Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gothic, methal, satanic people and all that shit...
|
Verwijderd
|
uhm leuke mensen veel bekenden maar ja de laatste tijd komen er ook van die irritante jonge mensen van 13 of 14 ofzo en ook wat van die ordinaire tiepes maar het grootste gedeelte zijn gewoon leuke gezellige mensen! ook wel wat volwassenen trouwens maar die staan toch aan de achterkant of zijkant ofzo...
|
![]() |
|
![]() |
vrij veel verschillende soorten mensen. Een paar kakkers, en een paar skaters, en verder veel mensen die ik geen naam weet te geven. Standaard mensen ofzo ?? Gewoon normaal uitziende mensen met nette kleren. Dus een broek met nette schoenen(geen nike air max) en een overhemd of polo of T-shirt.
|
![]() |
Bij ons in de kroeg (rooie Sok) komen voornamelijk vrijgezellen en de vaste klanten. EN dan is het tot 12 uur ongeveer net Carnaval. www.derooiesok.nl
In de Nar, komen vooral Engelsen en mensen die houden van een bandje of cabaret want deze hebben ze daar ook wekelijks op het podium staan. www.cafedenar.nl Greetz
|
|
|