Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat als de drankjes duurder maken dat het minder gedronken wordt, maar als ze de prijzen drie gulden omlaag doen, dan wordt het dus meer gekocht (misschien zelfs wel door bierdrinkers) En dan maken ze uiteindelijk toch meer minst. Want als ik 8 gulden voor een breezer ben ik eerder geneigd om een cola te kopen!!
|
![]() |
|
ff een oud topic omhoog gehaald, toch wel een interessant topic, jammer dat ie doodgebloed is...
Ik ben absoluut voor lagere prijzen. Als je de prijzen in discotheken hoog houdt, dan worden de meeste mensen "vast" dronken voordat ze naar de discotheek gaan, en dan krijg je alleen maar meer ruzies. Drank n discotheek goedkoper, dan heb je de mensen bij elkaar. Extra beveiliging, en herrieschoppers meteen overleveren aan de politie, dat lijkt er meer op denk ik.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is de laatste 2 jaar heel duidelijk geworden dat de prijzen niet omlaag kunnen. En dat ze eerder alleen maar omhoog zullen gaan omdat het gros van de uitbaters anders het hoofd niet boven water kan houden. Het is moeilijk om van buiten te zien hoe geld wordt ontvangen en besteed in dit soort tenten, maar als je wat verder kijkt dan zul je zien dat het niet anders kan dan zulke prijzen te vragen. Ik voorspel dus dat de prijzen alleen maar hoger zullen worden, en ja het 'indrinkeffect' zul je wel steeds meer gaan zien dan, maar daar is niks aan te doen. Want blijkbaar zijn de opbrengsten hoger als je het duurder maakt, dan als je de prijzen laat dalen en zo de afzet stijgt.
|
![]() |
Afzetterij is het!!
Ik zit me in de vakantie in het zweet te werken voor een gammel loontje van 5.30 per uur. Dat betekent dus dat ik voor 1 flesje limo-shit ANDERHALF UUR moet werken. Belachelijk. Niet dat het niet logisch is (natuurlijk, we willen allemaal winst maken) maar dat wil nog niet zeggen dat het fair is. Nou ik koop die troep dus niet mee, geef mij maar gewoon bier. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe duur zijn neusvleugels (voor bril)? Jessica- | 4 | 15-02-2012 07:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[gedicht] hoelang zal het nog duren? keukentrappetje | 5 | 03-05-2004 19:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oorlog tegen het terrorisme kan 50 jaar duren! e r t a njunior | 52 | 18-01-2004 15:06 | |
Muziek |
Zijn concert kaartjes eigenlijk DUUR? Verwijderd | 55 | 19-06-2002 17:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ADSL wordt een ruime 20% duurder Dutchy15 | 38 | 14-01-2002 15:07 | |
ARTistiek |
Verhaal: Een duur uitstapje (hypochondrie) MAS187 | 6 | 20-07-2001 07:56 |