Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 11:09
guesst
guesst is offline
Hai people!

Laatst lag ik met mn vriend in bed en lagen we een beetje te vozen...van het een komt het ander en op een gegeven moment had ik nix meer aan en hij alleen zijn boxershort...We lagen een btje te vrijen en gezellig te doen.. Maar nu vraag ik me af: is het 'gevaarlijk' (in de zin van zwanger kunnen worden!?!?!) als je zo op elkaar ligt, 1 met ondergoed aan en de ander niet?

Hij is niet klaargekomen ofzo, maar er kwam wel voorvocht vrij..ik zelf denk dat het niet echt 'dangerous' is, maar ik wil het liever toch ff zelf weten (ik slik geen pil btw..!).

Ben benieuwd,

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:14
Verwijderd
volgens mij kan dat geen kwaad, want t moet door jou ondergoed, naar je binnenste schaamplippen en dan nog naar binnen, dan nog een eitje zoeken, en sperma overleft t niet inde buitenlucht dus de kans is wel heel klein volgens mij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:14
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Als zijn penis ook in zijn onderbroek zat en er niet uithing kan er weinig aan de hand zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:18
guesst
guesst is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
volgens mij kan dat geen kwaad, want t moet door jou ondergoed, naar je binnenste schaamplippen en dan nog naar binnen, dan nog een eitje zoeken, en sperma overleft t niet inde buitenlucht dus de kans is wel heel klein volgens mij
Thnx voor je reactie..Maar ik lag naakt, hij had zijn boxershort nog aan, verder hing zijn 'zaakje' er niet uit ofzo dus ik denk/ hoop niet dat er zo iets kan gebeuren!?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
guesst schreef:
Thnx voor je reactie..Maar ik lag naakt, hij had zijn boxershort nog aan, verder hing zijn 'zaakje' er niet uit ofzo dus ik denk/ hoop niet dat er zo iets kan gebeuren!?
de kans is volgens mij zeeeeeer klein
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:41
Verwijderd
Er is meer kans dat jerry springer je verkracht morgen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 14:05
guesst
guesst is offline
Haha, ok, dan wacht ik wel op Jerry Springer Neej, grapje..

Maar iig bedankt voor de reacties, ik twijfelde namelijk een beetje!

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 14:26
Xi
Xi is offline
De kans is heel klein, maar misschien kun je de volgende keer iets beter uitkijken of de een moet een iets dikker broekje aan, zodat de kans nihiel is dat er vocht je vagina instroomt!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:20
Verwijderd
Nee, volgens mij kan dit echt geen kwaad, of misschien is er een hele kleine kans... Geen zorgen over maken.
Maar ja als je het toch doet, en je denkt dat het binnenkort ook wel verder gaat dan alleen naakt op elkaar liggen, misschien is het dan verstandig toch aan de pil te gaan en/ of condooms te halen... alleen aan condooms heb je nog niks als hij op je ligt zeg maar, dan zou alleen de pil daar tegen helpen. Maar nee ik denk dat de kans echt veel te klein is om daarvoor aan te pil te moeten gaan (hmmm beetje rare zin geworden)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:32
Thomas
Thomas is offline
Ik neem aan dat je zijn bevoorvochtte penis aan hebt geraakt. Heb je daarna misschien jezelf nog gevingerd ofzo? Want als je dat wel hebt gedaan kan er misschien wel iets mis zijn. Probeer het contact zoveel mogelijk te vermijden!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:54
very drunk driver
very drunk driver is offline
de kans is zeer klein maak je daar maar niet druk over. je wordt echt niet zwanger van voorvocht terwijl hij nog in zijn boxer zit (tenzij er liters voorvocht uitkomt)
Oud 20-01-2003, 17:16
Lievkleinmeisje
Lievkleinmeisje is offline
Er zal waarschijnlijk nix aan de hand zijn. Maar misschien kun je er over nadenken om wel aan de pil te gaan, dan kun je doen wat je wil zonder je ergens zorgen over te hoeven maken. Het is echt heel handig...
Oud 20-01-2003, 17:30
Xi
Xi is offline
Hier is je antwoord, het is een citaat uit het sexwoordenboek!

Sanderein (17): "Ik heb al twee maanden een vriend. De laatste keer dat hij bij me was hebben we alles uitgedaan, behalve ons ondergoed. We hebben elkaar gestreeld en een beetje op elkaar liggen rommelen. Achteraf zag ik dat onze onderbroeken nat waren. Ik vroeg me toen af of je door ondergoed heen zwanger kunt worden?"

Om zwanger te worden, moet er sperma in je vagina terecht komen. Dit gebeurt natuurlijk als je zonder condoom neukt. Maar zaadcellen kunnen ook naar binnen zwemmen als ze in de buurt van je vagina terecht komen, bijvoorbeeld op je binnenste schaamlippen. Hoewel de kans niet groot is, kan dit gebeuren als er sperma op jouw onderbroek terecht komt en het doorlekt. Houd hier in het vervolg dus rekening mee door dit droog neuken ook echt droog te houden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:41
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
ik denk dat die natte onderbroek meer door haar komt dan door hem .....

ik herken de situatie wel een beejte (alleen niet in bed en ik heb geen boxers maar verder...)

kans is imo erg klein. maar de pil is idd misschien geen gek idee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten