Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2001, 09:57
JayDee
JayDee is offline
Omdak lang op vakantie was had ik nog geen kaart en nu is t dus uitverkocht (Ja ik weet t DOM). Heeft nog iemand een kaart over?????? Mail: JayDee2k@hotmail.com of ICQ: 59976879 GrtZ
Oud 02-08-2001, 10:51
Stff
Stff is offline
is dit niet vraag & aanbod???
Oud 05-08-2001, 19:30
Da Girl
Da Girl is offline
DAnce Valley is nu toch al voorbij! Dus laten we het erover hebben hoe het was!! ik ben er niet geweest!
Ik hoorde net op het nieuws dat het een chaos was enzo!!
Wie is er geweest?>?? Was het een beetje leuk???

xxxxx
Oud 07-08-2001, 18:00
jungle_brother
jungle_brother is offline
Het feest zelf was zwaar ok! Alleen het vervoer was k*t. Ik heb heen 3 uur gelopen voordat ik in het recreatiegebied was... Gelukkig ging ik al om 11.30 weg zodat ik nog net een bus kon halen.....toen al liepen er mensen over de snelweg. Wat ze ook zeggen...ik vond het allemaal wel kickuh die chaos. Je moet het toch maar eens meegemaakt hebben toch ?
Oud 11-08-2001, 21:32
eden6
eden6 is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:
ik vond het allemaal wel kickuh die chaos
wel een beetje sneu dat er mensen onderkoeld zijn geraakt doordat er te weinig bussen waren

Oud 17-08-2001, 20:01
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Citaat:
jungle_brother schreef:
ik vond het allemaal wel kickuh die chaos
wel een beetje sneu dat er mensen onderkoeld zijn geraakt doordat er te weinig bussen waren
Tuurlijk...maar je lokt het ook wel een beetje uit als je altijd maar tot het bittere einde blijft. Je weet dat dan iedereen weg gaat en dat je in de drukte komt. Ok, dat met die stink bussen en het weer was niet te voorzien...maar toch....Ik zorg gewoon altijd dat ik op tijd pleite ben, lekker voor de drukte uit. Toch vind ik dat de Dancevalley organisatie de line-up slecht had gekozen. Zo sloten alle toppers de avond af! Dan weet je toch dat alle mensen blijven! En het rare was dat ze op het grote scherm nog vriendelijk verzochten op tijd te vertrekken(?) Volgens mij wisten ze ook niet waar ze mee bezig waren......Een goede les voor de volgende keer....toch?

Oud 21-08-2001, 01:19
-=D3TONATOR=-
-=D3TONATOR=- is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:
Tuurlijk...maar je lokt het ook wel een beetje uit als je altijd maar tot het bittere einde blijft. Je weet dat dan iedereen weg gaat en dat je in de drukte komt. Ok, dat met die stink bussen en het weer was niet te voorzien...maar toch....Ik zorg gewoon altijd dat ik op tijd pleite ben, lekker voor de drukte uit. Toch vind ik dat de Dancevalley organisatie de line-up slecht had gekozen. Zo sloten alle toppers de avond af! Dan weet je toch dat alle mensen blijven! En het rare was dat ze op het grote scherm nog vriendelijk verzochten op tijd te vertrekken(?) Volgens mij wisten ze ook niet waar ze mee bezig waren......Een goede les voor de volgende keer....toch?

Ben het met je eens

Regels voor berichten