![]() |
|
Je zou evt thuja kunnen proberen (homeopatisch), maar bij mij hielp dat idd ook niet. Misschien psychisch wel
![]()
|
Wat kut voor je
![]() ![]() ![]()
|
stinkende gouwe al geprobeerd? is een soort onkruid dat overal staat, met donkergeel sap. moet je een maand ofzo elke dag 2 keer op je wrat doen en dan is ze weg. maar hetis vergif dus in je mond zal het niet helpen.
*gaat plaatje zoeken* ![]() Gebruik Het verse en het gedroogde, bloeiende kruid, evenals het verse melksap. Het melksap bevat enkele alkaloiden die gedeeltelijk verwant zijn aan opium-alkaloiden; verder een saponine. Stinkende gouwe werkt in het algemeen krampverminderend op de gladde musculatuur, speciaal op galblaas, maag en darm, echter prikkelend op de baarmoeder. Het sap verdrijft vaak wratten. Hoge dosis veroorzaakt vergiftiging. Als thee (l-2 eetlepels vol met 1 1. water koken en laten trekken) om pijn te lenigen bij galblaasontstekingen, maagkramp en ook tegen astma-aanvallen (deze werking is onzeker). Vers melksap voor het aanstippen van wratten
Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 09:26. |
![]() |
|
Ik vind het heel erg vervelend voor je, maar ik heb ze zelf gelukkig nooit gehad. Mijn zus heeft ze wel, en zij gebruikt wel een homeopathisch middel, en het werkt heel erg goed!! Het heet geloof ik Thuja druppels, van dr. Vogel. Je moet iedere dag 1 of 2 keer een druppel erop doen, en dan vallen ze er na een tijdje vanzelf af. Ik weet niet zeker of je het ook voor in je mond kan gebruiken, zal even op internet gaan zoeken... Sorry, ik kan er niets over vinden, maar ik zal het anders nog wel even vragen aan mijn zus...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik merkte vroeger dat als ik een wrat had en mn moeder zei dat we daarvoor naar de huisarts moesten om hm weg te laten halen... dat ie dan verdween. Is een paar keer gebeurd... Mijn moeder zei namelijk dat het niet zo fijn was, als ze die weghaalde met dat stikstof goedje. Dus wat ekki zegt... kan wel
|
Ik heb er ook wat op m'n handen en vindt ze echt heel erg.
Ik durf amper m'n hand op tehouden als ik geld terugkrijg ofzo. Uit automatisme gaat tegenwoordig m'n andere hand al op, omdat iedereen kijkt of je één of andere ziekte heb als ze een wrat zien. Ook langs m'n nagels heb ik wratjes. Echt irritant als je bijvoorbeeld op een foto iets aan wilt wijzen. Zien ze gelijk die wratjes en aangezien ik me er nogal voor schaam probeer ik het altijd te verbergen... Stom, want zo veel mensen hebben ze, maar het is toch niet echt een smakelijk gezicht. Ik heb overigens ook al Wartner, Formule W en de stikstof van de dokter geprobeerd... geen resultaat.
|
Verwijderd
|
nou , dit is mss wel een domme opmerking sorry dan
maar ik had ook eens een dikke vieze wrat op mijnknie enik schaamde mij daar ookvoor en ik had die zelfs ooit eens opmijn eigen deraf gekrabt-sneden (veelpijn en bloed) maar niets hielp en dan gingik op vakantie naar Kroatië en heb elke dag bijna heelde dag in de zee gezwommen en tegen het einde van de vakantie ( 10 dagen ) was ie weg !!! maar mss kun je ook eens homeopathie doen ? |
![]() |
|
![]() |
ja de zee helpt bij mij ook niet want ik heb heel de zomer in de zee gezeten. maar ik ben met stikstof te werk gegaan in mn mond.. tja, ze moeten weg en weg gaan ze. nu is het ver genezen en ik heb er flink op gedaan hoor (kun je overal kopen) maar een virus was volgens mij een eiwit die zich alleen kan vermenigvuldigen bij gastheercellen. maar in je bloed zit het ook... maar ik vraag me zo af of het wel wratten zijn.... ze zitten heel diep en ik heb gelezen dat wraaten nooit diep zitten, dus geen wortels hebben maar bij mij zitten ze best diep..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eey dat homeopatische geneesmiddel wel proberen!!
een vriend van mij had ook wratjes op zijn had, en hij heeft dat gebruikt, en ze vielen er vanzelf af... maar ik weet niet of dit bij iedereen helpt... hij had een fles met druppeltjes... ik weetn iet hoe het heet, maarik zal het eens vragen.. kusjes silvie |
![]() |
||
Citaat:
En even helemaal ontopic: wratten kunnen zich zeg maar ´uitzaaien`. Als je op je hand een wrat hebt en je raakt daarmee bijvoorbeeld je gezicht aan kun je dus ook een wart op je gezicht krijgen. Dit zei mijn huisarts tenminste. |
![]() |
|
Ze zouden ook weg moeten gaan als je er een poosje met grotebonenschillen overheen wrijft (wel een poosje volhouden), bij mijn ingegroeide wrat onderop mijn voet hielp het niet (de stikstof behandeling ook niet trouwens) die wrat heb ik er toen maar uitgesneden (het ding deed toen toch al pijn, dus zo erg voelde ik dat eruit snijden niet).
|
TIP.
Deze is ook voor de mensen die last hebben van puistjes, drogehuid,irritatie en ...wratten ...gebruik "Calendulan", een zalf die je bij de drogist kan halen en eigenlijk voor schaafwonden en lichte snijwondjes is .Maar ook vermeldt staat als verdelger van huidirritatie,...dus ik probeerde het ook uit op mijn huid(is overgevoelig en snel droog) en wow dat spul is echt super, het is nu echt soepel en zacht en de "rode vlekjes" zijn aan het verliezen(HAHA). Als je van plan bent het aan te schaffen koop hem van het merk VSM. Goed spul ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
realiteit Vejji | 4 | 26-07-2005 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |