![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, volgens mij kan dit echt geen kwaad, of misschien is er een hele kleine kans... Geen zorgen over maken.
Maar ja als je het toch doet, en je denkt dat het binnenkort ook wel verder gaat dan alleen naakt op elkaar liggen, misschien is het dan verstandig toch aan de pil te gaan en/ of condooms te halen... alleen aan condooms heb je nog niks als hij op je ligt zeg maar, dan zou alleen de pil daar tegen helpen. Maar nee ik denk dat de kans echt veel te klein is om daarvoor aan te pil te moeten gaan (hmmm beetje rare zin geworden) |
![]() |
|
![]() |
Hier is je antwoord, het is een citaat uit het sexwoordenboek!
Sanderein (17): "Ik heb al twee maanden een vriend. De laatste keer dat hij bij me was hebben we alles uitgedaan, behalve ons ondergoed. We hebben elkaar gestreeld en een beetje op elkaar liggen rommelen. Achteraf zag ik dat onze onderbroeken nat waren. Ik vroeg me toen af of je door ondergoed heen zwanger kunt worden?" Om zwanger te worden, moet er sperma in je vagina terecht komen. Dit gebeurt natuurlijk als je zonder condoom neukt. Maar zaadcellen kunnen ook naar binnen zwemmen als ze in de buurt van je vagina terecht komen, bijvoorbeeld op je binnenste schaamlippen. Hoewel de kans niet groot is, kan dit gebeuren als er sperma op jouw onderbroek terecht komt en het doorlekt. Houd hier in het vervolg dus rekening mee door dit droog neuken ook echt droog te houden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
ENGELS: My informative and communicative world rikketikkeikke | 6 | 16-10-2004 22:43 | |
Muziek |
Burzum - Jesus' Tod (luistertopic) Eresh'kigål | 500 | 12-07-2004 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 |