Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Ik hoorde vanmiddag zown apres skihut ceedee (No. 2843 of zo) enne...Die muziek zuigt echt nog harder dan de stofzuiger (en die is gemaakt om te zuigen, kan je nagaan) |
![]() |
|
opzich vind ik apres-ski wel leuk. Maar dan meestal rond de tijd dat ik op ski-vakantie ga. Daar ga ik dan gewoon ook lekker naar zo'n apresskitent. Maar naar de Skihut in Rotterdam(daar zit ie toch?) ben ik nog niet gegaan. Een beetje te ver.
|
www.apresskihut.nl
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben er 1 keer geweest, gezellige avond gehad, maar het is niet echt mijn tent. Hoe dan ook wel leuk voor een keertje ![]()
|
![]() ![]() als het kan ga ik erheen is een beetje mijn type tent ik ben niet iemand die voor discomuziek ga maar meer om te lachen,zuipen en de vrouwen(zijn niet mis in de skihut) of course vanavond ga ik weer hehe... ![]()
|
ieeh!
![]() Ik zit me dan toch de hele tijd te ergeren aan die stomme blije hossende mensen met hawaii-slingers om hun nek . En dan gooien ze hun plastic (!) bekertje met bier over jou heen en dan :'' ooh hee sorry , joh.. hee kom op doe lekker mee met ons..ff lekker met die heupies los , lekkers swingen..'' En dan zeg je nee, kijk je boos de andere kant op en dan ben je de bitch met kapsones...(''wat doet ze eigenlijk hier?'') En ondertussen gaat de menigte uit zijn dak op een liedje over een waterscooter.En dan is het alleen maar wachtten tot de bekende druppel die de emmer doet overlopen..waardoor je je beheersing verliest en de zaak in de fik steekt!!! (misschien een overdreven voorbeeld maar nee, après ski..nix voor mij.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat moet je in een skihut als je toch niet van plan ben om lekker uit je naad te gaan met iedereen, ja toch? zoek dan gewoon een normale discotheek op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach ja, ik ga op stap voor de sfeer en die zit er daar wel altijd goed in vind ik. Maar goed, ik ben dan ook wel altijd beschonken voordat ik daar naar binnen ga.
|
Apres Ski muziek vind ik heel leuk met uitgaan. Lekker feesten, leuk meezingen.
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Heee Hooo Heee Hooo, die handen die handen die handen in de lucht en van je hela hela hela holalala, ja kom op kom op we gaan knallen met ze allen.
1 meter bierrrr voor TOOOOOS DE JOOONG kom op TOOOOOOOOS de jOOONG laat je horen. Nee niks voor mij, ik vind de mensen in van die feestcafés en dan met name die op vakantie in spanje enzo, vaak slechtgekleed, overdreven blij, veel te wild. Ze zijn alleen wel altijd vriendelijk. Ook achter de bar altijd van alles voor niks enzo, maar een uurtje is lang genoeg
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Het zatste apres-ski nummer! cybergurlie17 | 31 | 12-03-2003 21:10 | |
Muziek |
apresski muziek! anonymous girl | 24 | 09-01-2003 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hardere en betere aanpak voetbalvandalen Buzzzfuzzz.vs | 33 | 11-09-2002 17:00 |