs downloaden. Het Kazaa Lite codec-pack bevat eigenlijk alles wat je nodig hebt, inclusief BSPlayer - dat is naar mijn mening de fijnste player die er is, veel beter dan die crappy DiVX-player. Je moet even googlen waar hij staat, want ik geloof dat de hoofdsite van Kazaa-Lite waar dat ding stond, uit de lucht is
Jah, de main site van KaZaA Lite hebben ze verboden Maargoed, ik gaat eens zoeken naar dat KaZaA Lite Codec pack Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:55
Puta
Puta is offline
Citaat:
dd666 schreef op 25-12-2003 @ 22:47:
Jah, de main site van KaZaA Lite hebben ze verboden Maargoed, ik gaat eens zoeken naar dat KaZaA Lite Codec pack Bedankt!
khheb ander nog wel een hier
Oud 25-12-2003, 21:57
dd666
dd666 is offline
Ha! Gezocht, gevonden, gedownload en het werkt! Volgens mij ben je helemaal niet zo'n nare man haha

Harstikke bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2003 @ 22:43:
Das nie helemaal waar.... Er is nu een nieuwe DivX standaar op de markt die helemaal nieuw is,... nog geen echte codec patch van bekend. Als enigste oplossing heb ik ACE Compleet Codec genomen (van kazaa gehaald). Deze heeft echt alles in zich! Aanrader
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 18:10
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
www.k-litecodecpack.com is de site overigens.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 04:55
Crotchshot
Crotchshot is offline
Er bestaat voor dit soort dingen een heel handig progje genaam Gspot. Als je nog eens problemen krijgt moet je dit maar 's downloaden (zelf even zoeken ) Met dit programmaatje kan je zien welke audio- en videocodec worden gebruikt en of deze al geinstalleerd zijn op je pc.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 01:43
--alex--
--alex-- is offline
Waarschijnlijk heb je een AC3 codec nodig.
Xvid is ook een vrij nieuwe codec, maar die is voor het beeld.
Succes
Oud 30-12-2003, 03:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
in KLCP zitten alle relevante audio/video codecs
Oud 30-12-2003, 10:57
Verwijderd
Idd. Zo'n AC3-codec is dan nog éen van de meest veelgebruikte codecs, dat is gewoon een handige manier om DD 5.1-geluid te encoden. Het wordt pas problematisch wanneer het geluid gecodeerd is met éen of andere zeer obscure audiocodec (Moonlight Odio Dekoda )
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:02
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
'meest veelgebruikte' ?

maar idd, ik kom soms ook codecs tegen waarbij ik denk ''
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten